|   15:07:40
דלג
  אלון קמחי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?

שקר השמאל, הבל היופי

סאטירה על השלכות תוכנית הינתקות נוספת, ויתורים לפלשתינים והסכנה הדמוגרפית בשנת 2030 העתיד: לא כל-כך ורוד...
06/05/2010  |   אלון קמחי   |   מאמרים   |   ישראלי-ערבי   |   תגובות
"We Will Survive - אנחנו נשרוד" - לכך הפלשתינים שואפים ולכך הם יגיעו בעזרת השמאל [צילום: AP]
מדינת ישראל תפורק. מדינת פלשתין תיבנה. [צילום: AP]

בצעד חד-צדדי החליטה ישראל להיפרד סופית מהשטחים הכבושים ולסיים את שלטון האפרטהייד. ההינתקות עברה בצורה שקטה יחסית, זאת מכיוון שרוב הציבור הישראלי השתכנע שיש להחזיר את השטחים שנכבשו במלחמת ששת הימים

הפלשתינים, מהיותם הריבון האמיתי של העיר, קיבלו לידיהם את ניהול העיר בפועל והחליטו על פינוי רמת שלמה, רמת רחל, פסגות וגבעת זאב ומעלה אדומים. המקומות הקדושים קיבלו אף הם תשומת לב, ולאחר דיונים ארוכים וכינוסים הובהר לכל שבית המקדש לא היה ולא נברא. על כן, הוחלט להרחיב את הרחבה המרכזית בהר הבית ולפרק את הכותל המערבי

ארה"ב, שחזרה להיות ההגמוניה היחידה, לאחר מלחמת סין-ארה"ב משנת 2020 בה הופצצה סין בכ-50 פצצות אטום, לא יכלה לסבול עוד הרג מיותר. הסכנה שלאור ההפגנות האלימות של היהודים, שאומנם לא גבו פגיעות בנפש, ייפגעו פלשתינים חפים מפשע הדירה שינה מהנשיאה אובמה

התאריך: 27 בנובמבר 2030

רעש והמולה במסדרונות האו"ם, מאז החלטת כ"ט בנובמבר של 1948 לא הייתה כזו ציפייה לקראת הצבעה בעצרת הכללית. מזכ"ל האו"ם, חניבעל קדאפי, בנו של זוכה פרס נובל לשלום ושליט לוב המנוח מועמר קדאפי, עומד לפתוח את ההצבעה לחלוקת ארץ ישראל. למרות ויתורים שעשתה ממשלת ישראל בעשרים השנים האחרונות, הוחלט על החזרת ארץ ישראל לבעליה האמיתיים, הפלשתינים.

ההצעה הועברה על-ידי לא אחרת מאשר ארה"ב והעומדת בראשה, מישל אובמה, זאת לאור התמיכה הלא-צודקת וחסרת התקדים לאורך השנים לטובת ישראל. הנשיאה אובמה רצתה ליישם לאחר כמעט מאה שנה צדק היסטורי ולהעניק לפלשתינים את שנגזל מהם ב-1948.

הצעה שהועברה לעצרת הכללית עתידה לקבוע את מכסת היהודים שיישארו תחת הריבונות הפלשתינית, וכמה יועברו ליבשת אנטרקטיקה, שלאחר התחממות כדור הארץ התגלה בה שטח אדמה בתולי ליישוב אוכלוסיה. הממשלה הישראלית קיבלה את ההצעה בהשלמה מלאה. בנאום ראש הממשלה, שיבח האחרון את ההנהגה הפלשתינית על הישגיהם לאורך השנים למימוש חזון ארץ ישראל השלמה. "אנו עדים לצדק היסטורי, לא עוד טבח, לא עוד מלחמה, אלא מדינה פלשתינית בת קיימא בכל ארץ ישראל. העם היהודי מבקש סליחה ומחילה על פשעיו הבלתי אנושיים וכולנו תקווה שארץ ישראל תחת ריבונותכם תשגשג ותפרח".

ראשית השינוי - בחשיבה היהודית לגבי החיים בארץ ישראל בשנת 2012. בצעד חד-צדדי החליטה ישראל להיפרד סופית מהשטחים הכבושים ולסיים את שלטון האפרטהייד. ההינתקות עברה בצורה שקטה יחסית, זאת מכיוון שרוב הציבור הישראלי השתכנע שיש להחזיר את השטחים שנכבשו במלחמת ששת הימים. הפגנות המוניות קראו להפסקת משטר האפרטהייד בגדה. "הגיעה העת לשחרור פלשתין", צעקו הסיסמאות בכיכר רבין בתל אביב ובכיכר ציון בירושלים. בשלהי 2012 התנתקה ישראל מהגדה, ירדה מהגולן והשאירה את השטח נקי מיהודים למען בעלי הזכות האמיתיים על הקרקע. הפלשתינים קיבלו את המחווה, הכריזו על מדינה פלשתינית באופן רשמי ב-ה' באייר 2013.

הממשלה הפלשתינית, בראשות סלאם פיאד, החליטה להמשיך את המאבק ונזכרה שהרי כינון מדינה היה צעד בתוכנית השלבים משנת 1974. הפלשתינים הבינו כי אין טעם לשלוח כרגע טילים לעבר ישראל, יש נשק חזק הרבה יותר, וזמן קצר לאחר מכן אישרה המועצה הפלשתינית את חוק קצבאות הילדים - הנשק הסופי והזול מכולם. 18 שנים לאחר מכן, גדלה האוכלוסיה הפלשתינית והערבית ברחבי ארץ ישראל לכדי 10 מיליון פלשתינים בין הירדן לים, בעוד האוכלוסיה היהודית גדלה לכדי 7.5 מיליון יהודים בלבד.

הפערים הללו, בין היהודים לערבים, יצרו כבר בשנים 2027-2025 מתחים רבים בין שתי האוכלוסיות וגבו הרוגים ופצועים רבים, כאשר הפלשתינים החלו פועלים לכיבוש שטחים ברחבי מדינת ישראל. המאבק היה על העתיד הפלשתיני. "אין עתיד ללא אדמה", צעקו בכיכר מנרה, במטרופולין רמאללה. "אדמה לוקחים בכוח ולא במוח", צעקו בשייח ג'ראח אשר בירושלים המזרחית. ההתנגשויות הרבות הובילו את הפלשתינים לקרוא לפתיחה מחדש של הסכמי החלוקה שהתקבעו לאחר מלחמת 1948, בתואנה שלא ייתכן כי רוב ערבי בארץ ישראל ישתכן בשטח המונה 22% משטח ארץ ישראל המנדטורית.

לאור המהומות והטענות הצודקות לחלוקה שנייה של הארץ, החליטה ממשלת "השמאל הקיומי", שזה עתה נבחרה בבחירות, להתקבץ בפעם השלישית לגבולות ציוניים בהם ישראל תוכל להישאר יהודית ודמוקרטית. בשנת 2029 החליטה ממשלת ישראל לחלק את הארץ לארבעה מחוזות עיקריים ולכונן למדינה פדרטיבית, זאת כדי לשמר את הרוב היהודי:

מחוז צפון היה לאוטונומיה הערבית החדשה ברשות המושל, ח"כ לשעבר אחמד טיבי, שקרא לפינוי-פיצוי של תושביה היהודים של הגליל.

מחוז תל אביב - יהיה מקום מושבם של הכנסת והממשלה הישראליות. בתל אביב ייהנו היהודים מרוב אבסולוטי של 60%, לעומת 40% פלשתינים שרובם שבו ליפו וחסינים מפני המשפט הישראלי, כחלק מהסכם שנחתם ב-2020, בין ממשלת ישראל לעזמי בשארה, ראש ההסתדרות הפלשתינית.

מחוז הנגב - יהיה בריבונות שיתופית עם הבדווים כחלק מהסכם ברוורמן-אלסאנע. בהסכם הוחזרו רוב האדמות הגזולות לידי בעליהן הבדווים המקוריים והוסכם על שליטה משותפת על המחוז.

מחוז ירושלים - יהיה המחוז המיוחד ביותר. כחלק מההיפרדות מהפלשתינים והרצון הרב לשיקום החברה הפלשתינית, העבירה ישראל השליטה הישראלית בירושלים לשלטון בינלאומי. בראש המחוז עמד חאלד משעל, נשיא פלשתין וכותב רב המכר "המיתולוגיה היהודית - השקר הגדול בהיסטוריה". הפלשתינים, מהיותם הריבון האמיתי של העיר, קיבלו לידיהם את ניהול העיר בפועל והחליטו על פינוי רמת שלמה, רמת רחל, פסגות וגבעת זאב ומעלה אדומים. המקומות הקדושים קיבלו אף הם תשומת לב, ולאחר דיונים ארוכים וכינוסים הובהר לכל שבית המקדש לא היה ולא נברא. על כן, הוחלט להרחיב את הרחבה המרכזית בהר הבית ולפרק את הכותל המערבי, שעל-פי עדויות חדשות כנראה היה חלק מארמונו של עומאר החליף השני, שנבנה לאחר כיבוש ירושלים במאה ה-7.

הפדרציה הישראלית החזיקה כשנה בלבד. ב-13 בספטמבר 2030 נפתחו שביתות ומהומות מרובות בשטחי מחוזות ארץ ישראל, מהומות שקיבלו את השם "המרד היהודי הגדול". האירועים נמשכו כחודש, כשאלפי יהודים תומכי מפלגת "תקומה" פתחו בשביתות עובדים ויצאו להפגנות בכל המחוזות של פדרציית ישראל. היהודים קראו לעצור את האסון הזוחל לאובדן הבית הלאומי היהודי. זעקות ההמונים היהודים קראו "לעולם לא עוד", "אין יהדות ללא מנהיגות ציונית" וראש מפלגת תקומה זעק בכיכר יאסין המחודשת, שמה החדש של כיכר רבין: "רוח בלהות מרחפת בשמי ארץ ישראל, רוח התבוסתניזים היהודית. אנו עומדים בפני שוקת שבורה יהודית, לא הערבים שמכריעים אותנו וגם לא האמריקנים. מחרבינו ומהרסינו מתוכנו יוצאים. הבית היהודי נמק. יהודים, הגלות קרובה מתמיד".

ממשלת ישראל, שפירקה את הצבא והשאירה כוח שיטור ייצוגי בלבד כחלק מהסכם גלאון-ברגותי, לא יכלה להפגנות הקיצוניות מבית היוצר של מפלגת הימין הקיצוני וחששה לפגיעה באזרחים פלשתינים. הציונות המתחדשת שהוצאה מחוץ לחוק כבר לפני שנתיים, סיכנה את מרחב החיים העדין בו חיו הפלשתינים. יחד עם הקריאות הגזעניות, "שתי מדינות לשני עמים", לא נשאר ספק רב בכוונות ההרסניות של המפגינים. לא היה מנוס מלמגר את ההמולה הציונית הפושעת. לבסוף, פנתה ממשלת ישראל לממשלת פלשתין, שתעזור למגר את ההתפרעויות בצורה יעילה ומהירה - יעילות שהפלשתינים העלו לרמת שלמות בדיכוי הפגנות. לאחר יומיים ו-20 אלף הרוגים ופצועים יהודים מאוחר יותר, מוגר ה"מרד" והסדר שב על-כנו בכל רחבי הפדרציה.

הקהילה הבינלאומית שהזדעזעה מההפגנות הישראליות, שיבחה את הפתרון היעיל של ממשלת פלשתין, שגבה מספר כה קטן של נפגעים. ארה"ב, שחזרה להיות ההגמוניה היחידה, לאחר מלחמת סין-ארה"ב משנת 2020 בה הופצצה סין בכ-50 פצצות אטום, לא יכלה לסבול עוד הרג מיותר. הסכנה שלאור ההפגנות האלימות של היהודים, שאומנם לא גבו פגיעות בנפש, ייפגעו פלשתינים חפים מפשע הדירה שינה מהנשיאה אובמה. לאחר התייעצויות מרובות הגישה ארה"ב את ההצעה לפינוי-פיצוי של היהודים לאנטרקטיקה ונכונות להשאיר מכסה שתיקבע על-ידי מדינות העצרת הכללית.

"זהו, הסתיימה ההצבעה" - הוכרז בכל רשתות התקשורת. מזכ"ל האו"ם קדאפי סיים את ספירת הקולות והכריז על התוצאות: 33 - בעד, 13 - נגד, 10 - נמנעו, 1 - נעדרה. "לאחר ספירת הקולות אנו מכריזים בזאת על פירוקה של מדינת ישראל, וכינונה של כל פלשתין, היא מדינת פלשתין!" - הכריז קדאפי בקול תרועה מעל מסכי הטלוויזיה. האו"ם, שחזר להיות מורכב מ-57 מדינות, לאור השינויים במערכת הבינלאומית כתוצאה מכיבושה של סין, קיבל את ההצעה לפינוי היהודים מארץ ישראל והוסכם להשאיר כ-5,000 יהודים מאמינים מהאגן הקדוש "שינקין", כדי שתישמר היסטוריה יהודית בארץ ישראל. ישראל, אגב, נעדרה מההצבעה כי נציגיה היו עסוקים בלקפל את בתיהם!

סוף דבר:

אומנם התסריט הזה נראה דמיוני ומצוי רק בנבכי מוחי, אך מטרתו לעורר חשיבה לתוצאות של ויתורים ישראלים. כן, יש ליצור מדיניות להסדר עם הפלשתינים. ברם, יש להבין את כל ההשלכות של הממד הדמוגרפי ללא קשר להישארות בשטחים או ליציאה מהם גרידא!

הכותב הוא סטודנט לתואר שני בלימודי ביטחון באוניברסיטת תל אביב.
תאריך:  06/05/2010   |   עודכן:  07/05/2010
אלון קמחי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שקר השמאל, הבל היופי
תגובות  [ 14 ] מוצגות   [ 14 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
dodel
6/05/10 13:34
2
מציאותי !
6/05/10 15:09
3
דוד צימרמן
6/05/10 18:03
4
מב"י
6/05/10 19:25
 
מורה נבוכים
5/06/10 18:59
5
ירון זכאי
7/05/10 03:02
6
קורןנאוה טבריה
7/05/10 05:38
7
א' מורג
7/05/10 08:16
 
סש"ע
7/05/10 10:26
 
sailor
7/05/10 22:44
8
אבי מ
7/05/10 19:56
9
susu
7/05/10 22:51
10
יובל28
8/05/10 21:18
 
אלון קמחי
8/05/10 22:57
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
כדי לדעת את האמת מה כל-כך נפלא בקדימה, חייבים לפרט כל מה שקרה באמת מאחוריה. זוהי תמונת המצב של מפלגה שניסתה ונכשלה לשווק "פוליטיקה אחרת":
06/05/2010  |  מתי דוד  |   מאמרים
פרשת השבוע, פרשת "בהר-בחקותי" מסיימת את החומש השלישי, ספר ויקרא ואשר עיסוקו המרכזי היה ב"תורת הקרבנות", קרי: המשכת הרעיון הרוחני שבבניית המשכן (במדבר) כפי שתורתנו הקדושה מציינת בחמש הפרשיות האחרונות של החומש השני, ספר שמות. הפרשה כוללת ל"ו מצוות (וסימנך: פעמיים ח"י) והיא אחת מן הפרשיות הארוכות במספר פסוקיה, קל"ה פסוקים (וסימנך: חיים טובים) עקב חיבורן של שתי פרשיות: "בהר" (=57 פסוקים) ו"בחקותי" (=78 פסוקים).
06/05/2010  |  ד"ר מוטי גולן  |   מאמרים
ישראל של 2010 היא מדינה הסוחרת בעבדים. באורח ממוסד היא מייבאת עובדים זרים באמצעות מתווכים, ואלה אינם מתביישים לעשות הון על גבם. את רישיון העבודה הם מעניקים לעובדיהם על זמן שאול בלבד ואחר-כך זורקים אותם ככלי-אין-חפץ-בו.
06/05/2010  |  ראובן לייב  |   מאמרים
עו"ד אליעד שרגא, מהתנועה לאיכות השלטון, יועמד לדין משמעתי בלשכת עורכי הדין בגלל שעלב בראש הממשלה לשעבר מר אהוד אולמרט.
06/05/2010  |  עו"ד יוסף פנדריך  |   מאמרים
במורד התלול שבו אנחנו מידרדרים ללא מעצור כמעט, יש כמה ציוניוני-דרך מעוללות הזמן האחרון, שאני מבקשת להצביע עליהם: נתחיל בידיעה ב-TheMarker, המוסף הכלכלי של עיתון הארץ, שנראית לי בעלת חשיבות, אך לא הופיעה בעיתון עצמו: "חלמיש ניסתה לפנות דיירים ביפו ממבנים שהתבררו כלא מסוכנים"! כותרת המשנה, והרשימה עצמה, מפרטות כי חברת חלמיש מסרה לתושבים ערבים צווי פינוי, בטענה הכוזבת שהמבנים שבהם הם מתגוררים מסוכנים, בעוד שמהנדס העיר קבע כי הם אינם מופיעים ברשימת המבנים המסוכנים של העירייה.
06/05/2010  |  בת-שבע שפירא  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   ישראלי-ערבי  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   ישראלי-פלשתיני  /  מי ומי  
ישראל אינה קיימת במפות רשמיות של ירדן  /  רן פרחי, רוני ביאלר
בקיץ: עימות ישראל-לבנון  /  יפעת גדות, עידן יוסף
נתניהו מבהיר: איננו מתכוונים לתקוף בסוריה  /  איציק וולף
ליבת שיחות הקרבה  /  דודו אלהרר
מסיתים - ועוד הזרוע נטויה  /  מיכל מנין
מדוע חייבים לשקר?  /  איתן קלינסקי
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ברית ארוכה בין גרמניה לברית המועצות; המטרה של גרמניה וברה"מ הייתה פולין; יהודי פולין לא הבינו מה מאיים על שרידותם; פיתוח ה"בליץ קריג" הגרמני; הגנרל היהודי גאורגי שטרן מפתח את מלחמת...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il