שלושת האופים של Neto יוצאת בקמפיין פרסום לפיצות לייט.
היקף ההשקעה בקמפיין כ - 1 מיליון שקל
חידוש ייחודי - פתיח "החתול השואג" בסגנון הפתיח לסרטי קולנוע שילווה את מסעות הפרסום העתידיים.
לאור הצלחת מסע הפרסום להשקת המותג "שלושת האופים" בהשתתפות זאב רווח, יוצאת חברת "שלושת האופים" של Neto בקמפיין פרסום חדש למוצרי הפיצות לייט שהושקו לאחרונה.
היקף ההשקעה בקמפיין אומד על כ - 1 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA. הקמפיין יעלה השבוע למשך כחודש ויכלול פרסום בערוצים השונים בטלוויזיה, דיול מאסיבי בנקודות המכירה ומבצעי החדרה אטרקטיביים.
עבור סרט הפרסום החדש, יצרה שלושת האופים פתיח ייחודי אשר ילווה את מסעות הפרסום העתידיים למותג - פתיח "החתול השואג" בסגנון הפתיח לסרטי הקולנוע. החתול המופיע באנימציה שואג את ה"מיאו" המפורסם של שלושת האופים אשר נמצא במחקרים כמטבע לשון זכיר ביותר ולסלנג השגור בפי הצעירים.
עוד מציגה הפרסומת את זאב רווח ובובת הפיתום אשר כיכבו בסרט הפרסום הקודם, לאחר שרזו "בקטנה" מאכילת פיצה לייט.
"שלושת האופים" הינם הראשונים שיצאו עם סדרת פיצות לייט קפואות מופחתות קלוריות ומופחתות שומן וכל זאת תוך שמירה על הטעם והאיכות של הפיצה. הפיצות מכילות שליש מכמות השומן בפיצה רגילה וללא שומן רווי וכולסטרול. בפיצה לייט שליש פחות מכמות הקלוריות בפיצה רגילה והפיצה מועשרת בסיבים תזונתיים.
קרדיטים לסרט פיצה לייט:משרד: יהושע/TBWA,סמנכ"ל קריאטיב: רובי ניסן,ראש צוות קריאטיב: דני יעקובוביץ', ארטדיירקטור בכיר: שרון חורב,סמנכ"ל אסטרטגיה: ניסים מויאל, פלנר: יריב קרני,סמנכ"ל לקוחות: תמי אייל, סופרווזיר: פנינה פישר,תקציבאית: חגית שגיא,מנהלת הפקה משרד: סיגל שם טוב, בימוי: דרור שאול,חברת הפקה: רבל הפקות.