החטיבה המוסדית ביוניליוור: מהיום יוכלו הסועדים לקבל דיווח קלורי מדוייק מהמסעדה
סדרת הרטבים החדשה תחת המותג 'קנור' ורטבי על הסלט לייט תחת המותג 'תלמה' תאפשר למסעדן לדווח כמות קלוריות מדוייקת לסועדים.
החטיבה המוסדית ביוניליוור ישראל, UBF Foodsolutions, מודיעה, כי מהיום יוכלו סועדים לקבל דיווח קלורי מדוייק מהמסעדה. סדרת הרטבים החדשה תחת המותג 'קנור' ורטבי על הסלט לייט תחת המותג 'תלמה' תאפשר למסעדן לדווח כמות קלוריות מדוייקת לסועדים.
יוניליוור ישראל, אשר פיתחה יחד עם השפים המקצועיים בחטיבה, סדרת רטבי גורמה חדשים לסלט תחת המותג 'קנור' והרחיבה את סדרת רטבי 'על הסלט' עם רטבי לייט תחת המותג 'תלמה', מאפשרת לצרכן לדעת את כמות הקלוריות המוגש לו ברוטב הסלט, ומספקת פתרון ללקוחות החטיבה במטרה לאפשר להם "להגיש" לסועדיהם קונספט חדש ואיכותי עם מגוון רטבים חדשים דלי קלוריות, להגשה ליד הסלט.
לדברי ענת גבריאל, מנהלת החטיבה המוסדית ביוניליוור ישראל, מדובר במהלך חדשני המשלים את נושא הבריאות והדיאטה ההולך ותופס תאוצה ומודעות בארץ. מהיום יכולים הלקוחות המוסדיים, להציע ללקוחותיהם מגוון חדש של רטבים לסלט, דלי קלוריות, ולדעת את כמות הקלוריות בה הם משתמשים ולמיין זאת בפני הלקוח.
עוד הוסיפה גבריאל כי, בעלי מסעדות, רשתות המבורגרים, בתי קפה ומזון מהיר, מזהים דרישה מצד הלקוחות למזון בריא והוסיפו סלטים חדשים לתפריט, גיוונו בירקות חדשים סלטים קיימים, ומגישים סלטים שונים כמנה עיקרית, היום הם יכולים לדעת את כמות הקלוריות המצוייה ברוטב המוגש עם הסלט.
סידרת הרטבים החדשה שפיתחה החטיבה המוסדית של יוניליוור תחת המותג 'קנור', כוללת 3 רטבים:
רוטב די'ז'ון דבש ותפוז מכיל רק 18 קלוריות לכף
רוטב בלסמי לסלט מכיל רק 25 קלוריות לכף
רוטב ויניגרט עשבי תיבול מכיל רק 21 קלוריות לכף
סידרת רטבי הלייט תחת המותג 'תלמה' כוללת 2 רטבים:
רוטב אלף האיים לייט מכיל 1/2 מכמות הקלוריות שברוטב הרגיל
רוטב שום לייט המכיל 1/3 מכמות הקלוריות שברוטב הרגיל
סדרת הרטבים לסלט גורמה משווקת במיכלים של של 3 ליטר (3.5 ק"ג) כל אחד. סדרת רטבי הלייט משווקת במיכלים של של 5 ליטר (5 ק"ג) כל אחד. הרטבים כשרים בהשגחת בד"ץ העדה החרדית.
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, תאגיד מוצרי הצריכה הגדול בעולם, שהיקף פעילותו כ-50 מיליארד אירו בשנה, בכ-150 מדינות. היקף מכירות מותגי יוניליוור בישראל מסתכם בכ-1.4 מיליארד ש"ח בשנה. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי והמותגים המובילים שלהם הם: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, סיף, בדין, פינוק, דאב, ואח'. כמו כן יוניליוור הינה בעלת 51% מגלידות שטראוס.