לראשונה בישראל סרט פרסומת המשך, שעלילתו תתפתח מרגע השיא בו הסתיים הסרט הראשון.
רשת הוניגמן עולה השבוע בקמפיין: שודדות הבנק המפורסמות מכות שנית.
הדוגמניות הבינלאומיות שירלי בוגנים ומור קציר
מככבות בסרט הפרסומת להשקת קולקציית סתיו-חורף 2005 של רשת הוניגמן.
עלות הקמפיין 1.5 מיליון דולר.
רשת "הוניגמן" המשיקה את קולקציית סתיו-חורף 2005 יוצאת בקמפיין תדמיתי בטלוויזיה, בהיקף השקעה הנאמד ב כ-1.5 מיליון דולר.
קמפיין הוניגמן להשקת קולקציית סתיו-חורף 2005 יעלה לאוויר השבוע למשך כחודש ימים, בכיכובן של הדוגמניות שירלי בוגנים ומור קציר. הקמפיין יכלול סרט פרסומת תחת השם "השוד 2" שישודר בערוץ 2, בערוץ 10 ובערוץ 24. כמו כן הקמפיין יכלול קטלוג מעוצב, שלטי חוצות, פרסום ע"ג קירות באזור גוש דן, מודעות בעיתונים ובמגזינים.
סרט הפרסומת החדש של הוניגמן "השוד 2", הינו סרט ההמשך לפרסומת של הוניגמן "השוד" אשר זכור מהקיץ האחרון, שבמהלכו הדוגמניות מור קציר ושירלי בוגנים יוצאות למסע שוד בנק בתל-אביב. שירלי יוצאת לבצע את "העבודה השחורה", אך מור מתקשה להמתין לחברתה ברכב המילוט ומבריזה לה... שירלי בורחת מהשוטרים ורצה לרכב המילוט אך מור איננה, שירלי נעצרת על-ידי המשטרה ומגלה את חברתה במסע קניות בחנות הוניגמן...
תסריט הפרסומת "השוד 2" של הוניגמן: שירלי בוגנים האסירה הכי יפה בכלא לבושה בסרבל כתום של אסירות, בעוד חברתה הטובה מור קציר קופצת לביקורים בשעות הביקור בבית הסוהר ודופקת הופעות עם בגדי הוניגמן. בהמשך שירלי האסירה חופרת מנהרה ובורחת מהכלא, יוצאת בלילה מפתח ביוב ברחוב ומגלה מולה חנות של הוניגמן. קאט! תמונה נוספת: שירלי שוב בכלא עם סרבל כתום ומור שוב באה לבקר את שירלי עם בגדים מעוצבים ויפיפיים, אך הפעם שירלי מפתיעה את מור, היא פותחת את הריצרץ של סרבל הכלא הכתום שלה... ומראה למור שגם היא מצויידת במיטב בגדי הוניגמן.
הקמפיין נערך על-ידי משרד הפרסום גלר נסיס ובימוי הסרט נעשה ע"י איילת מנחמי, שביימה גם את הסרט פרסומת הראשון של הוניגמן.
מסקרים שערכה הוניגמן באמצעות מכון shiluv לאחר מסע הפרסום האחרון בהן כיכבו מור ובוגנים, עולה כי רשת הוניגמן נמצאת במודעות בלתי נעזרת בשלישייה הפותחת של רשתות האופנה, כמו כן המודעות לרשת עלתה באופן מובהק בעקבות מסע הפרסום של קיץ 2004. מהסקר עולה עוד כי לאחר קמפיין הקיץ חלה עלייה של למעלה מ-47% בשיעור המבקרות בחנויות הוניגמן ועלייה של למעלה מ-28% בשיעור הקונות בהן. הגילאים העיקריים הרוכשות בהוניגמן הוא 25 עד 35 שניכרת מגמת עלייה בשיעורי הקנייה בקרב בנות ה-20 עד 29.
עוד עולה מהסקר כי תדמית רשת הוניגמן טובה מאוד בכל הפרמטרים,: אופנתיות, שירות, מחיר וכו'. כמו כן בדקה הוניגמן את אפקטיביות הפרסום במסגרתה עולה כי 60% מהמדגם ציין כי הפרסומת נתפסים כאטרקטיביות ולמעלה מ-78% ציינו כי המסרים נתפסו וכן שיעורי זכירת הסיסמא.
לדברי מיכה הוניגמן מנכ"ל הוניגמן: "בעקבות הסקרים החלטנו להמשיך באסטרטגיה הפרסומית של הוניגמן להמשיך את מסע הפרסום לחורף הקרוב עם מור קציר ושירלי בוגנים שגם אותן בחנו. בסקר בדקנו גם את הכוכבות וממנו עולה כי למעלה מ- 82% מהנשאלות מזדהות עם הדמויות ורוצות להראות כמו שירלי או מור.
לדבריו:" שירלי בוגנים ומור קציר מייצגות את המודל המושלם של נשים צעירות, עכשוויות, דעתניות כאשר שירלי מייצגת את הטיפוס הדרמטי הנשי והבוגר ומור את הטיפוס הקליל, צעיר, אופנתי ושתיהן יחד פונות לחתך רחב מקהל היעד של המותג".
במסגרת החוזה שנחתם תקבל כל אחת 40 אלף דולר להובלת מסע הפרסום לחורף 2005, שיערך באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס ויכלול העונה מסע פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות, עיתונות וקטלוג.
קרדיטים
מנהלת קריאטיב-מירב קורן
ארט-עמוס טהר
קופי רייטר-ארז רובינשטיין ועינת אקר
סופר וויזר-מיה צוריאל
הפקה-פרדיסו
תקציבאית-מירב קרופרו