orange ממשיכה לבנות עולם תוכן מוביל במסגרת פעילות הדור השלישי.
איריס בק, סמנכ"ל השיווק והתוכן של פרטנר הודיעה היום כי orange רכשה את זכויות התוכן לפלטפורמה הסלולרית
של ארץ נהדרת והשגריר של קשת ותעניק את חסותה לתוכניות אלה במשך כל העונה.
יודגש כי כל לקוחות פרטנר יוכלו להנות מהתכנים והאפליקציות שמתאימים לכל סוגי הטלפון הסלולריים גם בדור השני והשלישי.
עולם תוכן זה יצטרף לשלל הסכמי תוכן אחרים אותם רכשה פרטנר כגון: ליגת האלופות, גיא פינס, חדשות ערוץ 10, פורטל הספורט one ואחרות.
שתי התכניות יעלו במסגרת עונת החורף החדשה של קשת שתחל ביום ראשון ה-7-11
איריס בק הוסיפה עוד כי orange תמשיך לעבות את תכני הפורטל obox לשירות לקוחותיה.
בעונתה הראשונה קבעה ארץ נהדרת את מעמדה כתכנית שיצרה את מדורת השבט החדשה והציגה את מספר הצופים הממוצע הגבוה ביותר לתוכנית קבועה מאז החלה מדידת הפיפל- מיטר! למעלה מ-3 מיליון צופים נחשפו לתכנית במהלך שידורה. חבורת השחקנים והקומיקאים המובילה בישראל, תמשיך לשאוב חומרים מהמציאות היומיומית ו"תסדר" את הכותרות האמיתיות של אירועי השבוע. באולפן החדשות יתיישבו:איל קיציס, אורנה בנאי, אלי פיניש, מריאנו אידלמן, עלמה זק, דב נבון וטל פרידמן.
"השגריר", תכנית השייכת לז'אנר הדוקו- ריאלטי ובסיומה ייבחר נציג הסברה שיצטרף לארגון יהודי אמריקני הפועל לשנות את תדמיתה של ישראל בעולם.
14 צעירים בעלי כישורים גבוהים, יתמודדו על הזכות לייצג את ישראל בעולם. ועדה מקצועית מיוחדת הכוללת את ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי, דובר צה"ל לשעבר נחמן שי ורינה מצליח -הכתבת הפוליטית של חדשות ערוץ 2 , תדיח אחד מהם בסיום כל פרק.
שורה של אישי ציבור נוספים עשויים להתארח וליטול חלק בפרויקט היוקרתי - בהם שרי חוץ לשעבר ואנשים מצמרת עולם העסקים בישראל. המתמודד שייבחר יכהן במשך שנה כמנהל הסברה מיוחד בניו-יורק של ארגון יהודי-אמריקני, וינהל משם מגוון של פעילויות הסברה לישראל בארה"ב ובאירופה. בין המתמודדים שנבחרו נמנים אנשי אקדמיה, עורכי דין, פרסומאים, ואנשי תקשורת.