שיא אינטראקטיבי ישראלי ב"הקלקות" לקמפיין מתפרץ לטלפון
NOKIA 3200
הקמפיין לטלפון החדש של NOKIA שבר את השיא הישראלי באחוז ההקלקות לקמפיין מתפרץ והגיע ל-22% הקלקות לעומת ממוצע של 8% בקמפיין מסוג זה.
אחוזי הקלקה מדהימים אלו, התאפשרו בעיקר בזכות הקריאטיב הייחודי, שהציג הודעת פרידה בצורת מייל נכנס, מבחורה לחבר שלה, תחת הסיסמא: "צריך לדעת מתי לחתוך" - פנייה מחויכת ושונה לצעירים, NOKIA מדגם 3200, הטלפון עם הקאטר, באמצעותו ניתן לחתוך את התמונות שמצלמים ולשלבם בתוך הפאנל השקוף, כעיצוב אישי לטלפון.
אילן גרינבוים מנכ"ל יורוקום נציגת NOKIA בישראל אמר היום: "אני רואה חשיבות גדולה במדיום האינטרנטי, ככלי תומך ודומיננטי בפרסום בענף הסלולר בכלל, ובפנייה ממוקדת לצעירים בפרט. אני מאמין שכדי להגיע אל הקהל הצעיר, כשיש לנו טלפון מדליק, עם תכונות שכל צעיר מתלהב מהן - צריך לעשות זאת בפנייה אישית ככל האפשר, יצירתית יותר ומעניינת במיוחד. האינטרנט מאפשר זאת במיוחד לקהל זה, ואני מרוצה מאוד ששוב NOKIA שוברת שיאים גם בתחום זה".
הקמפיין הזמין את הגולשים, להשתתף בתחרות עיצוב פאנלים, אותם ניתן לשלב ב-NOKIA 3200.
כ-7500 פאנלים שונים עוצבו לתחרות, והזוכה קיבל OKIA 3200 N כפרס.
הקמפיין נעשה בטכנולוגית טופלייר של אד4אבר, המציגה פרסום "צף" על גבי עמודי האינטרנט השונים.
NOKIA מאמינה באפקטיביות כלי פרסום זה, ודואגת למזער את הטרדה לגולשים, על-ידי הגבלת כמות החשיפות של הטופלייר לגולש - עד פעמיים במהלך קמפיין.
הקמפיין הופק על-ידי ארק אינטראקטיב, והופיע באתרים נענע, MSN, ONE, ynet במהלך החודש האחרון.
מנהלת אינטראקטיב יורוקום-NOKIA: טל שלו
ניהול קמפיין בארק אינטראקטיב: תימור גורדון ושגיא סטוניס
הפקה ועיצוב: ליאור קובינסקי, אלון רם.