נירלט תשקיע כ-3 מיליון שקלים בפרסום ובקידום מכירות
חברת נירלט תשקיע כ - 3 מיליון שקלים בפרסום ובקידום מכירות לקראת קיץ 2004. נירלט תפעל באמצעי פרסום וקד"מ מגוונים וזאת על מנת לעלות את רמת המודעות לקו מוצרי הצבע החדש של נירלט בנקודות המפגש עם הלקוח.
במסגרת הקמפיין וכחלק מאסטרטגיית המיתוג שלה תעניק נירלט חסות לשידורי הגביע העולמי בכדורגל שישודרו בערוץ 1. בימים אלו מעדכנת ומחדשת נירלט את כל קטלוגי החברה ומתאימה אותם לקו המוצרים החדש והמעודכן לקיץ 2004.
לדברי אלדד בן משה, מנכ"ל קבוצת אוניברקול נירלט, בתקופת הקיץ אנשים רבים מעדיפים לצבוע את בתיהם הן בשל מזג האוויר הנוח, והן בשל העובדה שתקופה זו מאופיינת במעברי דירות וחופשים.
אודות אוניברקול- נירלט
קבוצת אוניברקול-נירלט מאגדת פעילויות מגוונות בענף הצבע, כולל-אוניברקול, נירלט, קניטקס, ווגה, פיינט מג'יק, אמרון ודאו קורנינג. אוניברקול הנה היצרן המוביל בישראל בתחום מוצרי האבקה וצבעים מיוחדים לתעשייה.
נירלט, שהחלה את דרכה כיצרנית של מוצרי איטום לבניין, הפכה ברבות השנים לחברת צבעים מובילה ששמה לה למטרה לתת מענה מקיף בכל תחומי הצבע, האיטום, הציפויים וחומרי הבניין לשוק המקצועי ולשוק הפרטי.