חברת סילי (ישראל) מערכות שינה בע"מ מציגה:
קמפיין למזרן סילי החדש " פנטזי" בהשקעה כוללת של כ-300 אלף דולר.
הקמפיין ילווה בסיסמא: "סילי פוסטרופדי- התאמה אידיאלית".
את הקמפיין תוביל השחקנית והחקיינית תמר ורון.
הקמפיין יעלה היום וימשך כשבועיים וחצי בערוץ 2 ובערוץ 10 וכן בעיתונות היומית ובמודעות צבע.
סילי פוסטרופדי, יצרנית המזרן הנמכר ביותר באמריקה, מציגה מזרן חדש למגוון דגמיה וחושפת אותו לקהל הצרכנים בקמפיין טלוויזיה ובמודעות בעיתונים.
סרט הפרסומת מציג בצורה הומוריסטית את המזרן :"פנטזי" שהינו מזרן NO FLIP (אין צורך להופכו לאורך כל חיי המזרן) ובעל שכבת נוחות מיוחדת המורכבת משכבת לטקס כפולה.
המזרן מוצע לקהל הרחב במחיר מיוחד לרגל ההשקה למשך חודש ימים בלבד במחיר 2,499 שקל במקום 4,600 שקל.
על מזרן "פנטזי":
מזרן "פנטזי" הינו מזרן NO FLIP ובעל שכבת נוחות מיוחדת המורכבת משכבת לטקס כפולה. שיטת ה-NO FLIP מאופיינת בשכבה מיוחדת אשר בולמת את האנרגיה הקינטית המועברת מחלקו העליון של המזרן עקב תנועות המשתמש ומאפשרת שינה עמוקה ורציפה ללא הפרעות.
השילוב של מערכת הקפיצים הפוסטרופדית, שכבת הפינוק המיוחדת ושכבת הלטקס הכפולה הייחודית למזרנים אלו, מעניקים למשתמש תמיכה אופטימלית משולבת בתחושת רכות ופינוק מאין כמוה.
על הסרט:
הסרט הוא במבנה הווידאו דייט, בו יושבת בחורה בשם שלי אשר מספרת על עצמה ועל מה שהיא מחפשת בבחור, שזה מישהו שיהיה נוח, מרובע, שטוח, שתמיד יהיה בצד שלה ויתאים את עצמו אליה, שיעשה כמה שפחות מהפכות. ואז הקריין מסביר לשלי שיש לו בדיוק את מה שהיא מחפשת - מזרן סילי פנטזי עם מערכת קפיצים פוסטרופדית ייחודית החוסכת את הפיכת המזרן.
את המזרנים ניתן למצוא ברשת סילי סליפ שופ ואצל המשווקים המורשים של סילי פוסטרופדי ברחבי הארץ.
משרד פרסום: דרורי שלומי
בעלים: יורם דרורי, טובית שלומי
סופרווייזר: יפעת רוזנברג
תקציבאית: אורית כהן
מנהלת קריאייטיב: אורלי אפל שמוקלר
ארט דיירקטור: יעל יעקוב
קופירייטר: רביד קופרברג
מפיקה: שרי יקואל
משרד הפקה: קריפ פרודקשן