חברת התעופה הלאומית, אל-על גייסה את צמרת הכלכלה הישראלית לקמפיין חדש שיעלה במודעות לעיתונות במשך שלושה שובועות.
אל-על הודיעה, כי תרמה 3,000 דולר עבור כל משתתף בקמפיין על-פי בחירתו האישית לעמותות התומכות בקהילה.
בקמפיין ישתתפו בכירי המשק בישראל בהם: אלי הורוביץ, יו"ר טבע תרם לעמותת על"ם למען נוער בסיכון; ארז ויגודמן, מנכ"ל שטראוס-עלית תרם לעמותות "בטרם" ו"בעצמי"; אתי רוטר, מנכ"ל קסטרו תרמה לבית הספר לאופנה שנקר; יוסי רוזן, מנכ"ל החברה לישראל תרם לקרן מחקרים בתחום הסרטן; יעקב פרי, יו"ר בנק המזרחי תרם לעמותת "לא" ללחימה באלימות נגד נשים וילדים; מיכאל לוי, יו"ר נילית תרם ל"ילדים" - המועצה לילד החוסה; עו"ד רם כספי תרם לבית השאנטי; עמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר תרם לעמותת "אור שלום" מעונות משפחתיים לטיפולים לילדים ונוער.
"'אל-על עבורנו היא הישראליות, הבית, הגאווה, הביטחון, הנוחיות, השייכות'. אלה ואחרים היו המשפטים אשר שמענו במהלך השנה האחרונה על אל-על מעמיתים עסקיים, על כן החליטה החברה לפנות אל חלקם ולבקש מהם להצטרף לקמפיין אשר יתמוך בערכים אלו", אמר מנכ"ל אל-על עמוס שפירא, מנכ"ל אל-על.
סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים, יואב לוי, ציין כי הגידול המתמיד בחלקה של אל-על בשוק מ-37.5% בשנת 2000 ועד 41.9% ברבעון השני של שנת 2004, גידול של 12%, מעיד על אמון ונאמנות הלקוחות בחברה ועל יישום מוצלח של אסטרטגיית החברה המייעדת משאבים ומאמצים לחיזוק הקשר עם הנוסעים והגברת שביעות רצונם בכל ההיבטים הקשורים למוצר ולשירות.
קמפיין אל-על יעלה בשלב זה, בעיתונות הארצית במהלך שלושת השבועות הקרובים ולכל איש/ת עסקים יצורף ציטוט מפיו על הסיבה שבאל-על הוא מרגיש הכי בבית בעולם, והסכום ושם העמותה אליה הוא תרם את כספי השתתפותו.