|   15:07:40
דלג
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
למה לעשות תואר שני במנהל עסקים?
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל
גלנט. לא שיקר. לא דייק [צילום: פלאש 90] לינדנשטראוס. הטענות, העובדות

פרשת הקרקעות כמשל

תרבות הצביעות בפרשת גלנט

אמצעי התקשורת שנוהגים בעצמם לשקר באופן זדוני לציבור הרחב ולמפרסמים מתנפלים על גלנט כאילו אנס קטינות אין מקום לפסול את גלנט רק בשל אותם אי-דיוקים בדיווחים שמסר ואם כבר למצות את הדין - כדאי להתחיל עם: שמעון פרס, דורית ביניש, יחזקאל ביניש, עדנה ארבל, משה לדור
29/01/2011  |   יואב יצחק   |   כתבות   |   פרשת קרקעות גלנט   |   תגובות

מהדורות ועיתוני סוף השבוע עוסקים, רובם ככולם, כמעט רק בנושא מרכזי אחד: פרשת קרקעות יואב גלנט. כל יתר הנושאים, ובמיוחד האירועים החמורים והמדאיגים במצרים, נדחקו הצידה - משל חזות הכול היא ההכרעה בפרשה שיסודה בסכסוכי שכנים מצד גלנט ושכניו בישוב עמיקם. ישראל נתונה למעשה במצב חירום מדיני-ביטחוני - המחריף מיום ליום, אך במקום לצופף שורות ולפעול יחד לקדם את הרעה, עוסקים כלי התקשורת, כולם כאחד, במאמץ משותף ליירט את גלנט כאילו היה מטוס אויב.

כישוריו הצבאיים המוכחים של יואב גלנט למלא את תפקיד הרמטכ"ל, כמעט שאינם מובאים בחשבון. הם אינם נדונים בתקשורת שמנסה לקבוע מי יהא הרמטכ"ל, או למצער לפחות להטיל וטו. האתגרים הביטחוניים העומדים בפני ישראל, אינם נמנים. שהרי אחרי הכל, מה בסך-הכל עשה גלנט שיתאים לתפקיד: אלוף בצה"ל? מפקד פיקוד דרום וראש הפיקוד על מבצע עופרת יצוקה? מפקד עוצבת עידן? מפקד אוגדת עזה ומפקד שייטת 13? קטן עלינו. הכל מתגמד ביחס לאגו של אותם עיתונאים ועורכים, שמבקשים את ראשו של גלנט, תרתי משמע - לא במעט נוכח זאת שמונה על-ידי שר הביטחון אהוד ברק, ובמיוחד על-ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהוא שנוא נפשו של בעל השליטה בידיעות אחרונות, ארנון מוזס.


אי-דיוקים מוצגים ככזבים זדוניים


הטיפול בפרשת הקרקעות של גלנט לוקה, כמעט בכל כלי התקשורת, בצביעות ובהתחסדות. התרבות הקלוקלת עולה ופורחת. אי-דיוקים מצד גלנט ו/או טעויות אנוש בדיווחיו לרשויות השונות מוצגים כאילו מסר דברי כזב בזדון. מכאן קצרה הדרך להצגת הדרישה למנוע את כניסתו ללשכת הרמטכ"ל ואף למצות עימו את הדין הפלילי.

הדרישה לטרפד את מינויו לכהונת רמטכ"ל מועלית גם מצד רבים וטובים, שמולכים שולל, למצער, מכוח הדיווחים הבעייתיים בתקשורת, ומצד כאלה שאינם יורדים לעומקם של דברים ואינם בודקים את הפרטים. העיתונים ידיעות אחרונות ומעריב - שכמעט בכל בדיקה משקרים, בזדון ובמצח נחושה, לציבור הרחב בכלל ולמפרסמים בפרט בשאלת מספר הגיליונות המופצים, הם-הם, למרבה הפליאה, שמדקדקים לפתע בכל מילה שאמר גלנט ו/או כתב במהלך הסכסוך עם שכניו בישוב עמיקם. אותם עיתונים שמרמים את המפרסמים, ומקבלים, בחישוב שנתי, בזכות תרמיתם, עשרות מיליוני דולרים יותר מהמגיע להם בגין פרסום (כולל ממשרדי ממשלה ומגופים מוסדיים-ציבוריים), הם-הם, למרבה הפרדוקס, שמנסים ללמד את גלנט ודומיו כיצד לדווח נכון ואמין.


גלנט לא אנס, לא רצח וגם לא שיקר בזדון


ברשימה שלהלן ננסה לעשות מעט סדר ולהעמיד דברים במקומם. ייאמר כאן, הח"מ אינו תמים ואינו חסיד שוטה של איש. עם זאת, הח"מ בוחל בתרבות הצביעות השוררת בישראל בכלל ובאמצעי התקשורת בפרט, ולכן בחר להצביע על אותן נקודות שיש בהן כדי להבהיר פרשה זו.

נזהיר: בדברים כאן אין כדי לטהר את גלנט ממעשיו הבעייתיים, אלא להעמיד דברים בפרופורציות הנכונות ולנסות ולהוביל למסקנה הפשוטה: גלנט לא אנס שום ילדה, לא רצח איש, וגם לא שיקר בזדון בפרשת הקרקעות. נזכור נא: גם מבקר המדינה, השופט (בדימ.) מיכה לינדנשטראוס, שהוציא תחת ידיו מסמך המאיים עתה על כניסתו של גלנט לתפקיד רמטכ"ל, לא קבע בשום מקום שגלנט מסר בזדון דיווח כוזב.

על-כן, ובנסיבות שנוצרו, ולאחר שמונה גלנט על-ידי הממשלה לתפקיד רמטכ"ל, אין לבטל את המינוי. מוטב להם - לשופטי בית המשפט העליון, לדון בכובד-ראש בפרטי העתירה, להימנע מביטול המינוי, ולהתכבד וליתן פסק דין מנומק שיסביר לכל מאן-דבעי: מה ההבדל בין אי-דיוקים וטעות אנוש בתצהיר ו/או בעדות, שזה לדוגמה המקרה של גלנט; לבין שקר זדוני שנועד להביא לתוצאה משפטית מסויימת, שזה, לדוגמה, המקרה של עו"ד יחזקאל ביניש. ואם בכל זאת חורשים החורשים לביטול מינויו, הרי שצריך לבוא-חשבון, באופן דומה, עם שורה של אישים אחרים, ובהם: נשיא המדינה שמעון פרס; פרקליט המדינה משה לדור, שמסר תצהיר בלתי נכון; ועם שופטת בית המשפט העליון עדנה ארבל, שמסרה דיווחים כוזבים (על-כך ראו בהמשך).

פלישה לשטח על-ידי האלוף גלנט -

  • טוען המבקר -

"פרשת הפלישה לשטח של כ-28 דונם ונטיעה של מטע זיתים בו, מעבר לשטח של 35 דונם שנמסרו לאלוף גלנט על-ידי מינהל מקרקעי ישראל "לפנים משורת הדין", כפי שכתבה במכתבה מנהלת המחוז של מינהל מקרקעי ישראל".

  • העובדות -

גם אם אכן פלש גלנט לשטח לא לו, אין חולק על-כך שמדובר בפרשה ישנה שהייתה והסתיימה ואמורה הייתה להיות חתומה. גלנט לא הזיק במעשיו לאיש. הוא עיבד שטח פנוי, וגם אם שגה כשפלש, הרי שהיה מקום לחייבו בתשלום כספי. בשורה התחתונה: גלנט נדרש ופינה את השטח לפני שנים רבות, ואין להתעמר בו עוד בשל זאת.

התמשכות הליך פינוי השטח -

  • טוען המבקר

"דרך ההתנהלות של האלוף גלנט מרגע שהוברר לו, כי מדובר בכניסה לא מורשית מצידו, וכי עליו לפנות את השטח אליו הוא פלש, כאמור בסעיף א' דלעיל. גם בעניין זה אין למעשה מחלוקת על כך שהאלוף גלנט לא פינה את השטח במשך כארבע שנים".

  • העובדות

גלנט פינה את השטח. אומנם באיחור, אך השטח פונה לאחר הליך משפטי-אזרחי שננקט נגדו. בזאת אמור היה להסתיים העניין.

שימוש חורג בשטח ציבורי פתוח במושב -

  • טוען המבקר

"בפרשת השימוש בשטח הציבורי הפתוח שבסמוך לביתו למטרת יצירת דרכי גישה שנבנו ללא היתרי בנייה: נמצא, כי האלוף גלנט עשה שימוש חורג בשטח הציבורי הפתוח הסמוך לביתו המיועד לכלל לצורך מעבר רק לכלי רכבו. אין חולק, כי שטח ציבורי פתוח שייך לכלל הציבור, ובמקרה זה עשה האלוף גלנט שימוש בשטח לא לו. השימוש החורג נמשך שנים ארוכות".

  • העובדות

מדובר בתופעה שהיא בבחינת 'מכת מדינה'. עשרות אלפים ואולי אף מאות אלפי איש בישראל - במושבים, בקיבוצים, ובאזורי וילות, נוהגים לסדר לעצמם כניסה נוחה יותר, גם כאשר מדובר בכניסה דרך שטח ציבורי. אין פגם מוסרי חמור בכך, ומי שטוען אחרת הוא או תמים או שקרן (כדאי למבקר המדינה לשוחח עם ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, ולשמוע ממנו: כמה אילי הון ואנשי תקשורת נדרשו בשנים האחרונות למשוך ידיהם משטחים ציבוריים שתפסו...).

הצגת עובדות מול רשויות שלטוניות (שתי טענות) -

  • א) טוען המבקר

"בכתב התגובה לבקשה למתן צו איסור שימוש חורג שהוגש מטעמם של יואב גלנט ואשתו לבית משפט השלום בחדרה בהליך הפסקת השימוש החורג בשטח הציבורי (ב"ש 2060/07) צוין, כי "במהלך הבנייה התברר למשיבים כי נדרשת להם תוספת בניה של כ-40 מ"ר במבנה המגורים. מאחר שהמשיבים הם שומרי חוק הם פנו לרשויות התכנון טרם ביצוע תוספת הבניה על-מנת לקבל את האישורים הנדרשים, והגישו בקשה להיתר בניה כדין" [ההדגשה במקור]. תגובה זו נתמכה בתצהיר, שנחתם על-ידי האלוף גלנט, ובו צוין כי למיטב ידיעתו העובדות המפורטות בכתב התגובה הן נכונות. ממסמכים שבידנו עולה, כי האלוף גלנט ביקש היתר בנייה הכולל את החריגות שעשה במהלך הבנייה לאחר תום הבנייה, כדי להכשיר אותן בדיעבד".

  • העובדות

גם בתגובה וגם בתצהיר (שניתנו בשנת 2007) מסר גלנט תשובה כללית בהתייחסו להליך בנייה שכבר בוצע והושלם שנים הרבה קודם לכן. משמע: גם אם שגה ומסר דיווח בלתי מדויק ו/או אם סמך יתר על המידה על-ידי פרקליטו (שכתב בשמו את התצהיר ואת הדיווח) ו/או מסר ביודעין דיווח כוזב ואף חתם על-כך, הרי שמדובר בגירסה שלא נולדה ולא ניתנה כדי לקבל היתר בנייה או טובת הנאה אחרת. נזכור נא: הבנייה הסתיימה בשנות התשעים; התשובה לבית המשפט הוגשה בשנת 2007 בשל המאבקים הנובעים מסכסוכי שכנים, ותו-לו. גלנט לא הפיק מאותה גירסה בלתי מדויקת טובת הנאה כספית ו/או היתר בלתי ראוי שהגדיל את זכויות הבנייה להן היה זכאי. לגלנט הסבר נוסף שיובא ככל הידוע בפני היועמ"ש, ולפיו הבקשה שהגיש בזמנו לקבלת היתר הוגשה בטרם הושלמו עבודות הבנייה, ולכן השתמש גלנט במילה: טרם, בהתכוונו בפועל לכך שהבנייה טרם הושלמה.

  • ב) טוען המבקר

"מכתב מיום 18.2.03, כתוב בכתב-יד וחתום על-ידי יואב גלנט, אל המחלקה החקלאית במינהל מקרקעי ישראל בחיפה, שבו הוא מבקש לנטוע עצי זית (בעיבוד רב-שנתי) בחלקה המצויה בחזקתו, אותה קיבל בשנת 2001 לצורך עיבוד עונתי. במכתב מצוין, כי "החלקה הנ"ל מעובדת על-ידי מזה מספר שנים". התברר כי בפועל החלקה לא עובדה על ידו".

  • העובדות

מדובר באי-דיוק הנובע מהנורמה הנוהגת בישראל. רבים וטובים מוסרים את החלקות שברשותם לעיבוד על-ידי קבלני משנה ואין איש הבודק עניינים אלה ו/או מחייב את בעל החזקה להשיב את הקרקע. הנוהג והשיח הוא להחשיב את החלקות לכאלו שהוחזקו/עובדו על-ידי בעליהם.

מעורבות הרשויות השלטוניות –

  • טוען המבקר -

"מהממצאים עולה חשש לכך שרשויות שונות נהגו בעניינו של האלוף גלנט בדרך מקלה ולפנים משורת הדין, ולכך מצטרף חשש שהדבר אף נבע מרום מעמדו. לא ניתן להתעלם בהקשר זה גם מן התרבות הכללית הבלתי תקינה שנחשפה בפנינו במהלך הבדיקה באשר להתנהלות רשויות המינהל. בדיקת תפקודם של אלה ראויה לבחינה נפרדת".

  • העובדות

מבקר המדינה צודק. צריך בהחלט לבער תופעה זו. מהשורש. לשם כך צריך לכפות על גורמי התביעה והאכיפה לעשות מלאכתם. באומץ ובנחישות. לא לוותר לאיש, גם לא למקורבים ולבעלי שררה (ראו בהמשך כמה אישים בהם כדאי לטפל).

סיכום: במי כדאי לטפל תחילה

כאמור לעיל: נכון וראוי לפעול לביעור השחיתות בישראל, ולטפל, במקביל, בביעור תרבות השקר ותרבות הצביעות. אך בטרם נקיז את ראשו של יואב גלנט, כדאי להתחיל עם אותם אישים בעלי תפקידים ו/או המקורבים לשלטון:

  • נשיא המדינה שמעון פרס, שהמבקר עצמו נמנע ממיצוי הדין עימו בפרשת התרומות בסך 320 אלף דולר שקיבל מאילי ההון חיים סבן, ברוס רפפורט ודניאל אברהמס [אחר-כך נמצה את הדין עם המבקר, שלא עשה את עבודתו כדבעי...];

  • ולהמשיך בנשיאת בית המשפט העליון, דורית ביניש, שלא נמנעה מטיפול בתיק משפטי למרות ניגוד עניינים אישי וחמור שבו הייתה נגועה; ועם בעלה, עו"ד יחזקאל ביניש, שביצע עבירות מס חמורות וגנב מאות אלפי ש"ח מקופת התזמורת הסימפונית ירושלים;

  • ונא לא לדלג על השופטת עדנה ארבל, שבהיותה פרקליטת המדינה, קיבלה 200 אלף ש"ח פיצויים שלא כדין ו/או "לפנים משורת הדין", וגם מסרה קורות חיים הן לאמצעי התקשורת והן לוועדה לבחירת שופטים בהם נכתב שיש בידיה "תואר שני במשפטים" (דבר המופרך מכל וכל);

  • וגם, אם כבר עסקינן במסע לטיהור ובמלחמה בתרבות הצביעות – כדאי לחזור לאותה פרשה, שבה התגלה שפרקליט המדינה עו"ד משה לדור, שכיהן בתפקיד פרקליט מחוז ירושלים, מסר תצהיר כוזב לבית הדין האזורי לעבודה באשר להליכים שהתנהלו בבית משפט זה. פסק דין שניתן קובע מפורשות כי לדור מסר דיווח בלתי נכון בתצהיר שהגיש. למרות זאת, לדור מונה כידוע לפרקליט המדינה.

יודגש שוב: בדברים שלעיל אין כדי לטהר את גלנט מהמעשים שביצע בפרשת הקרקעות. עם זאת, לטובת מדינת ישראל ואזרחיה: כדאי להפסיק להיתמם ולהתחסד, ואין מקום להתייחסות המתלהמת כלפי גלנט כאילו אנס קטינות. אין להחמיר דווקא עם גלנט, רק בשל זאת שתקשורת נשכנית ונגועה בניגוד עניינים חמור מתעקשת להקיז את ראשו. בנסיבות שנוצרו, כן-כן - כולל האירועים באזור בכלל ובמצרים בפרט, יש למצות את הדין האזרחי עם גלנט, ככל שזה יידרש, אך בד-בבד עם זאת, ולטובת בטחון המדינה, יש לאפשר לו להיכנס בזמן לתפקיד ראש המטה הכללי של צבא ההגנה לישראל.

תאריך:  29/01/2011   |   עודכן:  29/01/2011
יואב יצחק
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

מושגים
 פרשת יואב גלנט 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תרבות הצביעות בפרשת גלנט
תגובות  [ 151 ] מוצגות   [ 151 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שכל ישר
29/01/11 16:54
 
אליהו חיים
29/01/11 18:43
 
איש עצוב
29/01/11 19:49
 
זרו בבל
29/01/11 20:03
 
אליהו חיים
29/01/11 20:36
 
איש עצוב
29/01/11 20:56
 
יעקבהלל
29/01/11 21:42
 
איש עצוב
29/01/11 22:48
 
פר שנדתא
30/01/11 16:04
 
פיקוד מותר לשקר?
30/01/11 00:45
 
אליהו חיים
30/01/11 09:02
 
יץך
30/01/11 12:33
 
חץ
30/01/11 21:46
 
חושף הרעלות
30/01/11 22:32
 
תורה&עבודה
31/01/11 13:38
 
תורה&עבודה
31/01/11 13:42
2
מקס פאואר
29/01/11 16:57
3
דודו מהשרון
29/01/11 16:58
 
לדודו
30/01/11 11:58
 
מומו מעמק חפר
30/01/11 16:21
4
jud1
29/01/11 17:10
 
אסקופא נדרסת
29/01/11 17:22
 
jud1
29/01/11 17:28
 
אסקופא נדרסת
29/01/11 19:03
 
מורא ומשוא פנים
29/01/11 20:42
 
jud1
29/01/11 22:16
 
בבקשה מבייניש
29/01/11 22:38
 
לא יעלה על הדעת
30/01/11 01:17
5
בן מנחם
29/01/11 17:17
 
תורה&עבודה
30/01/11 12:48
 
תורה&עבודה
31/01/11 12:11
6
יוסף יוסף
29/01/11 17:18
 
שיילוק חלאה
29/01/11 22:28
7
זיו אב
29/01/11 17:18
 
ע_הראל
31/01/11 12:32
8
סטאטיסטיקאי
29/01/11 17:22
 
צבי גלברד
29/01/11 17:35
9
אבי גיא
29/01/11 17:29
 
ע_הראל
29/01/11 21:45
 
אבי גיא
29/01/11 22:30
 
שלמה הלוי
30/01/11 06:56
 
ע_הראל
30/01/11 10:28
 
קליפס
30/01/11 03:18
 
ע_הראל
30/01/11 13:03
 
נחום שחף
31/01/11 06:40
10
אזרח מן השורה
29/01/11 17:37
11
מהפך 77
29/01/11 17:40
12
קרן אור באפלה
29/01/11 17:50
13
נחום שחף
29/01/11 17:52
 
מגדלי עקירוב
30/01/11 18:10
14
משה, עורך-דין
29/01/11 17:56
 
תורה&עבודה
30/01/11 09:50
15
מתפרת בייניש בע"ם
29/01/11 18:05
16
עידן סובול
29/01/11 18:09
17
על יואב יצחק
29/01/11 18:17
18
יעקב ברנר
29/01/11 18:22
19
ישמעאל
29/01/11 18:23
20
אמיר ש.
29/01/11 18:30
21
jojo
29/01/11 18:37
22
זה שיש אחרים
29/01/11 18:53
23
פאטריוט ישראלי
29/01/11 18:53
24
ריקילי
29/01/11 18:55
25
ריקילי!
29/01/11 19:01
26
אובלי
29/01/11 19:02
27
muke-1
29/01/11 19:13
28
איפה המוסריות?
29/01/11 19:24
 
מאיר דגן
29/01/11 19:49
29
גלנט לא ראוי
29/01/11 19:30
30
הניה
29/01/11 19:54
31
דן הרפז
29/01/11 20:21
 
איש עצוב
29/01/11 20:46
 
דן הרפז
30/01/11 19:31
32
יענקל'ה
29/01/11 20:26
33
על יו"ר אומ"ץ
29/01/11 20:31
34
יודעי דבר יודעים
29/01/11 20:35
35
רוני מפ"ת
29/01/11 21:00
36
arv
29/01/11 21:04
37
NBA24353
29/01/11 21:19
38
Drora
29/01/11 21:33
39
וגלנט לא מוסרי!!!
29/01/11 21:39
40
aviku
29/01/11 22:04
41
עוד מאוכזב
29/01/11 22:19
42
לורי שם טוב
29/01/11 22:24
43
ajn
29/01/11 22:27
44
עין צופיה
29/01/11 22:31
45
הערות והארות
29/01/11 22:40
46
יוסי מל
29/01/11 23:07
47
בוא נתחיל בניקוי
29/01/11 23:31
48
רחל22
29/01/11 23:48
49
אובי
29/01/11 23:50
50
אלי שטרול
30/01/11 00:01
 
אידיוט מי שלוקח
30/01/11 00:45
51
משה ג.
30/01/11 00:36
52
חיים גרינברג
30/01/11 00:41
53
קוסם
30/01/11 00:44
54
מממשה
30/01/11 01:26
55
Eli Canada
30/01/11 02:02
56
איפז
30/01/11 03:41
57
מאיר מ.
30/01/11 03:50
58
משה אר
30/01/11 05:05
59
יריב א.
30/01/11 05:07
60
אזרח נאמן מאוד
30/01/11 05:11
61
ויוי4303003
30/01/11 06:07
62
אלון ה
30/01/11 06:26
63
יוד
30/01/11 07:08
64
מיכאל10
30/01/11 07:38
65
שושן צחור
30/01/11 07:43
66
אבי 99124
30/01/11 07:43
67
DUD
30/01/11 07:58
68
התשקורת כן או לא
30/01/11 08:58
69
אלי בובליל ר"ג
30/01/11 09:15
70
גדי נשרי
30/01/11 09:28
71
גדי נשרי
30/01/11 09:35
72
אלקזאי
30/01/11 09:56
73
שייייקה
30/01/11 09:57
74
יאיר תיבון
30/01/11 09:59
 
דיבורים לחוד
30/01/11 11:25
75
שלמה ת
30/01/11 10:00
76
ג.ס.
30/01/11 10:04
77
אליהן
30/01/11 13:10
78
אחד העם
30/01/11 13:17
79
צדיק בסדום
30/01/11 15:04
80
פיצ'ון
30/01/11 15:34
 
לפיצ'ון שלום.
30/01/11 16:16
81
אחד העם
30/01/11 15:50
82
לנדאו +
30/01/11 15:53
83
ניקוי מהיסוד
30/01/11 16:36
84
עוד סתם אזרח
30/01/11 16:42
85
שגיא ארן
30/01/11 16:47
86
כל הכבוד
30/01/11 16:52
87
avi11
30/01/11 18:47
 
yossef
30/01/11 19:29
88
7778
30/01/11 22:16
 
ע_הראל
30/01/11 23:55
89
אזולאי יוסף
30/01/11 23:26
90
דרושה תפנית
31/01/11 01:09
91
^
31/01/11 01:18
92
יניב דוד
31/01/11 01:40
 
נחום שחף
31/01/11 07:00
 
לנחום שחף. צודק -
31/01/11 17:10
 
איש עצוב
31/01/11 21:05
 
יניב דוד
31/01/11 23:55
93
רוני100127
31/01/11 06:13
94
אחד מרבים
31/01/11 08:12
95
תושב בן שמן
31/01/11 08:17
96
ב.ק
31/01/11 08:53
97
תורה&עבודה
31/01/11 13:58
98
א.א. מרמת-גן
1/02/11 06:44
99
יוסף הצדיק
1/02/11 19:08
100
mallool yossi
6/02/11 17:24
101
מיכאלה
18/02/11 23:24
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שושלת צ'אקרי (בית צ'אקרי), המלוכה הנוכחית החלה את פעילותה בשנת 1782. כדי לתאר שושלת זו נלך אחורה להיסטוריה הידועה ומתוארכת בתאילנד ולא לעבר של מעל 4000 שנה שבו למעשה התאילנדים לא היו גוף אחד עם שלטון אחד.
29/01/2011  |  משה צ'אנג מאי  |   כתבות
רשת סופרפארם היא רשת הפארם המובילה בישראל ואחת הטובות בעולם. הרשת הצטיינה בחדשנות מתמדת, במבצעים, ביצירתיות ובהובלה בכל תחום אפשרי. הרשת הצליחה למלא ואף ויותר, בעקביות ולאורך זמן, את הבטחותיה "כבר מרגישים טוב יותר" ו-"קפיצה קטנה לחו"ל".
29/01/2011  |  יובל לובנשטיין  |   כתבות
את מצלמת הסטילס הראשונה שלו קיבל בן שני כמתנת בר מצווה. אביו הבחין שהילד הוא פריק של חדשות והעניק לו אותה כמכשיר למתעד המתחיל. אלא ששני הבין מהר מאוד שהוא דווקא טיפוס של וידאו. בתיכון אלון ברמת השרון שבו למד הוא הוקף באלו שלימים יהיו בקודקודי תעשיית הטלוויזיה - אלעד קופרמן (מפיק "האח הגדול"), רם נהרי (במאי "אהבה זה כואב" ו"אמא'לה") ותמר מרום (מגישת "היפות והאמיצות" ויוצרת "אמא'לה"), שגם הייתה המרואיינת הראשונה שלו כחלק מסרט תיעודי שעשה על תנועת הצופים. 28 שנה אחרי הבר מצווה, ולאחר ששני מיצב עצמו כמספר הסיפורים הבולט ביותר שיש כרגע לטלוויזיה להציע, הוא בחר לנסות שוב את הכוח הדומם של הסטילס.
28/01/2011  |  איתי שטרן  |   כתבות
מולד הירח בתאריך 3.2 נמצא במבנה כוכבים מורכב מאוד, שעלול לעורר ויכוחים ומריבות, או חוסר הסכמה וחילוקי דעות, על נושאים אידיאולוגיים גם ברמה הבינאישית. המבנה הזה מביא בכנפיו אנרגיה חלשה יותר ואם אתם רגשניים, זוהי תקופה מתישה יותר עבורכם. אלה מכם שרגישים במיוחד, הם אנשים המגיבים למחזור הירח, ובהורוסקופ האישי שלכם הירח דומיננטי, או שהירח/האופק, במזל סרטן.
28/01/2011  |  טובה ספרא  |   כתבות
בשבת בבוקר, לקראת מחצית היום, יוצאים בעצלתיים, כמו שראוי לאווירת-שבת, כמה אלפי אנשים משוגעים לכל סוגי המוזיקה, לשמוע קונצרטים במקומות שונים בארץ.
28/01/2011  |  שולמית קיסרי  |   כתבות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
יש מחלוקת בקרב החוקרים בנוגע לגודל האוכלוסייה במאה ה-19 ולגבי המספר המדויק של כל קבוצה דתית, אבל, הריבוי הטבעי המוסלמי היה אטי בהשוואה לגידול האוכלוסייה היהודית והנוצרית
אלי אלון
אלי אלון
בתי העלמין הקיבוציים, לרוב מטופחים ומגוננים בצמחי ושיחי נוי ובעצים מצילים    בסך-הכל ניתן לקבוע כי בתי העלמין הקיבוציים מטופחים יותר מאשר בתי עלמין אחרים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il