לראשונה: שיתוף פעולה ייחודי בין חברת פיליפס וערוץ 24
שידור ישיר בערוץ של גמר תחרות התספורות X-press yourself
היקף הפרוייקט: כ-2 מיליון ש"ח לראשונה, פותחות חברת פיליפס וערוץ מוסיקה 24, ערוץ המוסיקה הישראלית, בשיתוף פעולה שיווקי ייחודי. ביום שני, 22.11.2004, יעביר הערוץ, בשידור ישיר בשעה 21:00, ממועדון האומן 17 בירושלים את אירוע הגמר של תחרות התספורות X-press yourself .
שיתוף הפעולה הינו חלק מפרויקט X-press yourself במסגרתו הזמינו חברת פיליפס וחברת אלקטרה סחר גברים לעצב את שערם בכל סגנון, יצירתי ככל האפשר - העיקר שיהיה מקורי. התחרות נערכת לרגל השקתה בישראל של סדרת מכונות תספורת לעיצוב השיער ומעצבי זקן ממשפחת מוצרי Philishave.
היקף ההשקעה בפרויקט X-press yourself הנו כ-2 מיליון ש"ח. הפרוייקט כולל שידור אירוע הגמר של התחרות, סדרת פרומואים שיקדמו את שידור הגמר בחסות Philishave, שישולבו ברצועות השידור של הערוץ, מודעות בעיתונות, הפקת קטלוג אופנתי והקמת אתר אינטרנט מיוחד לתחרות)
www.x-pressyourself.co.il( , שהוקם ומנוהל ע"י "ארק אינטראקטיב".
שתוף פעולה זה הינו חלק מסדרת שתפ"ים של ערוץ מוסיקה 24 עם גופים מסחריים שונים ביניהם קוקה קולה וכפר המוסיקה בניצנים ממנו שידר הערוץ מדי יום, שידור מופע הרחוב הייחודי של "משינה" בשיתוף עם פריגת וכן שת"פ ענף של תוכן שיווקי עם חברת פלאפון ומותג הצעירים Esc. גופים אלה ועוד רואים במוסיקה 24 פלטפורמה שיווקית ייחודית לפנייה ישירה לקהלי יעד צעירים.
לדברי עמרי לוין, מנכ"ל חברת פיליפס: "לחברת פיליפס יש ניסיון רב שנים בעולם ובישראל בתחום הגילוח לגברים. הפרוייקט נועד להעביר את המסר של פיליפס בנושא Personal Expression, ומזמין את הצרכן הישראלי להיות מקורי, יצירתי ולהתפרע בעיצוב מראהו, זאת בהתאם לטעמו האישי".
לדברי נירית מיטל, מרקום בחברת אלקטרה סחר: "סידרת מוצרי הגילוח והתספורת של PhiliShave מיועדת לקהל יעד צעיר, נועז המחפש דרכים מקוריות לבטא את אישיותו. חיפשנו ערוצי שיווק שיפנו ישירות לקהל יעד זה ולכן החלטנו על קונספט שיווקי של תחרות ומסיבת ענק. את המהלך מלווה קמפיין פרסום, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, שכולל בין השאר מודעות בעיתונות, הפצת קטלוג תספורות אופנתיות, פעילות בתחום התוכן השיווקי הכוללת הפקת קליפ שהופץ באינטרנט והפעלת השת"פ עם ערוץ 24 באמצעות חברת ארטקום".
מסיבת הענק במועדון האומן 17 הינה אירוע השיא של תחרות תספורות שנמשכה כחודשיים. באירוע, בסגנון מופע רחוב, ישתתפו מיכל אמדורסקי, הזמרת סיוון מלהקת ת.א.ק.ט, MC שירי ואמני ראפ נוספים, רקדני ברייקדנס, להטוטני אופני BMX, תיערך תצוגת אופנה של עיצוב שיער פראי ועוד. כמו כן, יכלול האירוע את טקס בחירת הזוכים בתחרות בהנחייתו של עומר ברנע. בין המשתתפים יוגרלו מגוון ממוצרי סדרת PhiliShave, והפרס הראשון -חופשה זוגית באמסטרדם.