היום (ד', 4.8.04) עולה לאוויר לראשונה במגזר הרוסי, קמפיין ייעודי לתכנית המנויים של מפעל הפיס, באמצעות מגזרים תקשורת שיווקית משולבת. היקף הקמפיין מוערך בכ- 700,000 ש"ח.
מטרת הקמפיין להגביר את המודעות לתוכנית המנויים של מפעל הפיס ולהניע את יוצאי מדינות חבר העמים לשעבר להצטרף לתכנית זו, על-ידי יצירת סקסאפיל למשחק; תוכנית המינויים מיועדת לאנשים שיודעים להנות מהדברים הטובים שהחיים מציעים להם. כפועל יוצא, הכוונה ליצור הנעה לפעולה להצטרפות למנוי קבוע, על בסיס הוראות קבע או כרטיסי אשראי.
את הקמפיין פותחת סדרה של 3 סרטי תדמית המציג כל אחד התמודדות שונה של בני זוג עם הזכייה - סכום כסף גדול (איך מחלקים בין הצד של משפחת הכלה לצד של משפחת החתן...), מכונית (צבע וורוד לעומת כל צבע אחר...) או חופשה ברומא (טיול לאתרים מרכזיים או מסע קניות...) בקיצור - "צרות של עשירים".
הקמפיין כולל את 3 ערוצי הטלוויזיה היעודיים - ישראל פלוס, NTV MIR ,RTVI, רדיו - רק"ע ורדיו ראשון, עיתונות.
קרדיטים:
מגזרים:
מנכ"ל משותף - נעם מנלה
מנהל קריאיטיב - אלכס גורודניצקי
ארט - סרגיי בייטלמן
מפיקת משרד - אפרת לוין-יפה
תקציבאית - אירה קרסיק
מנהלת לקוחות מגזר רוסי - אלה גולדשטיין
מפעל הפיס:
חמי פדן
אילן דרור
יעקב מימון
בימאית: דפנה לוין
פוסט פרודקשן: JCS
הפקה: רול תקשורת