מונה מנכ"ל חדש לחברת ריבוק ישראל במסגרת השינויים הארגוניים בסקאל ספורט
סולי סקאל: "כחלק מתהליך ההתרחבות נפתח חברות עצמאיות למותגים ותוך שלוש שנים היקף הפעילות יגיע למיליארד שקל
לעומת 350 מיליון שקל".
חברת "סקאל ספורט" מקימה בימים אלה חברת אחזקות המרכזת את פעילות מותגי האופנה והספורט. במסגרת הרה ארגון ינוהלו מותגי החברה תחת חברות עצמאיות, עם הקצאות נפרדות של תקציבי פרסום, שיווק ותפעול.
המותג הראשון שיפעל במסגרת הפרדת המותגים באופן עצמאי הנו "ריבוק ובימים אלה מינתה חברת "סקאל ספורט" את יריב כהן (34) כמנכ"ל "ריבוק ישראל". כהן בוגר תואר שני במנהל עסקים באוניברסיטת ת"א, הקים וניהל את ערוצי ההפצה בחברת "yes" במשך שנתיים, ולפני כן שימש כמנהל המסחרי בחברת "ד. א. סוכנויות", יבואנית "בולה" ו"קלווין קליין".
לדברי סולי סקאל, מנכ"ל קבוצת "סקאל": "כחלק מתהליך ההתרחבות החלטנו לכנס את הפעילות תחת חברת אחזקות אחת במטרה להעניק ביטוי וטיפול אישי בכל מותג ומותג ובכך להגדיל את היקף הפעילות של חברת "סקאל ספורט" תוך שלוש שנים מ-350 מיליון ש"ח בשנה לכ-מיליארד שקל.
עוד מסר סולי סקאל כי מטרתה של חברת "ריבוק ישראל" היא להביא את המותג לנתח שוק של 20% משוק הספורט הממותג בישראל וזאת תוך 3-4 שנים.
לדברי יריב כהן, "ריבוק" היום הוא המותג המצוי בעלייה משמעותית ביותר בארצות הברית, כאשר החברה מתוכננת להשיק בעולם ובארץ דגמים חדשים ומדהימים אשר יפנו במיוחד לבני נוער ולצעירים.
חברת "סקאל ספורט" מייבאת ומשווקת כ-20 מותגי אופנה וספורט בינלאומיים, מחזור המכירות של מותג ריבוק בשנת 2003 עמד על כ 35 מיליון ₪ בשנה. כמו כן מייבאת ומשווקת חברת "סקאל ספורט" את "קדס", "טימברלנד", "ניין ווסט", "דונה קארן" אופנת "פולו" ועוד. החברה מפעילה את רשת "סקאל ספורט" ורשת "אמפוריום" ולאחרונה פתחה את חנות הדגל של "ריבוק" בקניון "ארנה".