לאחר שסקאל פתחו בקניון ארנה את מתחם VIEW לצעירים, ובדיזינגוף סנטר נפתחה חנות קסטרו הענקית, הממותגת לצעירים, כעת הגיע תורו של קניון עזריאלי.
בימים אלה נפתח בקניון התל אביבי בית כלבו לצעירים ולצעירים ברוחם, על-ידי קבוצת "שביט", מבעלי רשת המשביר החדש לצרכן (50%), וחברת "אדם מיזמים בע"מ", מקבוצת סקטור ספורט, יבואנית מותג סקטור ספורט בישראל (50%).
המתחם החדש שייקרא - "M-SQUARE", עוצב על-ידי חברת OCD - קבוצת מעצבים ישראלים: שמוליק בן שלום, גבי גור ורונן לוין. העיצוב, כך נמסר, בוצע תוך דגש על דינאמיות ועכשוויות, חלל גדול מחולק על-ידי קירות מודולריים המאפשרים הגדלה והקטנה של המחלקות במהירות ובהתאמה לפי הצורך. במרכז המתחם נבנתה כיכר, שמהווה מקום מפגש והמתנה, זירת אירועים הכוללת בר קפה, ומעליו עמדת DJ.
מסכי טלוויזיה ומצלמות גלויות מפוזרות בנקודות מפתח בכל רחבי המתחם ומחוברות יחד לרשת טלוויזיה שפועלת מתוך החנות עצמה ומשודרת אל הלקוחות בזמן אמת. רשת הטלוויזיה תאפשר יצירת קשר בלתי אמצעי עם לקוחות רבים בו זמנית, תספק ערך מוסף לביקור בחנות, תעצב את האווירה במרחב ותוסיף לו מימד תוסס ודינמי, ותעניק ללקוחות את התחושה שגם להם יש השפעה על השידור ועל עיצוב החלל. לוח השידורים יותאם לצרכים המשתנים - על-פי שעות היום השונות, העומס במתחם, עונות השנה, חגים ומועדים ותחלופה של קהלים שונים של לקוחות.
צוות העובדים במתחם עבר במהלך החודשים האחרונים הכשרה כיצד להיות חלק מה"שואו" והדינמיות לצד רכישת ידע במכירת אופנה וב"טוטאל לוק". כמו כן, עבר הצוות הכשרה בתחום המשחק והתנועה שהינם מהווים חלק בלתי נפרד מהאווירה הצעירה והמיוחדת של המתחם.
הסטייליסט דני בר-שי מציין, שתמהיל המוצרים הותאם לקהל היעד העיקרי - צעירים וצעירים ברוחם, ומשדר אופנתיות וטרנדיות בכל המחלקות. הקולקציה מחולקת למספר רב של מחלקות שכוללות: בגדי מעצבים ישראלים, מותגים בינ"ל נבחרים, מותגי אופנת ספורט, אופנת גלישה, מחלקת וינטאג' (יד שנייה), תכשיטים ושעונים ועוד.
רמי שביט, מבעלי מתחם M-SQUARE, מציין: "על-פי התוכנית האסטרטגית, הצפי שמידי יום יבקרו במקום בין 7,000-8,000 איש, רובם צעירים בגילאי 16-40. צפי המכירות לשנת 2005 יהיה כ-50 מיליון ש"ח. המתחם משתרע על פני שטח מסחרי של כ-2,700 מ"ר ובהקמתו הושקעו כ-4 מיליון דולר".
שביט מציין עוד, שמתחם "M-SQUARE" לא יהווה חלק אינטגראלי ברשת "המשביר החדש לצרכן", אלא ינוהל כחברה-בת בעצמאות מלאה, תוך שיתוף פעולה עם מועדון הלקוחות של הרשת - "CLUB365" ושיתופי פעולה מסחריים אחרים עם הרשת.
גם ארנון תורן, מנכ"ל מרכז עזריאלי, מסר כי הוא מברך על פתיחת M-SQUARE בעזריאלי. לדבריו, מתחם M-SQUARE נותן מענה עכשווי לקהל צעירים גדול המגיע למרכז עזריאלי מכל רחבי הארץ, ולאו דווקא מאזור המרכז.
תורן ציין עוד, כי מידי יום מבקרים בקניון עזריאלי 10,000 צעירים המהווים כשליש מכלל המבקרים בקניון. הצעירים שבהם, המגיעים ללא ליווי הם בגילאי 12-16, הם מבקרים בממוצע בין 2-5 פעמים בחודש. ההוצאה החודשית העצמאית הממוצעת שלהם מוערכת בכ-200 ש"ח".
איריס אלקוני מונתה למנכ"לית המתחם החדש
איריס אלקוני, (38), מונתה למנכ"לית המתחם החדש. במסגרת תפקידה תנהל את כל הפעילויות השיווקיות, מערך הקניינות, ניהול המתחם וסגל העובדים, פיתוח מותג M - SQUARE ופיתוח תוכניות עתידיות.
אלקוני שימשה לאחרונה בתפקיד מנהלת תחום "הנון-פוד" ברשת שופר סל ובעבר שימשה בתפקידים בכירים ברשת סופר פארם, המשביר החדש לצרכן וחברת ויזה.