דאב מחזקת את פעילותה בתחום אריזות השי לחג
יוניליוור ישראל מצפה למכור עד ראש השנה כ-100,000 מארזי שי של דאב.
מנתוני החברה עולה כי מכירות המותג דאב זינקו בכ-20% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
יוניליוור ישראל, המשווקת את מותג דאב, מציעה לקראת ראש השנה 5 סוגים שונים של מארזי שי לחג ובכך מרחיבה את פעילותה בתחום לאור הצלחתה בשנה שעברה ובפסח השנה. האריזות ישווקו ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות המובילות. אשתקד הציעה יוניליוור ישראל 3 סוגים של אריזות שי לחג לראש השנה ולאור ההצלחה הגדולה הוסיפה השנה 2 סוגים נוספים של מארזים.
מנתוני החברה עולה כי יוניליוור ישראל צופה גידול של כ-50% במכירות של אריזות שי ממותגות דאב.
יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "הצפי לעלייה במכירות אריזות השי של דאב משתלב עם ההצלחה הגדולה של המותג דאב בשנה האחרונה שגדל בכ-20% במכירות בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד (על פי נתוני החברה, אוגוסט 2004). יוניליוור זוקפת את ההצלחה של המותג דאב לפעילות השיווקית הנרחבת שכללה השקת סדרת שמפו, השקת סדרת פנים ופעילות נרחבת בתחום הדאודורנטים, שהביאו לעלייה במכירות המותג בכל הקטגוריות".
מיכל גולדמן, מנהלת השיווק של תחום טיפוח הבית והגוף: "מנתוני החברה עולה כי בשנים האחרונות חלה עליה בביקוש למארזי שי לטיפוח אישי ומפנק. דאב נותנת מענה לצורך המתחזק של הצרכן לטיפוח ופינוק יומיומי. דאב מציעה מגוון מארזי חג אטרקטיביים המהווים אלטרנטיבה על פני חבילות השי המסורתיות".
מארזי החג של דאב לראש השנה מוצעים ב-5 אפשרויות בטווח מחירים של 49.99 שקל ועד 79.99 שקל. המארזים מכילים אריזות מתנה שימושיות כגון סלסילות, מגשים ותיקים המכילים מגוון מוצרים מקטגוריות טיפוח שונות - סבון, שמפו, טיפוח עור, דאודורנטים.
אודות דאב
המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת הסבון הנוזלי ומאז הוא מוביל את השוק בקטגוריה זו. לאחר מכן התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות ובשנת 1999 נכנס לתחום טיפוח העור. כיום דאב הינו המותג מספר 1, הנמכר ביותר בישראל, בקטגוריית קרם הגוף ותחליבי הרחצה. ביולי 2000 נכנס דאב לקטגורית הדאודורנטים, ובשנת 2001 נכנס מותג דאב לקטגוריות השיער. בשנה האחרון חיזקה דאב את אחיזתה בשוק הישראלי עם כניסה לקטגוריית הפנים והשקת סדרת שמפו חדשה.
דאב הינו הסבון הראשון בישראל המכיל 25% קרם לחות. כל מוצרי דאב מעניקים ערך מוסף ללקוחה בתחום טיפוח אישי ותורמים לשיפור מצב העור, המאבד את הלחות הטבעית באקלים הישראלי החם והלח. כל המוצרים מכילים לפחות 25% קרם לחות ושומרים על הלחות הטבעית של העור ומעניקים לו מגע רך וקטיפתי.