בייגל בייגל ותנובה משתפות פעולה במבצע ממקרקר...
המבצע יגובה בקמפיין פרסום תחת הסיסמא: "מבצע ממקרקר" בהשקעה של 1.5 מיליון ש"ח.
בייגל בייגל שולטת של נתח שוק של 60% בקטגוריית המיני קרקרים.
בייגל בייגל ותנובה יוצאות במהלך אסטרטגי משותף ומכריזות על מבצע ממקרקר שייערך במהלך חודש נובמבר, ברשתות השיווק ובחנויות המובילות ברחבי הארץ.
במסגרת המבצע המשותף, כל הרוכש 2 אריזות משפחתיות של נשנושים יקבל במתנה גביע 250 גר' של גבינת תנובה 3% שומן.
המבצע הייחודי יגובה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-רבנאי Saatchi & Saatchi, יעלה ב-1 בנובמבר וכולל סרטון טלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 10 ושילוט בנקודות המכירה. היקף ההשקעה בפעילות ובתקשורה הוא כ-1.5 מיליון שקל.
אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל: "נשנושים וגבינת תנובה הם שני מותגים מובילים בתחומם עם מכנה משותף של הרגלי צריכה ושימוש. אנו מציעים לצרכנים לנשנש ממגוון הטעמים של נשנושים ביחד עם גבינת תנובה. הפעילות המשותפת שלנו עם תנובה מהווה חלק מהאסטרטגיה הכוללת של בייגל בייגל, להעניק ללקוחות הטבות וערכים מוספים".
שוק המיני קרקרים בישראל מגלגל כ-50 מיליון ש"ח בשנה, כאשר בייגל בייגל שולטת על נתח שוק עם נתח של כ-60% עם המותג נשנושים.
אודות "בייגל בייגל"
חברת בייגל בייגל נמצאת בבעלות קונצרן יוניליוור (51%) ומשפחת בייגל (49%). בייגל בייגל מייצרת ומשווקת עשרות מוצרים ב-3 משפחות: בייגלה, נשנושים (חטיפים) וקרקרים ייחודיים. החברה מעסיקה מעל 100 עובדים והינה החברה המובילה בייצור ושיווק בייגלה בישראל.