|   15:07:40
דלג
  שולמית קיסרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

שרה, ביבי והאחרים

זה בהחלט לא טבעי שאשת ראש הממשלה תתלווה אליו לכל נסיעה ונסיעה כאילו הייתה טיול שנתי בבית הספר. למה ביבי לא יכול לנסוע לבד בענייני הג'וב שלו??? האם זה מעוגן בחוק שאשת רה"מ תתלווה אליו לכל מקום?
26/03/2011  |   שולמית קיסרי   |   מאמרים   |   תגובות
מיטה זוגית במטוס [צילום: פלאש 90]

אין לרשותי מכון סקרים שיגיש לי ולכם את הסטטיסטיקה כמה אזרחים בישראל חושבים, ששרה צריכה להתלוות לביבי בכל אחת ואחת מנסיעות העבודה שלו וכמה חושבים שלא.

אני חושבת שלא ומדוע? אקח דוגמה משליטי העולם הנאור. סרקוזי, נשיא צרפת התאהב והתחתן בראשית כהונתו כנשיא צרפת. בתקופת החיזור שלו אחרי רעייתו הנוכחית החדשה יחסית, קרלה ברוני לקח אותה לכל מקום והמדיה אהבה את העניין: רכילותי, סקסי, רומנטי ולא קורה בכל יום בחיי נשיאים טריים. בהתחלה ברוני נסעה עמו לכל מקום ובערך לאחר שנסתיימה שנת נישואין ראשונה, האישה החוקית כבר לא נצמדת לנשיא צרפת שנוסע ללא הרף, לא עולה אתו על המדרגות למטוס בכול נסיעה ונסיעה. יש לה את החיים שלה והוא מה הוא עושה? הנשיא עובד, פשוט עובד למען צרפת בלי להפוך כל נסיעה למיני ירח דבש חדש. לדעתי הצרפתים, המפרגנים בתחום האהבה, היו הופכים את סרקוזי ואשתו לחוכא ואיטלולה אילו, חלילה הייתה, קרלה ברוני ממשיכה להתלוות אליו לכל מקום. ברור שכאשר יש אירוח רשמי בארמון האליזה, ומתארחים מוזמנים מכל העולם, עומדת רעיית הנשיא במלוא הדרה המעודן לצידו של בעלה ומארחת את הבאים במאור פנים.

כך גם מישל אובמה שבתחילת הקדנציה, ראו אותה הרבה בנסיעות עם בעלה, עסוקה כיום בעבודות שלקחה על עצמה כ"גברת הראשונה" נאמנה לתפקידיה ועקרונותיה, מפגינה את כישוריה האימהיים ולא נצמדת לנסיעות ברק אובמה לכל ארץ, ועידה, פגישה ומסעות בתפקיד בעולם. היא כמובן המארחת בבית הלבן והאמריקנים אגב, לא אהבו כאשר אובמה לקח את רעייתו לארוחת ערב בנו יורק, לכבוד יום הנישואין שלהם בתחילת המשבר הכלכלי. העיתונות התנפלה על אובמה והתלוננה על הבזבוז המשווע שהיה בנסיעה לניו-יורק, למסעדה בלווית שומרי ראש, מטוס רשמי וכל השאר.

שליטים במערב (לא הכוונה לאלה במזרח התיכון או בצפון קוריאה ואפריקה) מתחשבים בביקורת ונמנעים מעימותים עם האזרחים בעניין ראוותנות ובזבוזי כספים בתחום המשפחתי. אצלנו, זה להפך. רק אצלנו.

לרוע מזלנו, שני הגברים בעלי התפקידים הכי חשובים במדינה, הם לא פחות ולא יתר שני ראשי ממשלות לשעבר, כישלונות מוכחים, בסיבוב הראשון. כל אחד מהם "שלט" זמן קצר, התפטר או נזרק בבושת פנים, נחשב ללא אמין, לא מוצלח ולא מוכשר בתחומו. אבל רק אצלנו (מי יסביר לי למה) שני הכישלונות חזרו לתפקידי המפתח. ביבי וברק, הזוג המוזר, שלא יכולים זה בלי זה, חזרו לשבת במקומות הכי טובים מבלי שהם מפגינים יתרון כלשהו למדינת ישראל בבחירתם המחודשת. הפרופגנדה אומרת שבישראל מצבנו הכלכלי נפלא ומיחסת את העניין לביבי. עד הפיגועים האחרונים פמפמו אותנו בהוכחות כי המצב הביטחוני הוא לעילא, וברור שברק הוא האחראי.

אחראים או לא, המעשים של שני האישים, בסיבוב השני שלהם, לא מוכיחים בעצם שום דבר על כישורים חדשים שצמחו בעקבות כישלונות העבר. לעומת זאת, מוכיחים ועוד איך, כיצד כל אחד מהם ובת זוגו חיים כדוכסים, מנצלים כל הזדמנות לנסוע לנסיעות תענוגות יחד עם בנות זוגן החוקיות, לבזבז כספי ציבור בלי הכרה וחשים כי הכול מגיע להם, כמו לכל פיאודל בעל אדמות הנוהג בעובדיו ומשרתיו, שכיריו ועבדיו ממרום צריחי הטירות המפוארות.

צניעות? כבר מזמן לא קיוינו, איפוק, אפילו לא חלמנו, אבל התנפחות של נובורישים, זה דוחה עד בחילה. אז עכשיו נילי פריאל תעמוד לדין על צפצוף על החוק בעניין העסקת עובדת זה. נו, היא בטח לא ממצמצת, מה כבר יכול לקרות. היא תמשיך להתלוות לבעלה בנסיעותיו התכופות ולהגורר בבתי מלון מפוארים מלווה במאבטחים ושומרי ראש על חשבון מדינת שראל. אבל נסיעותיה הצמודות של שרה, ללא הפסק ובלי יוצא מהכלל במשך שנים על שנים, הפוזה הרומנטית של הזוג , אשר מיד במעלה המדרגות לקראת פתח המטוס אוחזים יד ביד, זה משהו, שלא מובן לי. כמובן שאני בעד אהבה זוגית, אבל לא על חשבון הציבור, ולא על חשבון העבודה. מנהיגי העולם לא באים עם אשתם הצמודה. כאשר ביבי ושרה הגיעו לניו-יורק בתחילת הקדנציה של אובמה, ניסתה שרה, בכול הכוח, להכריח את מישל אובמה לפגוש אותה. מישל סרבה בנימוס ולא התקיימה פגישה. שרה וביבי לא הפנימו את הנוהג העולמי בעולם המפותח. נשי נשיאים וראשי ממשלות רצויות במקרים מסוימים ולא בכול פגישה, נסיעה ונסיעה!!!!!

אנחנו גם יודעים כי שרה וביבי נוסעים רק במטוס שיש בו מיטה כפולה זוגית. דברים שונים ומשונים שאם היו קורים באנגליה, צרפת, בלגיה, שוודיה, ארהב, אוסטרליה קנדה וכו היו גורמים לסערה תקשורתית נגד רה"מ או הנשיא המטורלל.

מבלי להסתמך על תחקיר ערוץ עשר המספר על ניצול מעמדם של שרה-ביבי בעת שהנ"ל היה חבר כנסת ושר האוצר, למסע דילוגים (על חשבון עשירי העולם ששמותיהם ידועים) עולמי עם בתי מלון הכי יקרים ופינוקים ברמה דוכסית - גם אם לא היינו בודקים בציציות, המראה של הרעיה הנוסעת עם ביבי לכל נסיעה בת יומיים, כאשר אנחנו יודעים שזה כרוך במלווים, כספים והתארגנות ענקית מוכיחים על חוסר מקצועיות של ראש הממשלה. מקצועיות היא נסיעה למטרות עבודה בלי מלווה רומנטית או מלווה-מדריכה- או מלווה שולטת שאי-אפשר להשאיר אותה בבית שמא, יהיו אחר כך בעיות זוגיות...

זה בהחלט לא טבעי שאשת ראש הממשלה תתלווה אליו לכל נסיעה ונסיעה כאילו הייתה טיול שנתי בבית הספר. למה ביבי לא יכול לנסוע לבד בענייני הג'וב שלו??? האם זה מעוגן בחוק שאשת רה"מ תתלווה אליו (ובעבר, לא שכחנו, היו מתלווים הילדים עם מטפלות, מעצב שיער, ופמליה ענקית...) לכל מקום (חוץ מנסיעות למצרים שאותן כנראה שרה לא אוהבת כי היא משום מה, לא נוסעת...).

בקיצור אף אחד לא מושלם, אבל ביבי ושרה זוהי מהדורה ייחודית לגמרי שאין לה אח ורע בעולם. גם אם בעבר היו כל נשות רה"מ מתלוות, לבעלי השררה לנסיעות הגיע הזמן לקבוע. האם זה ראוי\. האם זה חוקי? למי זה נחוץ ( כך בנסיעות שרים ובעלי שררה אחרים) ומה זה תורם לעם ישראל.? הגיע הזמן להפסיק לטאטא דברים מתחת לשטיח. ועוד הערה: האם לשרה, שאין שום תפקיד רשמי (ובטח תורמת את חלקה בסתר) אין עניין לבקר פצועים ולעודדם, בבתי החולים בירושלים, מהפיגוע שהתרחש לפני שנסעה לרוסיה? כנראה שמוסקבה הרבה יותר מענגת. היא כבר תבקר את הפצועים לכשתחזור. הם עדיין יהיו פצועים!

תאריך:  26/03/2011   |   עודכן:  27/03/2011
שולמית קיסרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שרה, ביבי והאחרים
תגובות  [ 10 ] מוצגות   [ 10 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
צנחן
26/03/11 20:08
2
שנתניהו יסיים
26/03/11 20:38
3
מ.כ.
26/03/11 20:49
4
רות בר
26/03/11 23:38
5
פרטיטה
27/03/11 08:02
6
קורןנאוה טבריה
27/03/11 10:39
 
פלא יועץ
27/03/11 11:51
7
פלא יועץ
27/03/11 11:09
8
myif
27/03/11 15:38
9
תצפית
3/04/11 02:12
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בסימליות ובשמאליותם, שרידי השמאל של מפלגת העבודה, עומדים להתכנס, כיאה למצב של מפלגה זו - דווקא במוזיאון. מוזיאון הוא מקום שמרוכזים בו דברים עתיקים מתחום מסוים. ובמקרה זה עיקרה של התכנסות המוזיאון הזו היא על דברים שהיו כבר פעם בעבודה. התקנון. כאילו לחשוף רצפת מקדש עתיק, במוזיאון. הפאטטי בדבר הוא שכל אלה שיצביעו בעד התקנון החדש, הם אלו שכבר הצביעו בעבר נגדו. ואותם אלה שיצביעו נגד התקנון של ברק, כבר בעבר, הצביעו בעדו. מבלבל? מצחיק? מצחין!! תופעה שהייתה ידועה לה בקרמלין של פעם, של ברה"מ, עת התחלף לו המנהיג.
26/03/2011  |  יעקב איציקוביץ  |   מאמרים
תוכנית "המקור" בערוץ 10 חשפה נתונים מאלפים מתוך פנקס ישן של בנימין נתניהו בתקופת כהונתו כשר האוצר ויו"ר האופוזיציה, שבו חילק ביבי ציונים, כוכבים ופלוסים לשורה של אילי הון יהודים שהוא ורעייתו שרה נתניהו נהנו מנדיבותם ותמיכתם הכספית במימון מסעי התענוגות היקרים שלהם בחו"ל המעלים חשד לביצוע עבירות פליליות גבוליות ועבירות אתיות חמורות" (מתוך: התקשורת העוינת).
26/03/2011  |  אריה אבנרי  |   מאמרים
הופתעתי מאד כאשר קראתי שהעיתונאי אורי בלאו צפוי להעמדה לדין בשל החזקת מסמכים סודיים באופן בלתי חוקי. אל נא תטעו, בניגוד למקהלת התקשורת הדורשת דין מיוחד שיתיר לה להחזיק בכל חומר סודי בשם "השליחות העיתונאית", אני איני סבור שצריכה להיות לעיתונאים חסינות מיוחדת ועיקרון השוויון בפני החוק צריך לחול גם כאן כמו במקומות אחרים.
26/03/2011  |  עו"ד משה גולדבלט  |   מאמרים
עסקת מעריב, במסגרתה רוכשת קבוצת אי.די.בי. (באמצעות דיסקונט השקעות) את השליטה בעיתון (59%) תנותח, קרוב לוודאי, מכל צדדיה. בשיח הציבורי כבר משתתפים בעלי העניין בתקשורת בכללותה, מומחים מטעם עצמם, פרשנים, עיתונאים, משפטנים וגם בעלי הון. השאלה האם טוב ונכון הדבר עבור הציבור בישראל כניסת אי.די.בי. לשוק העיתונות, תלויה, במידה רבה, באופן התנהלותו של איש אחד: נוחי דנקנר. באגרתו מיום חמישי ("לא נשרת איש") מבטיח דנקנר לאפשר למעריב ולכתביו לעשות עיתונות חופשית ונקייה מפניות. חובת ההוכחה עליו. ניסיון העבר מוכיח: דנקנר מקיים את הבטחותיו.
26/03/2011  |  יואב יצחק  |   מאמרים
לפני כ-50 שנה לערך, החלה באירופה תנועה לביצוע מוסיקת בארוק בכלי התקופה. הראשונים היו מוסיקאים כמו גוסטב לאונהרדט ההולנדי, כריסטופר הוגווד הבריטי, ניקולאוס הרנונקור האוסטרי ואחרים. לדעתם, את באך, הנדל ופרסל יש לנגן בכלי נגינה ובסגנון של אז ולא באלה שהשתלטו מאמצע המאה ה-19. בניגוד לדעה השלטת, הם טענו כי התפתחות הכלים אינה בבחינת התקדמות, אלא שינוי, כלומר התאמה לסגנון המוסיקלי החדש, הרומנטי, וכי השינויים הטכנולוגיים בכלים הללו אומנם הפכו אותם מתאימים יותר למוזיקה החדשה, אבל יחד עם זאת, פחות מתאימים לבאך ולקופרן. הם כמובן נתקלו בהתנגדות של הממסד המוסיקלי ושל מרבית הסולנים ידועי השם. אבל התנועה לנגינה בכלים מקוריים צברה כוח, יותר ויותר נגנים "מודרניים" החלו להשתמש בכלים עתיקים או בשחזורם המדויק, ההקלטות שנעשו על-ידי האמנים המובילים בתחום כבשו את השוק, והיום אפשר לומר כי הגישה ה"אותנטית" לביצוע המוזיקה ניצחה ניצחון מוחץ. מהבארוק והרנסנס, עברה השאיפה לנגן הכל "בשפת המקור" גם לתקופה הקלאסית ואפילו לרומנטית. היום משפצים ומשחזרים פסנתרים, כלי מיתר וכלי נשיפה מתקופותיהם של מוצרט, בטהובן ושופן. עד כדי כך, שגם את "שחרזדה" של רימסקי-קורסקוב ניתן לשמוע בביצוע של תזמורת שלמה המנגנת בכלים של סוף המאה ה-19. אבל הניצחון הגדול ביותר של ה"אותנטיקה" הוא בכך שהיום מרבית המנגנים את באך ואת מוצרט בכלים מודרניים מנסים לחקות את הצליל ואת הסגנון האותנטיים. אחדים מהם באמת מצליחים, וכאן המקום לציין לטובה את "הקמראטה הישראלית ירושלים" ואת מנצחה הראשי אבנר בירון.
25/03/2011  |  דניאל פרדקין  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
מנחם רהט
מנחם רהט
נס הצלת עם ישראל משואה זוטא, תחת נחילי הכטב"מים והטילים שנשאו מטעני מוות נוראים, אינו פחות מנסי הקמת המדינה וששת הימים, ויש אומרים שמדובר בנס בסדר גודל תנכ"י
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
ראובן דינור
ראובן דינור
חדר בבית מלון, ממומן בידי המדינה, או דירת מגורים זמנית אינה מענה הולם אלא אקט רנדומלי שמעצב ביתר שאת את הגלות בתוך הארץ
יריב גוטמן
יריב גוטמן
דוח פיץ' רובו ככולו מזהיר שוב ושוב מפני תרחיש אפשרי של ירידת הדירוג של ישראל, זאת בעיקר בשל האפשרות של הארכות המלחמה ובד בבד רמיזה שעל מקבלי ההחלטות בממשלת ישראל לעשות את הנדרש כדי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il