חברת 'תטה עושים מוסיקה' וחברת ESC חתמו אתמול על הסכם שיתוף פעולה על-פיו תספק תטה את כל שירותי התוכן המוסיקלי של המותג ESC.
מחברת תטה נמסר, כי כבר ב-2002 פנתה חברת פלאפון אליה על-מנת לקבל עולם של תוכן מוסיקלי לרשת הסלולר החדשה של המותג ESC, כשמדובר בקהל יעד של צעירים בגילאי 13-21. ביחד, יצרו השתיים מיזם חדש של בניית מערך התוכן ל-interactive voice responses, ותכנון שלד הפורטל.
ניר ברזילי מבעלי 'תטה עושים מוסיקה', מרחיב: "בשנתיים האחרונות חלה מהפיכה בתחום הסלולר בישראל. חברות הסלולר הבינו כי על-מנת שיוכלו להישאר בתחרות וכחלק ממערך הדור השלישי, עליהן ליצור תכנים מושכים לקהל הלקוחות שלהן. אנחנו גאים מאוד בשיתוף הפעולה עם ESC רצינו שזה יהיה פורטל נוח למשתמש, ללא סרבולים המאפשר גם למשתמשים שאינם 'חיות סלולר' להיכנס וליהנות מהחוויה, לבחור שיר אהוב ולשלוח לחבר/ה. אנחנו מאמינים שתוכן מוסיקלי מקרב את קהל הלקוחות אל המוצר שלך, וככל שהוא יותר מדויק הלקוח העסקי מרוויח יותר".
חברת 'תטה עושים מוסיקה' גיבשה צוות מקצועי שכלל כותבים, מפיקים מוסיקליים, קריינים, טכנאים ויועצים מקצועיים מתחום הסלולר. במקביל נחתמו הסכמי שיתוף פעולה בלעדיים עם גורמים מחו"ל (אנגליה, איטליה, ארה"ב ועוד) המאפשרים מתן זכויות יוצרים ודרכים חוקיות המאפשרות לראשונה בישראל בניה של תוכן מוסיקלי עם שירים לועזיים בפורטל סלולרי.
הצוות גיבש פונקציות חדשות שלא היו קיימות קודם לכן כגון: שליחת שירים לועזיים, קריוקי, סטים של די.ג'י, חדשות מוסיקה יומיות מהארץ ומהעולם, פתיחים מוסיקליים למענה הקולי, רינגטונים, רימקסים מיוחדים, מידע על מסיבות והופעות, ועוד.