שירותי בריאות כללית ורשת 'אופטיקה הלפרין' הודיעו (יום ד', 1.9.04), כי במהלך היומיים האחרונים התגלו מאות ליקויי ראייה בקרב ילדים ובני נוער.
נתונים אלה הגיעו לידי שירותי בריאות כללית במסגרת משא-ומתן שחתמה עם רשת 'אופטיקה הלפרין', לפיו הוחלט כי רשת 'אופטיקה הלפרין' תספק שירותי אופטיקה ל-2.4 מיליון לקוחות כללית מושלם.
שיתוף הפעולה בין השניים כולל, בין היתר, הענקת שירותי בדיקות ראיה חינם - ועל-כן, מייד עם פרסום ההטבה, פקדו מאות הורים וילדים את סניפי הרשת.
הרב הלפרין מסר לזאב וורמברנד, מנכ"ל שירותי בריאות כללית, כי בבדיקת השוואה לחודש אוגוסט 2003 לעומת אוגוסט 2004 חלה עלייה של 90% במודעות לבדיקה ושל 13.8% בקרב הילדים הזקוקים למשקפי ראייה.
וורמברנד ציין, כי "עקב ההיענות הרבה מצד מבוטחי הקופה, נשקל בימים אלו יחד עם הנהלת רשת אופטיקה הלפרין פתיחת מוקדי חירום בחנויות הרשת לבדיקות עיניים במהלך חודש ספטמבר".
לדבריו, הכניסה לתחום האופטיקה היתה מהלך הכרחי, שכן בדיקות ראייה אינן פחותות בחשיבותן מכל תחום בריאות אחר. בסיורים הנערכים על-ידי הנהלת הקופה בקרב 70 סניפי רשת 'אופטיקה הלפרין' אשר שותפים להטבה התגלתה העובדה שמרבית מהנבדקים לא מצאו לנכון עד היום ללכת לבדיקה ראייה, ועצם הענקת השירות על-ידי הכללית היא זו שגרמה להם להיבדק עוד טרם תחילת שנת הלימודים.
ההסכם בין רשת 'אופטיקה הלפרין' לשירותי בריאות כללית נחתם לשלוש שנים והחל בימים אלו. ההסכם מבטיח ללקוחות "כללית מושלם" כפל הנחות, כך שבעת מבצע לכלל לקוחות 'אופטיקה הלפרין' יוענקו הנחות נוספות ללקוחות "כללית מושלם".
באמצעות הסדר ייחודי זה יכולים לקוחות "המושלם" ליהנות בעת מבצע מהנחה המגיעה לכ-60% ויותר על מוצרי אופטיקה רבים.
במסגרת ההסדר יתקיימו ימי עיון משותפים בין רופאי שירותי בריאות כללית לצוות מומחי אופטיקה הלפרין.