קמפיין סלקום מבית מקאן אריקסון יוצא לדרך עם מיטב היוצרים:
מקאן אריקסון חושפת לראשונה את צוות הקריאיטיב המורחב של קמפיין סלקום החדש - בפעם הראשונה יצרה מקאן צוות אינטרדיסיפלינארי שעסק ביצירת השפה הפרסומית החדשה לסלקום.
צוות הקראיטיב של מקאן, בראשות אורן פרנק וטל רביב גייס למשימה את בכירי תעשיית המוזיקה והסרטים:
המוזיקאי אביב גפן שעיבד את השיר שכתב אביו, יונתן, "האהבה שלי היא לא האהבה שלו", ששר הכוכב הנולד הראל סקעת,
במאי הפרסומות הבכיר בישראל, שחר סגל, היה שותף לפיתוח השפה החזותית, יאיר ניצני ובעז בן-ציון עסקו בגיוס הטאלנטים לקמפיין, ועורך התכנית "כל לילה עם אסף הראל", שי אפלברג, חזר במיוחד לעולם הפרסומות כדי לערוך את סרטון ההשקה של קמפיין סלקום החדש.
אורן פרנק, מנכ"ל משותף במקאן אריקסון מסר:
"גייסנו את אנשי המקצוע הטובים ביותר בישראל והתוצאה היא ברמה מקצועית גבוהה במופגן ממה שהכיר השוק עד היום וגם היה מדהים ומקסים לעבוד יחד עם צוות כזה של טאלנטים".