|   15:07:40
דלג
פובליציסט   |   תגובות
  |    |  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ניכיון שיקים - יתרונות וחסרונות
קבוצת ירדן
מה חשוב לדעת על שיעורים פרטיים בישראל

הבולשביזם הישראלי ממשיך לחגוג

כהמשך ישיר ללחימה העקבית נגד "אויבי שלטון החוק" מסוגם של הרבנים יעקב יוסף ודוב ליאור, ולאור האור הירוק שקיבלו מ"מנהיגי הימין", החליטו ה"נאורים" להעלות את הרף בעוד מדרגה. כעת הם גם פוסלים חוקים שאינם נראים להם. אין ספק! שלטון החוק הפך לפארסה בולשביקית מבית היוצר של הנאורים בעיני עצמם
17/07/2011  |     |   מאמרים   |   חוק איסור החרם   |   תגובות
   רשימות קודמות
  בולשביזם ישראלי
  מדינת ישראל כאסקופה נדרסת
  צה"ל - צבא פוליטי פאר אקסלנס
  צה"ל - צבא הרפיסות לישראל
  המזה"ת החדש ובוגדנות התקשורת הישראלית

ראו באיזה שצף קצף פועלת לה התקשורת יחד עם היועצים המשפטיים (שלוחי הקרן להחרבת ישראל) על-מנת לבטל ולסרס את החוק המכונה "חוק החרמות", חוק אותו יזם ח"כ ויו"ר הקואליציה זאב אלקין. החוק במהותו בא וטוען כי כל עמותה או גוף אשר יקראו לחרם על מדינת ישראל (בין אם החרם הוא על מוצרים מההתנחלויות ובין אם הוא על מוסדות אקדמיים "בתוך הקו הירוק") - ייענש על מעשיו באמצעות קנסות. יש לציין כי אלקין בוחר להקל עימם ואין כאן אפילו עבירה פלילית אלא רק קנס.

החוק שיזם אלקין הוא טריוויאלי בהתחשב במצבה הקשה של מדינת ישראל, אשר נחשפת למסע מתוזמן של דה-לגיטימציה מצד מדינות העולם, בסיוע "האידיוטים השימושיים" של מחנה השמאל המהווים את הגיס החמישי אשר בתוכנו.

זכותה של מדינת ישראל להתגונן מול משמיציה. יש גבול גם לחופש ביטוי. ובכלל, הרי כל מדינה שפויה ונורמלית הייתה נוהגת כך. מסתבר כי "משפטנינו הנאורים" חושבים אחרת. עד כדי כך קמה לה הזעקה, עד שאפילו היועץ המשפטי של הכנסת איל ינון (שהוא פקיד ועובד מדינה ולא נציג ציבור נבחר) נזעק לומר כי ישנן "בעיות חוקתיות עם החוק הבעייתי הזה". אכן ניסוח בולשביקי אופייני של "איש אור" המנסה בכל כוחו ובכל האמצעים שיש לו לסכל את "החוק המזיק והמיותר (שלא לומר פשיסטי...), חוק הפוגע בחופש הביטוי".

השופט בדימוס אליהו מצא התראיין ברדיו (אצל יגאל רביד ביומן הצהריים, 11.7.11) וגרס כי המדובר בחוק "הגורם לסתימת פיות". מעניין שכאשר רצו ה"נאורים" לסגור את ערוץ 7 עקב "הסתה לגזענות", לא חשבו להם אז כי המדובר בסתימת פיות. שהרי ידוע כי במקומותינו ישנו דין אחד לימין ודין אחר ל"נאורים" ואנשי חופש הביטוי והשיסוי מהשמאל. כולם, כל הנאורים (בעיני עצמם), ללא יוצא מן הכלל, קמים על רגליהם האחוריות וזועקים "גוועלד".

נורית אלשטיין, אשר שימשה בתפקיד היועצת המשפטית של הכנסת, קמה ומזדעקת לה (בראיון אצל רזי ברקאי, 12.7.11) על "עודף הכוח שיש לפוליטיקאים, ועל גבולות הכוח שיש לשים להם". סליחה, גברת אלשטיין, ומה לגבי "גבולות הכוח" בכל הנוגע לאותם פוליטיקאים אשר יזמו את הגירוש והחורבן של גוש קטיף עד היסוד? האם אז, כאשר זה תאם את השקפתך הפוליטית, זה היה בסדר? ומה בנוגע לכך שהעבירו כל זאת במחטף פוליטי אנטי-דמוקרטי תוך צפצוף על התוצאות של משאל מתפקדי הליכוד, ותוך פגיעה בפרנסתם ובזכויות האדם של אותם מתיישבים, וכל זאת במהלך שנוי במחלוקת מצד ראש ממשלה מושחת? היכן נשמעה אז זעקתה של הגברת אלשטיין על "גבולות הכוח"? ומה בנוגע להעברתם של הסכמי אוסלו תוך שיחוד ח"כ במיצובישי? היכן זעקו אז גברת אלשטיין ודומיה על "גבולות הכוח" והמוסריות של מהלכי הממשלה?

הרי בחוק המדובר מדברים על קנס בלבד! לא מדובר כאן בהליכים פליליים כנגד המחרימים, לא מדובר כאן בגירוש של אנשים מבתיהם והחרבת ביתם + מפעל החיים החקלאי אותו הקימו, לא מדובר כאן על מסירת שטחי מולדת לאויב. סך הכל המדובר כאן בקנס. וראו את ה"בוקה ומבולקה" שיוצרים "אנשי השמאל הנאורים".

האמת הכואבת היא כי מסתבר שכאשר השמאל פוגע בזכויות אדם, הורס ישובים ומגרש יהודים, דורס את הדמוקרטיה ברגל גסה ומסנגר על רודן המצפצף על משאל המתפקדים במפלגתו - ועקב כך גונב מנדטים ומקים את מפלגת קדימה - זה מוסרי ואין בעיה עם המעשים הללו ובלבד ש"המדיניות הקדושה" של השמאל תיושם ותתבצע. מאידך-גיסא, כאשר הימין רק מאיים בסנקציות המתאפיינות בקנסות כספיים, או אז מזדעקים להם כל אותם יפי-נפש יללנים וצבועים, וזועקים "מקארתיזם", "פשיזם" ושאר קריאות השבר, הבכי והנהי.

ולגבי "עודף הכוח" שיש לפוליטיקאים אומר רק כי הלוואי שאלשטיין הייתה צודקת. למרבה הצער, המצב הנוכחי הוא כל-כך עגום, שמצב הדברים הוא הפוך! עודף הכוח נמצא דווקא בבג"צ ובתקשורת, ולא אצל "נבחרי העם". האבסורד הוא כי דווקא אותם נבחרים נוהגים יותר כיועצים של הפקידים הלא נבחרים, מאשר כנבחרי ציבור.

עוד צבוע שמזדעק הוא העיתונאי דן מרגלית. מרגלית סבור כי החוק לא טוב כיוון שהוא "יפגע במעמדנו בעולם". ובכן, הבה ואחדש לך, מרגלית - מצבנו בעולם האנטישמי האינטרסנטי והצבוע לעולם לא יהיה טוב! ובוודאי שמצב זה לא יוטב אם נתרפס בפני עולם זה כיהודי "מה יפית" ונפחד לנהוג כאומה בריאה ועצמאית. העולם יכבד אותנו הרבה יותר אם ננהג על-פי האינטרסים של מדינת ישראל, ולא על-פי מה שטוב לעולם הצבוע. כדאי שנבין כולנו, כי ככל שנתרפס ונתכופף יותר בפני העולם, הלחצים החיצוניים כלפינו רק יגברו ויעלו מדרגה בחריפותם ובצורתם.

חיים אורון, בראיון עם ירון דקל (12.7.11) מזדעק על כך שהחרם הוא נגד הכיבוש ביו"ש ולכן הוא ראוי. ואכן, כך מסתבר, שהעיוורון, ההיתממות והצביעות מאפיינים היטב את ג'ומס וחבריו ממחנה השמאל. נשאלת השאלה, האם ג'ומס הקיבוצניק היושב על אדמות ערביות, הוא "נאור" ואינו נחשב ככובש בעיני הערבים? האם הוא וחבריו מהשמאל הקיצוני אינם יושבים על אדמות שהערבים תובעים לעצמם? מה ההתחסדות הזו של ג'ומס וחבר מרעיו?

לקחת ולשים את שטחי יו"ש בצד ולחשוב כי כך "נמרק את מצפוננו", הווה אומר - "ניתן לערבים את שטחי יו"ש וכך נגיע לשלום, למנוחה ולנחלה". ובכן, מלבד הצביעות, ההיתממות, העיוורון והשקר הגס שיש בדבר, המדובר כאן בהנחת יסוד שגויה שאם תתקיים (התקיימה כבר בעזה ובמה שהיה גוש קטיף והוכחה כשגויה עד היסוד לאחר שקיבלנו קסאמים וגראדים על ישובי הדרום) תסכן את חיי כל אזרחי מדינת ישראל, כולל מדינת צפון תל אביב!

האבסורד הגיע לרמות כאלו, עד שאפילו הצעת חוק שיזם ח"כ אלכס מילר (ישראל ביתנו), "המחייבת לנגן את המנון התקווה באוניברסיטאות", הפכה בעיני ה"נאורים" להצעת חוק "גזענית ופשיסטית". וכי "למה למדינת ישראל לנגן את ההמנון הלאומי ובכך להכעיס את הערבים?" הם שואלים.

אותם "נאורים", אותם "אנשי אוסלו" אשר גרמו להיחלשותה של מדינת ישראל ולהפיכתה ממדינה חזקה עם הניצחון הגדול של ששת הימים, מדינה שהעולם (כולל העולם הערבי) רוחש לה כבוד והערכה - למדינה הנוהגת ומתנהלת כאסקופה נדרסת ונרמסת אשר רק מתנצלת ומגמגמת על עצם זכותה להתקיים, ועל-ידי כך רק מזמינה עליה לחצים רבים יותר. אותם "נאורים" שאינם נושאים בשום אחריות על מעשיהם עוד מתקופת "הסכמי אוסלו", עוד מעזים להטיף לנו מוסר! אכן, אין גבול לאיוולת ולעזות המצח של אותם "נאורים ליברליים".

לאותם "נאורים" מפריעה מאוד העובדה כי ממשלה נבחרת מנסה לזקוף את קומתה של המדינה. מפריעה להם העובדה כי הממשלה מנסה להחזיר את המדינה להיות מדינה עצמאית ונורמלית, בטוחה וגאה בעצמה - כל זאת בניגוד לרצון ה"נאורים" הרוצים להשאירה כמדינה תלותית, מגמגמת ומבוהלת כמיטב המסורת של יהודי הגלות.

בקצב הזה עוד מעט יטענו ה"נאורים" כי גם הכרזת העצמאות של דוד בן-גוריון הייתה "אקט פשיסטי, פרובוקטיבי, גזעני וחד-צדדי אשר לא היה במקומו ונועד לפגוע בערביי הארץ". ובכן מה לא יעשו ה"נאורים" של השמאל המטורף על-מנת להפוך את מדינת ישראל ממדינת מקלט לעם היהודי למדינת כל אזרחי פליטי ומסתנני העולם כולו.

כל האקטים האנטי-ציוניים במסגרת מסע הדה-לגיטימציה נגד ישראל מצד השמאל המטורף ושאר שונאי ישראל מהג'יהאד העולמי והשמאל העולמי, כל החרמות והזמנות הלחצים המתווספים לכך מוכיחים סופית כי זרם הולך ומתרחב בשמאל הישראלי מאס בציונות כאידיאולוגיה ומאס במדינה היהודית. מבחינתם של הללו, לא יקרה אסון אם יופעלו על ישראל לחצים וסנקציות בסגנון בו הופעלו על דרום אפריקה וסרביה. מבחינתם, זהו מצב רצוי ואף אידיאלי, לכך הם שואפים. מטרתם העיקרית היא בידודה והמאסתה של ישראל על "העולם הנאור". לשם כך הם פועלים דרך עידוד של חרמות וסנקציות בינלאומיות על מדינת ישראל.

בנוסף לכך משתמשים אותם "נאורים" בכסף אירופי של ממשלות זרות על-מנת שיוכלו "לפעול מבפנים" להחלשתה ולבידודה של ישראל! בהערכה גסה אני יכול אף לשער כי במידה שמדינת ישראל תיעלם חלילה מן המפה ותחדל להתקיים, אותם "נאורים" לא יתאבלו על כך יתר על המידה. ההפך הוא הנכון.

כאשר רואים את פעילותם של אותם "אידיוטים שימושיים" מהשמאל המטורלל (כולל את אנשי "ג'יי סטריט" המתנגדים לחרם ולסנקציות על אירן אך תומכים בחרם על מוסדות בישראל), לא נותר אלא לקבוע בפסקנות כי אותם "נאורים" פועלים כגיס חמישי נגד המדינה. הם עושים זאת מתוך המדינה בצורה גלויה ובפרהסיה (מישהו דיבר על חקירה?).

כל אותם קשקשנים המדברים על "מקארתיזם" ו"פשיזם", ראוי היה כי ישאלו את עצמם על מי בדיוק הם מגינים? על האנטישמים בעולם? על שונאי ישראל מהג'יהאד העולמי? ואם בכל זאת ולמרות הכל הם בוחרים לעשות זאת, ראוי היה כי יצטרפו לצד האויב, במקום לגלגל עיניים ולהתחסד באמצעות אימרות סרק על "סכנה לדמוקרטיה וסתימת פיות".

יש אמת אבסולוטית - העם היהודי נלחם משחר לידתו עד עצם היום הזה על קיומו מול כל אותם אלה השואפים להשמידו. בנוסף לעם היהודי, ישנו גם העולם הנוצרי (אשר למרות שנאתו את היהודים) נתון אף הוא ככל העולם המערבי כולו תחת איומי האיסלאם והג'יהאד העולמי.

אירופה הליברלית והמתיפייפת מתעוררת כעת מחלום ה"רב-תרבותיות" למציאות מפחידה ומאיימת, מציאות בה משתלטים המוסלמים אט-אט על אירופה כמטרה עתידית למחוק את אורח החיים המערבי ולאסלם את אוכלוסייתה, או לחלופין להפכה לאוכלוסיה של בני חסות תחת השלטון האיסלאמי.

מי שבוחר לתת ידו לחרמות ולסנקציות נגד מדינת ישראל, נותן למעשה יד לעוד ניצחון קטן של האיסלאם הפונדמנטליסטי והפשיסטי (יחד עם ה"אידיוטים השימושיים" מהשמאל העולמי), במטרתו האסטרטגית ארוכת הטווח: החרבתו של העולם המערבי והפיכתו לאימפריה איסלאמית רחבת-היקף.

ומעניין לעניין באותו העניין: "בגצ יעצור את החוק", זועקים הבולשביקים ה"נאורים" וה"ליברליים" אשר בינם לבין ליברליות אין ולא כלום. במצב העגום השורר במדינת ישראל, מצב בו "הכל שפיט" והבג"צ הוא המחליט, אכן קשה לתאר מצב אחר מלבד זה שהבג"צ השמאלני יכריז על החוק כחוק "בעייתי וסותם פיות הפוגע בחופש הביטוי".

העובדה המקוממת היא כי קמים להם יועצים משפטיים (שהם פקידים ועובדי מדינה לכל דבר) ומכריזים בראש חוצות כי החוק הוא "בעייתי ומסוכן". מסוכן? כיצד מסוכן? במה מסוכן? ואולי הסכנה היא דווקא באנרכיה המתמשכת בה מאפשרים לכל מצורע וזב חוטם להכפיש ולהעליל נגד מדינת ישראל, בעוד שלמדינה אין שום אמצעי הגנה מול זה? אולי הסכנה היא דווקא באותם "יועצים משפטיים" שלוחי הקרן להחרבת ישראל? יועצים השוכחים מיהו הדרג הנבחר והמחליט ומיהו הגורם המייעץ והמבצע? אולי הסכנה היא באותם יועצים הפועלים כאופוזיציה לממשלה, ממשלה אשר נבחרה באופן דמוקרטי?

לפני מספר חודשים טענו אותם "יועצים משפטיים" כי החוק הגורס שאסור לקבל מימון זר מאירופה הוא (שמעו טוב) "חוק מסוכן עקב ההעלבות מצד האיחוד האירופי, דבר שיפגע בקשרים של מדינת ישראל עם האיחוד האירופי". האם מעניין את האיחוד האירופי המימון שלו כלפי עמותות בישראל? האם זה מעסיק אותו בכלל? לא חשוב, "היועצים המשפטיים קבעו: זהו חוק מסוכן ובעייתי". וכי מי אנו "פשוטי העם" שנערער על קביעתם?

האם נאפשר במסגרת חופש הביטוי גם הסתה בסגנון ההסתה של ג'אד נאמן? האם גם זה חופש ביטוי? האם אין גבולות לחופש הביטוי? האם לא סביר כי כאשר חופש הביטוי גובל בהסתה ובחתירה תחת אושיות המדינה יושמו גבולות לחופש ביטוי זה? האם לא כך נוהגות כל המדינות הדמוקרטיות המאפשרות דמוקרטיה אך יחד עם זאת יודעות גם להציב את הגבולות? האם נסכים כמדינה להתאבד ובלבד שניתן חופש ביטוי לשוחרי רעתנו בארץ ובחו"ל?

ומה לגבי אותן חברות ישראליות כטלדור, איטונג וארקא, אשר על-פי התנהלות אופיינית של יהודים גלותיים, הסכימו לתנאים ולאולטימטום מצד הפריץ הפלשתיני אשר התנה את עזרתם בבניית העיר ווראבי (יהודים עוזרים לפלשתינים לבנות את מדינת הטרור שלהם) בחרם מצד אותן חברות ישראליות על חומרים מההתנחלויות? רק כאשר איימו לחשוף את שמות החברות הישראליות המשתפות פעולה עם החרם הפלשתיני הגזעני הן מיהרו לחזור בהן. האם יש לתת לאותן חברות ישראליות לפגוע כלכלית בפרנסתם של תושבי ההתנחלויות (כולל פלשתינים העובדים ומתפרנסים שם) עקב הקפריזות של ה"מתונים" ברשות? החוק המוצע נועד למנוע תופעות אבסורדיות כאלו! האם חוק זה אכן כל-כך רע ומסוכן למדינה?

כל מי שיש לו עיניים בראשו ושכל בקודקודו רואה ומבין כי דווקא שיתוף-פעולה בעבודה המשותפת של יהודים וערבים באזורי התעשיה בהתנחלויות (ברקן, פסגות ואחרים) הוא הוא הגורם לדו-קיום ולשלום אמיתי. אחוז הערבים המועסקים במקום הוא כמעט מחצית מכלל העובדים, כולם באים משטחי הרשות הפלשתינית. כל אותם "פעילי שלום" הטוענים כי יש להחרים מוצרים מההתנחלויות פוגעים למעשה בפרנסתם של "ידידיהם" הפלשתינים אשר עקב החרמות יצטרכו מבחינתם לשוב ולחפש עבודה בתוך הרשות הפלשתינית המושחתת.

הבה ונאמר את האמת הפשוטה: לא הפלשתינים מעניינים את מחנה השלום, כפי שלא שלטון החוק ולא דבריהם של הרבנים יוסף וליאור הטרידו אותם. מצידם שהמדינה תפסיד כלכלית, העיקר להחריב את ההתנחלויות. כפי שהחריבו בזמנו גם את גוש קטיף (עם הייצוא החקלאי המשגשג + הפועלים הפלשתינים שהתפרנסו שם) כך הם גם רוצים כיום להמשיך בחורבן!

אליבא דארגוני השמאל, האקדמיה, הבג"צ והתקשורת הישראלית יש להמשיך במצב של חרמות על מתנחלים. כידוע, כל דבר המזוהה עם האג'נדה השמאלנית של האליטות בישראל יש לאשר! זאת גם ואף על-פי שאזרחים תמימים נפגעים עקב כך בפרנסתם. מצידם של אותם "נאורים", שייפגעו להם 11,000 פלשתינים המועסקים בהתנחלויות, העיקר הוא "החרבת מפעל ההתנחלויות". השלום ודו-הקיום מעניינים אותם כשלג דאשתקד.

הפלשתינים שייפגעו מהחרם ויהפכו למובטלים יהווו מבחינת הנאורים כ"קורבנות שלום" אשר "הוקרבו על מזבח השלום" (איזה שלום בדיוק?). על-פי ה"נאורים", פרנסתם של אותם פלשתינים זניחה. העיקר היא המטרה החשובה באמת - ואותה יש לקדש - "החרמת והחרבת ההתנחלויות"! כמה טוב שיש בקרבנו "שוחרי שלום" כאלה. המטרה העיקרית של אותם "נאורים" יחד עם השמאל העולמי (היכן החרמות והזעקות מצד אותם יפי-נפש ביחס למתרחש בסוריה, בסין, בלוב ושאר "צדיקי העולם"?) היא דה-לגיטימציה כלפי מחנה הימין בפרט ומדינת ישראל בכלל!

תקיפת הרבנים מזה והמאבק למען הפלשתינים מזה, הם רק "האמצעי המקדש את המטרה הסופית" - הפיכתה של ישראל למדינת כל אזרחיה. כך שאם לא עובד הדבר דרך הבחירות לכנסת, או אז יעבוד הדבר ותושג המטרה הסופית באמצעות סנקציות ולחץ בינלאומי, כסף מצד ממשלות זרות ועוינות באירופה, סיוע מצד "הקרן להחרבת ישראל" יחד עם אליטות השמאל השולטות במדינה. פוטש בשלטון הנבחר ומהפכה עממית רוצים "אבירי הדמוקרטיה הנאורים". להפיכה שלטונית בסגנון "כיכר תחריר ישראלית" הם מצפים.

ושאלה לסיום - מה יעשו להם "מנהיגי הימין" במידה שהחוק ייעצר וייפסל על-ידי בג"צ (מעוז השמאל)? האם יילחמו למען הגבלת כוחו של הבג"צ ואנשי "הכל שפיט" שלו? האם יילחמו למען רפורמות בבג"צ? למען שקיפות בהליך מינוי השופטים? האם יילחמו למען בית משפט עם הרכב מאוזן יותר, בית משפט אשר יוכל לייצג את כלל המגזרים והדעות של הציבור? אשרי המאמין...

סביר להניח כי יבליגו ויקבלו את "דין הנאורים". והרי לחלק מ"מנהיגי הימין" אף לא היה את האומץ והאינטגריטי האישי להיות נוכחים בהצבעה על "חוק איסור החרם". נתניהו הרי כבר אומר כי "יתנגד לחוק ועדות החקירה לארגוני השמאל". נתניהו הרי כבר נבהל וממהר לגבות את חונטת בית המשפט, כפי שגיבה בזמנו את חונטת ה"פוליטיקאים במדים" של צה"ל.

הפחדנות של "מנהיגי הימין" מסיעת הליכוד אינה יודעת גבולות! הפיינשמקריות, כך מסתבר, "אוכלת כל חלקה טובה". לפי שעה אלו הם "מנהיגינו האמיצים" לטוב ולרע. בעיקר לרע...

תאריך:  17/07/2011   |   עודכן:  18/07/2011
אריה פרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הבולשביזם הישראלי ממשיך לחגוג
תגובות  [ 9 ] מוצגות   [ 9 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
זקן
18/07/11 12:16
2
פרופ ברנרד בלאסן
18/07/11 12:31
3
אמיר אמיר
18/07/11 14:07
4
גדעון אמיר
19/07/11 01:36
5
גדעון אמיר
19/07/11 04:09
6
גדעון אמיר
19/07/11 04:10
7
גדעון אמיר
19/07/11 04:11
8
גדעון אמיר
19/07/11 04:11
9
רונן גולדשטיין
19/07/11 06:00
פורום: חוק איסור החרם כתוב הודעה
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
העיתונות מלאה בכתבות שהן בעד החוק החדש, האוסר הטלת חֱרָמוֹת ובעיקר בכתבות שהן נגדו. בצד דברים חכמים שנכתבו - נכתבו גם שטויות רבות.אחד הכותבים ציין שזו "דרכה של היהדות מאז ומעולם", מהחרם על קורח ועדתו, עד החרמות על הערים שכבש המתנחל יהושע בן-נון, חרמות רבנו גרשום מאור הגולה, דרך חרמות רבני הולנד על דניאל ד'אקוסטה ושפינוזה, חרם בן-גוריון על חרות ומק"י ועד חרמות ימינו.
17/07/2011  |  יוסף אליעז  |   מאמרים
הפרופילאות הפלילית (Criminal Profiling) הינה תחום יישומי בקרימינולוגיה שמטרותיה העיקריות הן צמצום מספר החשודים בביצוע עבירות, והערכת אישיותו והתנהגותו של הנחקר להשגת תשאול אפקטיבי.
17/07/2011  |  אבי דוידוביץ  |   מאמרים
בשנות ה-90 נחקקו בישראל שני חוקי יסוד-חוק יסוד: כבוד וחירותו וחוק יסוד: חופש העיסוק. חוקי היסוד באו להגן כביכול על זכויות האדם בישראל. ישראל מחויבת לחוקק חוקה. בהכרזת העצרת הכללית משנת 1947, נקבע שכל אחת מהמדינות שיוקמו בא"י המנדטורית תכונן חוקה שתשמור על זכויות האדם. ישראל קיבלה על עצמה את ההכרזה, ובמגילת העצמאות התחייבה לחוקק חוקה עד 1/10/48. החוקה לא כוננה עד היום.
17/07/2011  |  יוסף פנדריך  |   מאמרים
אפליקציות ומשחקים און-ליין ברשת הפייסבוק הם נושאים חמים. אבל גם כאן קיימת סוגיית הפרטיות. כשאתה מתקין אפליקציה אתה למעשה נותן לה גישה לפרטים שונים בחשבון שלך. דבר זה משתנה מאפליקציה לאפליקציה, אבל כמעט תמיד כולל דברים כמו גישה לרשימת החברים שלך, גישה לתמונת הפרופיל שלך ועוד.
17/07/2011  |  פול לאודינסקי  |   מאמרים
הסיבות לריבוי הנסתר על הנגלה הן כדלקמן:
17/07/2011  |  אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
טובה ספרא
טובה ספרא
תקופה מסוכנת עם פוטנציאל לעימותים, פעולות טרור ופתיחת חזית חדשה במלחמה. ייתכן אובדן חיים, בעיקר בפעולות הומניטריות. המערכה נמשכת והסכנה מתגברת. הרבה מילים חשובות לזמנים הקרובים שעי...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
יעקב הוא עיתונאי אשר לא היו לו שאיפות אחרות מלבד תקשורת, עיתונאות, יצירת סיפור, הגשה, הבאת חדשה, כתיבה, הבאת מידע על נושאים מנושאים שונים
דן מרגלית
דן מרגלית
מישהו יודע אם האיש הזה מספיק אטום או נוכל, שלאחר הכתבה ב"אולפן שישי" בערוץ-12 הוא יצא בשבת מביתו? מישהו זוכר על איזשהו זגזוג סיטוני, שקרים ונוכלויות כאלה אצל מישהו באיזושהי מפלגה י...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il