קבוצת Neto יוצאת במהלך לחיזוק הקשר בין מותג קורפורייט "Neto" למותגים המתמחים
משתפת פעולה עם רשת שופרסל ומשיקה את "פסטיבל Neto" שיתקיים במהלך חודש נובמבר.
המהלך ילווה בקמפיין "המלאכים של "Neto - קמפיין רדיו ראשון מסוגו בשת"פ עם תוכנית הרדיו "דידי לוקאלי" של דידי הררי שתכליתו תרומה לקהילה.
היקף השקעה כולל במהלך עומד על מיליון שקל.
רון סגל מנהל השיווק בקבוצת Neto: "מטרת המהלך בראש ובראשונה הינה העלאת המודעות של הצרכנים למותג הקורפורייט "Neto" המספק פתרונות איכותיים בתחומי מזון רבים, תוך יצירת חיבור למותגים המתמחים הנהנים משיעורי מודעות גבוהים. זאת על מנת לגרום לצרכן לזהות את מותגי הקבוצה תחת "אותו בית", מהלך שיביא בסופו של דבר לחיזוק הקשר של הצרכן למותג "Neto".
קבוצת Neto המתמחה בשיווק מוצרי מזון קפואים ומצוננים, תחת חמישה מותגים מתמחים, יוצאת במהלך אסטרטגי לחיזוק הקשר של מותג הקורפורייט "Neto" למותגים המתמחים בהיקף השקעה כולל של מיליון שקל.
מדובר בחמישה מותגים מובילים בתחומם: "טיבון ויל" - מותג המתמחה במוצרי בשר ועוף, "דלידג" - מותג המתמחה בתחום מוצרי הדגים, "שלושת האופים" - המתמחה בתחום מוצרי מאפה קפואים, "ויליגר" - המתמחה בתחום השימורים ו"מג'יק" - המתמחה בתחום הארוחות TO GO.
במסגרת המהלך יוצאת Neto בשיתוף פעולה עם רשת שופרסל ומשיקה את "פסטיבל נטו" - הפנינג ענק של כל מוצרי המותגים המתמחים במהלך חודש נובמבר הכולל מבצעים אטרקטיביים ופעילות מתחת לקו בכל סניפי שופרסל, היפר נטו, מחסני מזון וקוסמוס.
במהלך הפסטיבל, החל מאמצע נובמבר, משיקה Neto קמפיין רדיו ראשון מסוגו "המלאכים של Neto" בשיתוף פעולה עם תוכנית הרדיו "דידי לוקאלי" של דידי הררי אשר משדרת ב-7 תחנות אזוריות ובפריסה ארצית מלאה.
מדובר בקמפיין שתכליתו תרומה לקהילה - חמשת המלאכים של Neto (המלאך טיבון ויל, המלאך דלידג וכו) יצאו כל יום לסניפי שופרסל לחפש חבילות מוצרים שהושארו עבורם, כל מלאך והחבילה הרלוונטית שלו, כאשר כל החבילות שיימצאו ייתרמו למשפחות נזקקות.
רון סגל מנהל השיווק בקבוצת Neto מסר כי: "חיבור מותג הקורפורייט נטו למותגים הפועלים תחתיו, יביא להעצמת מותג העל מחד, ומאידך לחיזוקו של כל מותג מתמחה בנפרד, בעצם חיבורו לשאר המותגים".
"פסטיבל Neto" יתקיים עד ה-29/11 בכל סניפי שופרסל, היפר נטו, מחסני מזון וקוסמוס.