|   15:07:40
דלג
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!

דאב משיקה מחדש את סדרת טיפוח השיער

- הודעה מטעם דאב
07/06/2004  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות


דאב משיקה מחדש את סדרת טיפוח השיער

יוניליוור ישראל מצטרפת למהלך עולמי בתחום טיפוח השיער ומשיקה מחדש את סדרת השמפו של דאב עם נוסחת הלחות הייחודית.

נוסחת הלחות החדשה מכילה חומרי לחות והזנה טבעיים, אינה מכבידה על השיער ומעניקה לו מראה בריא, רך ומלא ברק.

יוניליוור ישראל צופה לתפוס נתח של 10% משוק מוצרי
טיפוח השיער, הנאמד בכ-340 מיליון ש"ח בשנה.

המהלך, בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר, ילווה בקמפיין פרסום רחב היקף וקד"מ בנקודות המכירה.

יוניליוור ישראל, המובילה את תחום מוצרי הטיפוח לנשים עם המותג דאב, מצטרפת למהלך עולמי בתחום טיפוח השיער ומשיקה מחדש את סדרת מוצרי טיפוח השיער של דאב עם נוסחת הלחות הייחודית. הסדרה כוללת 9 מוצרי שמפו ומרכך, מתוכן 3 חדשים, למגוון סוגים של שיער.

במסגרת המהלך, בהשקעה של כ-1.5 מיליון דולר, יוצאת יוניליוור בקמפיין טלוויזיה, פרסום ובעיתונות.

יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "יוניליוור העולמית רואה בתחום טיפוח השיער תחום אסטרטגי והשקת סדרת טיפוח השיער מהווה חלק ממהלך של מיצוב המותג דאב כ-Beauty Brand המציע לצרכנית מכלול פתרונות לטיפוח. המטרה של יוניליוור ישראל להמשיך ולהיות המותג המוביל לנשים בתחום הטיפוח האישי, תוך ביסוס מעמדה בתחום השיער המהווה מבחינתנו פוטנציאל גדול שטרם מומש.

הסדרה המחודשת הושקה בעולם לאחר מספר שנים של פיתוח ומחקר ארוכים במעבדות יוניליוור העולמיות, הכוללים התנסות ובדיקות בקרב עשרות אלפי צרכניות במדינות שונות. יוניליוור תשקיע במהלך ההשקה 1.5 מיליון דולר במטרה לתפוס 10% מנתח שוק מוצרי השמפו, הנאמד בכ-340 מיליון ש"ח בשנה, ולהמשיך להוביל את קטגוריית הטיפוח הנשי באיכות ובחדשנות".

נוסחת הלחות החדשה מכילה מרכיבי לחות והזנה טבעיים, המגנה על השערה מנזקי האקלים, משטיפות מרובות של השיער ומנזקי הים והבריכה, ולכן מתאימה מאד לאקלים בישראל. שלושה מהמוצרים בסדרה הינם חדשים: שמפו ומרכך לשיער דק/עדין המעניק מענה ממוקד ואיכותי לבעלי שיער דק/עדין וכן שמפו ומרכך בבקבוק אחד (1 IN 2).

מיכל גולדמן, מנהלת שיווק תחום טיפוח אישי וטיפוח הבית ביוניליוור ישראל: "המותג דאב נתפס כמותג איכותי, מטפח ונשי עם ערכים של רכות, עדינות, לחות וניקיון הנותן מענה כולל לצרכיה של האישה במגוון קטגוריות. לאחר בדיקות ומחקרים בארץ ובחו"ל, אנו יוצאים עם סדרה איכותית, שנותנת מענה ממוקד לשיער באקלים הישראלי. מדובר במוצר איכותי בעל נוסחת לחות חדשה שגם מזינה את השיער וגם מגינה עליו מפני התייבשות השיער מהשמש ומנזקים של שטיפות וחפיפות מרובות".

מנתוני נילסן עולה כי תחום מוצרי הטיפוח בישראל הכולל את קטגוריות הסבונים, שמפו, טיפוח פנים, דאודורנטים ומוצרי טיפוח העור (ללא קוסמטיקה יוקרתית) מגלגל כ-920 מיליון ₪ בשנה. דאב, כמותג המוביל בישראל בתחום הטיפוח, חולש על מגוון רחב של קטגוריות בהן סבונים, שיער, דאודורנט נשי, טיפוח העור וטיפוח הפנים.

תחום השמפו מהווה את הקטגוריה הגדולה ביותר מתוך שוק מוצרי הטיפוח עם 38% ומגלגל כ-340 מיליון ש"ח וכולל בתוכו מספר רב של מותגים ומוצרים. אחריו מדורגים תחום הסבונים (28%), תחום טיפוח הפנים (18%), תחום הדאודורנטים לנשים (9%) ותחום מוצרי העור והידיים (7%).

בקמפיין, דאב ממשיכה את הקו הפרסומי המתבסס על נשים אמיתיות ומציג תובנות צרכניות , הרלוונטיות לכל אישה ואישה. הנשים המופיעות בסרטון אינן דוגמניות אלא נשים "רגילות" המדברות "בגובה העיניים" ובדרך זו יוצרות אמינות והזדהות. הן מעידות הנשים על מערכת היחסים שלהן עם שערן וכיצד דאב פותר את הבעיות הללו ומעניק לשערן לחות, רכות, מגע נעים וברק.

מחירים לצרכן:

שמפו ומרכך באריזה של 400 מ"ל - 15.99 שקל ליחידה.
שמפו ומרכך באריזה של 700 מ"ל - כ - 26.99 שקל ליחידה.

אודות דאב

המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת הסבון הנוזלי ומאז התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות ובשנת 1999 נכנס לתחום טיפוח העור. כיום דאב הינו מותג הטיפוח מס' 1 בישראל. ביולי 2000 נכנס דאב לקטגורית הדאודורנטים, ובשנת 2001 נכנס מותג דאב לקטגוריות השיער.

דאב הינו הסבון הראשון בישראל המכיל 25% קרם לחות. כל מוצרי דאב מעניקים ערך מוסף ללקוחה בתחום טיפוח אישי ותורמים לשיפור מצב העור, המאבד את הלחות הטבעית באקלים הישראלי החם והלח. כל המוצרים מכילים לפחות 25% קרם לחות ושומרים על הלחות הטבעית של העור ומעניקים לו מגע רך וקטיפתי.

אודות יוניליוור ישראל

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, שהיקף פעילותו כ-47 מיליארד יורו בשנה, בכ-150 מדינות ברחבי העולם. היקף הפעילות של יוניליוור ישראל מסתכם בכ-1.5 מיליארד ש"ח בשנה. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי והמותגים המובילים שלהם הם: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, קליק, סיף פנטסטיק, בדין, פינוק, דאב, ולוקס. יוניליוור הינה בעלת 51% מגלידות שטראוס. יו"ר יוניליוור ישראל הוא רון גוטמן.

תאריך:  07/06/2004   |   עודכן:  10/06/2004
רונן הלל, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דקלה טביב מונתה למנהלת תחום סדנאות במי"ל
בזק מציעה לעסקים את שירות תקשורת מהירה למסרים קצרים במחיר משתלם
07/06/2004  |  דוברות בזק  |   הודעות כלליות
כנס בינלאומי באוניברסיטת בר אילן בנושא הרמב"ם במיסטיקה היהודית
חב' "טבע נאות" חתמה בימים אלה הסכם לכניסה לשוק האנגלי
אם חיפשתם ספר בישול בנושא פירות ים בעברית וגיליתם כי אין ספר כזה, תמו ימי החיפושים!
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
חופשת החג מתקרבת בצעדי ענק, ועל רקע חוסר הוודאות יש מי שעדיין לא החליטו סופית על תוכניות לחופש    עבור המתלבטים בדקנו מחירים של חבילות נופש מובחרות מעבר לים
עידן יוסף
עידן יוסף
כלי תקשורת מסוימים נוהגים לנגח את חברי הכנסת של הקואליציה ואת הממשלה, תוך התעלמות מההקשר הרחב והתמקדות באירועים זניחים    דיווחים מוטים אלה מתעלמים מעבודתן החשובה של ועדות הכנסת בנו...
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il