|   15:07:40
דלג
  רן רהב  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
החברה המצויינת למוצרי CBD כבר בישראל
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים

שיא אינטראקטיבי ישראלי

- הודעה מטעם נוקיה
11/07/2004  |   רן רהב   |   הודעות כלליות   |   תגובות

שיא אינטראקטיבי ישראלי ב"הקלקות" לקמפיין מתפרץ לטלפון
NOKIA 3200

הקמפיין לטלפון החדש של NOKIA שבר את השיא הישראלי באחוז ההקלקות לקמפיין מתפרץ ‏והגיע ל-22% הקלקות לעומת ממוצע של 8% בקמפיין מסוג זה.

אחוזי הקלקה מדהימים אלו, ‏התאפשרו בעיקר בזכות הקריאטיב הייחודי, ‏שהציג הודעת פרידה בצורת מייל נכנס, ‏מבחורה לחבר שלה, ‏תחת הסיסמא: "‏צריך לדעת מתי לחתוך" ‏- ‏פנייה מחויכת ושונה לצעירים, NOKIA‏ מדגם 3200, הטלפון עם הקאטר, באמצעותו ניתן לחתוך את התמונות שמצלמים ולשלבם בתוך הפאנל השקוף, כעיצוב אישי לטלפון.

אילן גרינבוים מנכ"ל יורוקום נציגת NOKIA‏ בישראל אמר היום: "אני רואה חשיבות גדולה במדיום האינטרנטי, ככלי תומך ודומיננטי בפרסום בענף הסלולר בכלל, ‏ובפנייה ממוקדת לצעירים בפרט. ‏אני מאמין שכדי להגיע אל הקהל הצעיר, כשיש לנו טלפון מדליק, עם תכונות שכל צעיר מתלהב מהן ‏- צריך לעשות זאת בפנייה אישית ככל האפשר, יצירתית יותר ומעניינת במיוחד. האינטרנט מאפשר זאת במיוחד לקהל זה, ואני מרוצה מאוד ששוב NOKIA‏ שוברת שיאים גם בתחום זה".

הקמפיין הזמין את הגולשים, ‏להשתתף בתחרות עיצוב פאנלים, אותם ניתן לשלב ב-NOKIA 3200.

כ-7500 ‏פאנלים שונים עוצבו לתחרות, ‏והזוכה ‏קיבל OKIA 3200 ‏N כפרס.

הקמפיין נעשה בטכנולוגית טופלייר של אד4‏אבר, ‏המציגה פרסום "‏צף" ‏על גבי עמודי האינטרנט השונים.

NOKIA מאמינה באפקטיביות כלי פרסום זה, ‏ודואגת למזער את הטרדה לגולשים, ‏על-ידי הגבלת כמות החשיפות של הטופלייר לגולש - ‏עד פעמיים במהלך קמפיין.

הקמפיין הופק על-ידי ארק אינטראקטיב, ‏והופיע באתרים נענע, MSN, ONE, ynet ‏במהלך החודש האחרון.

מנהלת אינטראקטיב יורוקום-NOKIA: טל שלו

ניהול קמפיין בארק אינטראקטיב: ‏תימור גורדון ושגיא סטוניס
הפקה ועיצוב: ‏ליאור קובינסקי, ‏אלון רם.

תאריך:  11/07/2004   |   עודכן:  11/07/2004
רן רהב, יחסי-ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעל קינסקי נבחרה ליו"ר איגוד האדריכלים העצמאיים
אלקטרה סחר מציגה:
תערוכת מריונטות
חברת לוקסאוטיקה קיבלה זיכיון בלעדי לשיווק והפצת מותגי משקפי הראייה ומשקפי השמש של דונה קארן ו-DKNY בישראל
הצלחה למבצע הקיץ "פארק עלית" של חטיבת המכירות של עלית!!!
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
רון בריימן
רון בריימן
יש לעודד השתתפות של ארצות הברית ושל "העולם הנאור" בחיסול בפועל של הפצצה האירנית המאיימת על העולם כולו, לרבות על הצ'מברליינים האירופיים, ולא רק על ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il