|   15:07:40
דלג
  אריה אבנרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
אתם מתכננים מסיבת רווקים לחבר הכי טוב שלכם? כך תעשו את זה נכון!
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

משפחה מושחתת ומשחיתה

שרון הכיר מקרוב את אולמרט המושחת וידע היטב שדרכו תהא לו אחיזה משמעותית במינהל מקרעי ישראל ובמרכז ההשקעות הכפוף למשרד התמ"ת ואולמרט והוא יוכלו לגנוב ביחד סוסים הערת אזהרה (62)
01/05/2010  |   אריה אבנרי   |   מאמרים   |   תגובות
שרון, אולמרט. תכונות דומות [צילום: AP]

אחרי שראש הממשלה לשעבר המגה מושחת אהוד אולמרט יורשע על-פי אמנותי על-ידי בית המשפט המחוזי בירושלים בביצוע עבירות פליליות של מרמה, הפרת אמונים וקבלת שוחד בכתב האישום המתוקן שיוגש נגדו, יגיע שלב הטיעונים לעונש.

או אז יחל מצעד עדי האופי שיפליגו בשבחו של אולמרט וינסו להבהיר להרכב השופטים כי תרומו למדינת ישראל עלתה לאין ערוך על תרומתו למשפחתו במטרה שיקבל עונש קל ככל שניתן.

אם היו מזמינים אותי להיות עד אופי למענו של אולמרט הייתי אומר שהוא גילה דבקות יתר במטרה באחד ממסלולי ההתעשרות העבריינית הקלה מהקופה הציבורית באמצעות קבלת שוחד כספי וטובות הנאה שנסלל ע"י קודמו בתפקיד ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון.

מסלול זה קרוי מינהל מקרקעי ישראל הגוף שהינו גוף ממלכתי אדיר שחולש על מרבית קרקעות המדינה וחורץ את גורלן לחקלאות, בניה, שטחים פרטיים ושטחים ציבוריים.

לשבחו של אריאל שרון יאמר שהוא גילה את הפוטנציאל הרב שטמון במינהל ואת האופציות הקרקעיות והנדל"ניות שניתן לאילי הון לחברים ולתצרוכת משפחתית אישית בסיועם הפעיל של מנהלים מושחתים במנהל ומול רפיסותם של נציגי ציבור עלובי נפש.

נציגי ציבור אלה היו אנשי הקק"ל שבעברה הרחוק המפואר גאלה את קרקעות ארץ ישראל ובהווה המושחת נגעלו הקרקעות ביזמתם של ראשי ממשלה מושחתים.

זו הייתה הסיבה ששרון הערמומי כפה על כל ראשי הממשלה שתחתם שירת לחבר את המינהל למשרדים הממשלתיים שהוא עמד בראשם גם אם התפירה הייתה גסה ומלאכותית.

כך נדד המינהל עם עובדיו ממשרד החקלאות למשרד התשתיות, משרד הבינוי והשיכון ואחר כך למשרד התמ"ת וכמעט התנחל גם במשרד הביטחון.

לא הייתה לשרון בושה לדאוג להפשרת קרקעות כפר מל"ל שירש מהוריו ולא הייתה לו נקיפת מצפון לספח קרקעות מדינה לחוות השקמים הענקית שלו בדרום.

כאשר שרון התמנה כראש הממשלה הוא ביקש להמשיך ולהחזיק במינהל משל כאילו היה נחלה שירש מאבותיו אך בסופו של דבר החליט להעבירו לידיו של ממלא מקומו אהוד אולמרט במצורף למשרדי התמ"ת והתקשורת כפיצוי על כך שלא מינה אותו כשר האוצר כפי שאולמרט תבע במפגיע.

שרון העדיף אז להפקיד את משרד האוצר בידיו של בנימין נתניה ומתוך כוונה זדונית להכשילו ולהמאיסו על הציבור הרחב דברים שלא מומשו בפועל. רק אחרי התפטרותו של נתניהו מתפקיד שר האוצר הזדרז אולמרט לדרוש משרון את התיק שאפשר לו לתמרן בין אילי ההון המקומיים והזרים. פעילותו המסואבת של אולמרט בעסקת מכירתן של מניות המדינה בבנק לאומי והתערבותו הגסה למענם של הקונים הפוטנציאליים הזרים שני מקורביו אילי ההון הזרים פרנק לואי ודניאל אברהמס שלא יצאה לפועל הינה דוגמה אחת בלבד.

שרון הכיר מקרוב את אולמרט המושחת וידע היטב שדרכו תהא לו אחיזה משמעותית במינהל מקרעי ישראל ובמרכז ההשקעות הכפוף למשרד התמ"ת ואולמרט והוא יוכלו לגנוב ביחד סוסים, חמורים וגמלים ולהמשיך לחלוב לכיסם את הקופה הציבורית שהייתה לגביהם מאז ומתמיד פרה חולבת.

עדות מוחשית לכך הייתה ההתחייבות שהעניק שרון בשנת 1992 בתקופה שבה כיהן כשר הבינוי והשיכון לאיל ההון היהודי בריטי סמי שמעון (שנפטר לפני כמה חודשים) לדאוג להפשרתן של קרקעות חברת יכין חק"ל בתל אביב ובפתח תקוה.

יכין חק"ל הייתה בבעלות משותפת של הסוכנות היהודית והסתדרות העובדים והפעילה מפעל לייצור מזון משומר שצרך את היבולים החקלאים שהניבו השדות החקלאיים שלה שנחרשו על הקרקעות הציבוריות.

החברה נמכרה בראשית שנות התשעים לסמי שמעון בעסקה שנויה במחלוקת שעליה ניצח חבר הכנסת מאיר שטרית שכיהן באותה עת כגזבר הסוכנות והיה מקורב כבר אז לאילי ההון יותר מאשר אל ציבור בוחריו שלא היה מצוי עדיין בנבכי ההון והשלטון שפשטו ולבשו צורות.

לשמעון לא הייתה כל כוונה להמשיך ולגדל ולשמר מלפפונים, עגבניות, תירס ושאר ירקות. הוא הזדרז לסגור את מפעל השימורים. השדות הפכו לצחיחים והמתינו להפשרתן לצרכי נדל"ן יקר.

ואמנם אולמרט לא אכזב את שרון ובתקופת כהונתו עשה הכול כדי להביא למימוש ההבטחה.

פרשה זו עלתה בימים האחרונים מחדש ביוזמת אומ"ץ בעקבות חשיפתן של פרשות שחיתות חדשות של אולמרט במנהל מקרקעי ישראל.
השבוע פניתי בשם התנועה אל פרקליט המדינה עו"ד משה לדור כדלהלן:

"במסגרת חשיפת פרשות של עסקות נדל"ן גדולות שאושרו ע"י מנהל מקרקעי ישראל, בתקופה שבה שימש ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט כיו"ר מועצת מנהל מקרקעי ישראל, אושרה בין השאר בחודש מאי 2005 לחברת יכין חק"ל עסקת הארכת חוזה חכירת קרקעות בשכונת רמת החי"ל סמוך למתחם עתידים, שהובילה מאוחר יותר לשינוי הייעוד של הקרקע ושהניב לבעליה איל ההון המנוח סמי שמעון, רווחים הנאמדים בלמעלה מ-100 מיליון דולר.

במהלך הדיון במועצת המנהל הובעה התנגדות נמרצת ע"י יו"ר דירקטוריון הקק"ל לשעבר יחיאל לקט וחברים אחרים במועצה, בנימוק שאם יובא לאישור מבלי שנקבעו קריטריונים.

לקט הוסיף באותו מעמד כי מן הדין שתוקם ועדת חקירה שתקבע מי הם האשמים שגרמו לכך שסמי שמעון קיבל הבטחות לגבי הארכת מועדי החקירה וייעוד הקרקע.

למרות ההתנגדות המפורטת לעיל, לחץ אולמרט שישב בראש ישיבת המועצה, לאשר את העסקה וטען בין השאר ש"אינו מתרשם מכל הקריאות, יללות הזעקה והשבר". ואמנם בסופו של דבר אושרה העסקה ברוב קולות.

במהלך הישיבה הוטל על ועדת הביקורת של מועצת מנהל מקרקעי ישראל לבדוק את התגלגלות פרשת יכין חק"ל מראשיתה, אך דבר זה לא נעשה בפועל עד היום.

תנועת אומ"ץ סבורה שבמסגרת חקירות המשטרה שנערכות בימים אלה בחשד שאהוד אולמרט וכמה ממקורביו קיבלו לכאורה שוחד בעסקות נדל"ן, מן הדין שתיפתח חקירה גם בפרשה זו בשל להיטותו המוגזמת של אולמרט לאשר את העסקה השנויה במחלוקת".

בימים אלה אנחנו מנסים לאתר עסקות נדל"ן נוספות שנולדו אצל שרון וגדלו אצל אולמרט ואיננו פוסלים גם חשד שעשו תרגילים מסריחים משותפים בכספי מרכז השקעות.

לשרון חסר המעצורים לא הייתה מעולם בעיה להזרים מענקים מכספי המדינה לחבריו אילי ההון, לתפור למענם מכרזים ולפעול בדרכים גלויות וסמויות כדי לתגמל אותם על מה שעשו למענו ולמען חוותו.
דוחות של מבקר המדינה לא הטרידו את שרון, מחקירות של משטרה הוא לא חשש ומורא של בורא עולם מעולם לא היה לו.

אחת הדוגמאות נוגעת לאיל ההון הישראלי אמריקני אריה גנגר שהלווה לו כספים בהיקף גדול ולא ידוע, מי מימן את ההגנה המשפטית בתביעת נזיקין שהגיש בשעתו שרון נגד השבועון האמריקני "טיים" ותרם סכומי כסף ניכרים לעמותות שפעלו באורח בלתי חוקי למען בחירתו לראשות הממשלה בניצוחו של הבן המושחת עומרי שרון.

ביוזמתו של שרון הצליח בשעתו אריה גנגר לרכוש את חברת "חיפה כימיקלים" כדי לצ'פר את גנגר מכספי המדינה סווגה חיפה במפתיע כאזור פיתוח א' שנהנה מהקלות והטבות מפליגות.

קצין המבצעים הראשי של שרון לביצוע מעשי שחיתות סמויים היה אלי לנדאו ששימש עוזרו במשרד החקלאות והיה בצלמו ובדמותו של שרון ברמת המוסר האפסית שלו.

לנדאו הערמומי והמתוחכם זיהה את הפוטנציאל הגלום במינהל מקרקעי ישראל ובמקביל לפעילותו במשרד החל לדאוג לעצמו לחברו הטוב איל ההון מוטי זיסר בבחינת שלח לחמך על-פני המים ובסופו של דבר תקבל עוגת קצפת כפי שאמנם אירע הלכה למעשה נבלה.

לנדאו וזיסר רכשו כבר אז שטחי קרקע ליד קיבוץ קליה במטרה להפכה לאזור תיירותי והמשיכו במעלליהם גם בתחומי הקו הירוק אחרי שלנדאו נבחר כראש עירית הרצליה.

בתחום זה חגגו בעיקר האחים עופר. לנדאו איפשר להם, בנסיבות תמוהות ומחשידות, להקים כמה פרויקטים בעיר כמו בנין מרכזים, הקאונטרי קלאב ועוד ורתם אותם כשותפים בפרויקט המרינה המתוכנן.

כאשר שאלו אותי בשעתו ראשי החברה לישראל על סרטו של מיקי רוזנטל שיטת השקשוקה אמרתי להם שלטעמי הסרט לוקה בחסר לגבי כמה פרויקטים מושחתים בהרצליה בעיקר המרינה (רוזנטל זכה כהוקרה על אומץ ליבו באות אומ"ץ לשנת 2009).

גולת הכותרת של התעשרותו המהירה של זיסר הייתה בסיועו הנמרץ של לנדאו שתפר למענו עפ"י החשד מכרז יקר ערך להקמת המרינה של הרצליה שהפך אחד הפרויקטים המושחתים במדינה שגזל מתושבי העיר רצועת קרקע מחוף הרחצה לטובת בעלי היאכטות.

עובדה אקטואלית מאלפת ראויה לציון: חברת אזורים שנוהלה אז בידי אביגדור קלנר אחד מגיבורי פרשת הולילנד פרשה ברגע האחרון מהמכרז. לאורך השנים ביקשתי על כך הסברים והתשובות שקיבלתי לא הניחו את דעתי.

חברי ועדת בנין הערים המקומית בהרצליה שאישרו את הפרויקט נמנו על חבריו הקרובים של אולמרט או על חברי "פורום החווה" שהיה מורכב ממקורביו האישיים של שרון.

אחד הבולטים בוועדה המקומית היה הפרסומאי ראובן אדלר (כיום יועצה של ציפי לבני). משרדו של אדלר קיבל עבודות מקצועיות מעירית הרצליה כמובן ללא כל קשר בתמיכתו של בעל המשרד בהקמת המרינה.

בוועדת בנין הערים המחוזית סייע ללנדאו ולזיסר באישור התוכנית שר הפנים המושחת אריה דרעי חברם של כל ראשי העיר המושחתים ובכללם לנדאו.

לנדאו גמל לדרעי אחרי שהסתבך והועמד לדין. הוא הרבה להופיע בכלי התקשורת טען לחפותו של דרעי ומי יודע אולי חשב באותה הזדמנות גם על עצמו. לנדאו דאג בשעתו לאשר למרטין שלאף להקים חווילת ענק על צוק סלע בהרצליה ואנס לשם כך את חוקי התכנון והבניה. שלאף אף היה מחובר, במשך תקופה ארוכה, לשמעון שבס - מי שהיה האיש החזק במשרד ראש הממשלה בתקופתו של יצחק רבין (ז"ל).

שלאף מחובר מזה שנים אישית ופיננסית למשפחת שרון. כאשר נחשפו החשדות על שיחודה של משפחת שרון נמנע שלאף מלבוא ארצה ונאלץ גם למכור את החווילה בהרצליה.

אחרי שחשפתי בשנת 1996 בידיעות אחרונות את פרשת השחיתות מרינה בהרצליה נפתחה חקירת משטרה ובסופו של דבר הועמדו לנדאו זיסר ואחרים לדין פלילי. הנאשמים זוכו מחמת הספק למרות עובדות זועקות לשמים שהתביישו במונח המשפטי הפורמאלי "העדר ראיות" בכל מקרה של זיכוי מלא או חלקי.

למען האמת לא הופתעתי הן בשל הופעתו העלובה בבית המשפט של התובע מטעם הפרקליטות והן בגלל הגישה הסלחנית של בית המשפט.
מזמן חדלתי לעמוד דום מול שופטיהם של אישי ציבור ואילי הון שלא יישמו את ההלכה ייקוב הדין והרבו בזיכויים עם או בלי ספק ובכך אפשרו לעבריינים ממלכתיים ומוניציפאליים בכירים מסוגו של אלי לנדאו להמשיך במעלליהם.

ואמנם אחרי שלנדאו התעשר במהלך שירותו בהרצליה אימץ אותו שרון מחדש ומינה אותו כיו"ר דירקטוריון חברת החשמל ובכך פתח בפניו אופציות חדשות לביצועים שונים רובם סמויים.

המשטרה חקרה בשעתו את לנדאו בחשד שהעביר בדרך לא חוקית לאחים עופר תמורת קבלת טובת הנאה את הובלת הפחם עבור חברת החשמל. חרף המלצת המשטרה להעמיד לדין את לנדאו בפרשה זו החליטה הפרקליטות לסגור את התיק בהעדר ראיות. אומ"ץ הגישה על כך ערר למחלקת הערר במשרד המשפטים.

גם זכייתו של איל ההון יוסי מימן בעליה של חברת מרחב וחברו הטוב של לנדאו שזכו באספקת ייבוא גז לחברה נבדקה בימים אלה ע"י גורמי אכיפת החוק. צילום משותף של מימן שרון ולנדאו ביאכטה של מימן העוגנת כמובן בהרצליה גורם להם להרמת גבות.

שני בניו של שרון עומרי וגלעד לא ביישו מעולם את הפירמה המשפחתית המושחתת. בתקופה ששרון כיהן כראש הממשלה שימש עומרי כמנכ"ל המדינה וביצע שורה ארוכה של מעשים בניגוד לכללי המינהל התקין וטוהר המידות שכללו מינויים פוליטיים, חלוקת הטבות, תפירת מכרזים ועוד כהנה וכהנה. אחרי שנבחר כחבר כנסת בלחצו של אביו הגביר עומרי שרון את פעילותו הבלתי-חוקית בשירות המשפחה ומקורביה.

אחרי שנסגר קזינו של שלאף ביריחו לא התבייש שרון הבן ללחוץ על קציני צה"ל בכירים מסוגו של רב-אלוף גבי אשכנזי שכיהן אז כסגן הרמטכ"ל לאשר את הפעלת אוניית הקזינו של שלאף באילת.
למרבה הפלא הועמד עומרי שרון לדין פלילי רק בגין גיוס התרומות הלא-חוקיות לאביו שטען כי לא ידע מהמתרחש והטיל על כתפיו של בנו בציניות מרגיזה את האשמה.

לעומת זאת הגן שרון על שוחד בסכום של מאות אלפי דולרים שקיבל בנו גלעד מאיש העסקים דודי אפל בפרשת האי היווני תמורת ביצוע עבודות סרק.

כזכור נחלצו שרון האב ואולמרט איך לא במפתיע בפרשה זו מהעמדה לדין בקבלת שוחד עפ"י החלטה תמוהה של היועץ המשפטי לשעבר מזוז שעוררה בשעתו סערה.

ברוב חוצפתו החליט בחודשים האחרונים גלעד שרון להשתלב בחיים הפוליטיים ואחד הצעדים המוקדמים הינו פרסום מאמרים ודברי הגות פוליטיים בידיעות אחרונות.

תנועת אומ"ץ לא מתכוונת להקל על נציג המשפחה לחזור ולהשחית את המדינה.

בהקשר לכך פנינו באחרונה אל פרקליטת מחוז תל אביב פלילי רות דוד בשאלה לגורל תיק החקירה בפרשה חדשה שבה נחשד גלעד שרון בקבלת שוחד במיליונים ששימשו לכיסוי חובות של המשפחה ומערכות הבחירות של אביו. הכסף שולם לשרון ג'וניור באורח פורמאלי עבור יעוץ לקולחוזים ברוסיה.

המשטרה חושדת שהכספים הגיעו דווקא משלאף ללא כל קשר לקולחוזים מדומים.

הפרקליטות הודיעה לאומץ לפני זמן קצר שעדיין לא נפלה הכרעה בתיק זה אנחנו ממתינים בחוסר סבלנות.

והערה לסיום: לפני כמה חודשים נערך בקרב אזרחי המדינה סקר מיוחד שבו נשאלו שאלה אחת בלבד: מי ראש מהמשלה המושחת ביותר בתולדות המדינה, ובצידו רשימת שמותיהם של תריסר ראשי הממשלה שכיהנו עד כה במדינה.

אולמרט דורג כמובן במקום הראשון וצבר 49.3 אחוז. שרון דורג המקום השני בהפרש ניכר אחרי אולמרט ו"זכה" רק ב 9.2 אחוז של הנשאלים.

אין לי ספק שלשרון נגרם עוול במשאל שנבע ממצבו הרפואי המיוחד והוא קיבל בשל כך מתת חסד מאזרחי המדינה.

אילו היו מדרגים שליש מכלל הנשאלים את שרון במקום השני הדבר היה קרוב ביותר למציאות המושחתת במדינה שיצרה משפחת שרון.

תאריך:  01/05/2010   |   עודכן:  01/05/2010
אריה אבנרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
משפחה מושחתת ומשחיתה
תגובות  [ 38 ] מוצגות   [ 38 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
1 מליון דולר ליום
1/05/10 13:59
 
אחד שבענינים
2/05/10 04:27
2
יודע סוד
1/05/10 14:07
 
סכר אסואן
1/05/10 14:48
 
שמעוני.
1/05/10 17:43
 
סכר אסואן
1/05/10 17:52
 
נשק גרעיני
2/05/10 07:04
3
שוש מיימון, אל.אי
1/05/10 14:08
 
יליד הארץ וותיק
1/05/10 18:48
4
שמור לי ואשמור לך
1/05/10 14:13
 
יודע דבר 2
1/05/10 14:39
5
ישע
1/05/10 14:34
 
י.ש
2/05/10 08:58
6
אלחן
1/05/10 15:04
7
גילוי האמת הנוראה
1/05/10 18:05
 
י.ש
1/05/10 20:30
 
ישראלי שזוכר
1/05/10 23:02
8
גם זיכוי לא יעזור
1/05/10 18:24
9
גם זה שחיתות!
1/05/10 18:43
10
סכר אסואן
1/05/10 19:36
11
שועלי 1
1/05/10 20:30
12
שושפרי
1/05/10 21:27
 
ורכב שרד
2/05/10 14:15
13
ע
1/05/10 21:34
 
אומץ?
2/05/10 08:51
14
ע. בן-יוסף
2/05/10 01:19
15
ש. ברגר
2/05/10 04:54
16
לופטין
2/05/10 05:42
17
משה, עורך-דין
2/05/10 07:56
18
m.s
2/05/10 08:09
19
חיים גלבוע
2/05/10 10:11
20
sapapo
2/05/10 11:39
21
ישמעאל
2/05/10 12:43
22
אביחי
2/05/10 14:16
23
רועה שחורות
2/05/10 15:22
24
חובה לבדוק החוה..
2/05/10 16:44
 
בדקו גם -כן
2/05/10 19:59
25
גלגל מסתובב
2/05/10 17:58
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
לפני כארבע חודשים התחוללה סערה עקב תחקיר "כלכליסט" בו פורסם כי מסע הבחירות של יו"ר הלשכה, יורי גיא רון, מומן בחלקו הגדול על-ידי פעילים מרכזיים בסיעתו. בין היתר יוחסה ליו"ר הלשכה הקודם תרומת עתק ליו"ר הנוכחי (דומני שבסך 600,000 ש"ח) ופעיל אחר הודה בתרומה של 100,000 ש"ח. פרטים מדויקים ביחס תורמים נוספים לא נודעו, אך הוברר שאין מדובר בתופעות בודדות.
01/05/2010  |  עו"ד משה גולדבלט  |   מאמרים
גילה סבירסקי, הממלאת יחד עם אורן יפתחאל את תפקיד יו"ר הנהלת ארגון בצלם, פועלת לשכנע את דעת הקהל ומקבלי ההחלטות בארה"ב להפעיל לחץ כלכלי, כולל בתחום אספקת הנשק האמריקני לישראל, על-מנת לאלץ אותה להסכים לנסיגה מלאה משטחי איו"ש.
01/05/2010  |  יהונתן דחוח-הלוי  |   מאמרים
"כמה חזיר אתה צריך להיות?" שואלת שלי יחימוביץ' בניסיונה לקדם את "חוק שכר הבכירים" במשק. הציבור, מסבירה יחימוביץ', עומד לצידה ו"מזדהה עם ההצעה הזו באופן מוחלט". מהדורות החדשות גדושות במרואיינים המסבירים כי זה "לא הגיוני" לקחת שכר של מיליוני שקלים, והעיתונים עוסקים בדירוגי שכר ובהענקת ציונים.
30/04/2010  |  בועז ארד  |   מאמרים
תומס פרידמן הוא איש כבוד.
30/04/2010  |  איציק סיבוש  |   מאמרים
מודעת האבל, שפורסמה השבוע בהארץ, בישרה על מותה של "גימלאית" משרד מבקר המדינה, יוסף סיידוף, שהיה גבר עד סוף ימיו ומן הסתם מתהפך עכשיו בקברו על שהפכו אותו, דווקא במותו, לאשה.
30/04/2010  |  ראובן לייב  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעצם מדוע שהח"כים לא יאשרו לעצמם פגרה? אבל לא סתם אלא ללא מגבלת זמן, לכו לפגרה, לכו ואל תשובו
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il