חטיבת הפוסט פרודקשן של JCS מתמודדת על מיתוג ויצירת אריזות המסך החדשות של רשת הטלוויזיה "Shenzen TV" מהגדולות במזרח הרחוק.
במסגרת הקשרים שרקמה קבוצת JCS בשנה האחרונה עם גורמים משמעותיים בתעשיית הטלוויזיה בסין, קיבלה חטיבת הפוסט פרודקשן של הקבוצה הזמנה להציג פרזנטציה ולהתמודד במכרז על ביצוע אריזות המסך ל-8 ערוצים שונים של הרשת הסינית.
היקף הפרויקט עשוי להגיע להיקף של כמיליון דולר, כולל עבודת תחקיר והגשת הצעה למיתוג וביצוע אריזות גרפיות לערוצים השונים של הרשת. במידה ותזכה JCS, היא תבצע את רוב עבודות הפוסט בארץ, וחלק מהצילומים יבוצעו בסין.
JCS פוסט פרודקשן הינה אחת מ-9 חברות שנבחרו להתמודד במכרז הסיני, והנציגה הבלעדית של ישראל. JCS היא גם החברה הלא מקומית היחידה שניגשה למכרז, ועשתה זאת בשיתוף עם חברת פוסט סינית.
להצגת הפרזנטציה שנערכה אתמול בפני כ-25 מנהלים של הטלוויזיה על שמונת ערוציה, טסו השבוע לסין דנה בן דויד, מנהלת הקריאייטיב של JCSPP, וגבי רוזנברג, מנכ"ל הקבוצה.
גבי רוזנברג, מנכ"ל קבוצת JCS, מסר היום מסין, כי "מאז אמצע השנה סימנה לעצמה קבוצת JCS כיעד אסטרטגי לחדור לשוק הסיני בתחומי התוכן הסלולרי ושירותי פוסט פרודקשן. הקבוצה בודקת אפשרות להקים פעילות פוסט בסין בשיתוף פעולה עם גורם סיני מוביל. הטלוויזיה בשנז'ן אהבה את הקונספט שפיתח הצוות הקריאטיבי שלנו".
קבוצת JCS הינה חברת השירותים, הייצור וההפקה לסוגיהם של טלוויזיה, קולנוע וחדשות המובילה בישראל ומהגדולות במזרח התיכון ונמצאת בבעלות רון לאודר.