s1 א. ש. שמרון, י. מלכו, פרסקי ושות', משרד עורכי דין
   |   15:07:40
דלג
א. ש. שמרון, י. מלכו, פרסקי ושות', משרד עורכי דין  / I. S. Shimron, I. Molko, Persky & Co. Law Office 
המשרד נוסד בשנת 1954 בירושלים על-ידי עו"ד ארוין ש. שמרון ז"ל, שכיהן קודם לכן כפרקליט המדינה. לפירמה משרדים בירושלים ובתל אביב. המשרד מונה כיום למעלה מ-20...
דוא"ל - officejm1@smplaw.co.il
אתר   - smplaw.co.il
שותפים / מנהלי פירמה: יצחק מלכו, אורן פרסקי, דוד נ., שמרון, יעקב מלצר, מיכל ארלוזורוב, דב אברמוביץ, שי גנור, מיכאל ראבילו, מיכל שור-עופרי, עורכי דין שכירים
למסמך המלא
מעכשיו RSS לכל תגית
לקבלת רשימות חדשות בנושא לדוא"ל שלך:
נא לרשום דוא"ל שלח
אישים ופירמות בחדשות  /  נושאים בחדשות
 הסכם אוסלו   רוני דלומי  משרד התחבורה   אורי בר-לב  שרי אריסון  זבולון אורלב  ציון אמיר  רשות השידור   ראובן ריבלין  דורית ביניש  יאיר לפיד  ציפי לבני (שפיצר)  הוצאת עיתון הארץ בע"מ   ממשלת ישראל   יאשיהו יוסף פינטו  משה כחלון  דוד בן-גוריון  אורי מילשטיין  אורי יהודה אריאל

 פרשת בניזרי  משפט אולמרט  פרשת רונאל פישר  פרשת ליברמן  פרשת חפציבה  שפעת החזירים  בחירות לכנסת 18  פרשת ביניש  בחירות/מפלגות
א. ש. שמרון, י. מלכו, פרסקי ושות', משרד עורכי דין  / I. S. Shimron, I. Molko, Persky & Co. Law Office 
●  רשימות    ●  פרופיל    ●  פורום    
א. ש. שמרון, י. מלכו, פרסקי ושות', משרד עורכי דין
I. S. Shimron, I. Molko, Persky & Co. Law Office

שנת ייסוד: 1954     |   שפות: אנגלית, עברית  


צור קשר: officejm1@smplaw.co.il   |   אתר: smplaw.co.il
טלפון: 02-6490649     |   פקס: 02-6490659  
כתובת: הגן הטכנולוגי, מנחת, בניין 1 ירושלים 91487
- תאריך עידכון: 07/02/2006 14:59:15

שותפי/מנהלי הפירמה
יצחק מלכו
Molko Isaac
שותף מנהל
עו"ד יצחק מלכו, בעל תואר במשפטים, האוניברסיטה העברית בירושלים. שותף-מנהל במשרד.

בעל ניסיון עשיר בכל תחומי המשפט האזרחי והמסחרי וכן בתחום הליטיגציה. עו"ד מלכו הינו בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים ובתחילת דרכו המקצועית עבד במשך תקופה מסויימת במשרד הניו-יורקי הידוע Proskauer Rose, שם התמחה בדיני חברות וניירות ערך אמריקנים.

במהלך עשר השנים האחרונות עוסק עו"ד מלכו בעיקר בייעוץ ובליווי של פרוייקטים גדולים ומורכבים בתחומים שונים, בכלל זה בתחומי התקשורת והטלקומוניקציה (כגון: הקמת חברת הלווין "Yes" והחברה לתקשורת בינלאומית "ברק"), בניהול משאים ומתנים מסחריים בינלאומיים מורכבים (כגון: בסכסוך שהתגלע בין ממשלת ישראל לבין כמה מחברות הבניה הבינלאומיות בעקבות החלטת ממשלת רבין על הפסקת הבניה בשטחים וכן בסכסוך שהתגלע בין חברות הכבלים הישראליות לבין חברת החדשות האמריקנית CNN), בניהול פרוקים, פשיטות רגל ושיקומים של פרויקטים רחבי היקף בתחום הבניה והפיננסים (כגון: הפרוק והשיקום, בהיקף של כ-400 מיליון שקל, של אחת משכונות העיר אשדוד), וכן בניהול משפטים בעלי חשיבות מיוחדת (כגון: "משפט המגילות הגנוזות" שזכה להד ציבורי רב ונוהל במקביל בישראל ובארה"ב).

לעו"ד מלכו ניסיון עשיר בתחום דיני בנקאות ובכלל זה ייצוג בנק דיסקונט במשך שנים רבות. עו"ד מלכו משמש כיועץ משפטי אישי של כמה מאנשי העסקים ואישי הציבור הבולטים במדינה (בכלל זה כאלה שמכהנים או כיהנו בעבר כשרים, ראשי ממשלה ונשיאים) ויש לו מערכת קשרים עניפה עם חברות ואנשי עסקים בארץ, באירופה ובארה"ב. בעבר שימש עו"ד מלכו כמרצה אורח בתחום דיני ניירות הערך, משפט המחשב והתקשורת והטלקומוניקציה במוסדות שונים להשכלה גבוהה, בכלל זה באוניברסיטה העברית בירושלים, שם גם שימש כמנחה בתוכנית לתואר שני בדיני טלקומוניקציה.

בין השנים 1996-1999 שימש עו"ד מלכו, בהתנדבות, כנושא ונותן הראשי מטעם ממשלת ישראל במשאים ומתנים עם הרשות הפלשתינית וממשלת ארה"ב, שהובילו לחתימתם של הסכם חברון והסכם אחוזת וואי וכן כשליחו האישי של ראש הממשלה (בנימין נתניהו) ליו"ר הרשות הפלשתינית יאסר ערפאת.
אורן פרסקי
Prersky Orrin
שותף
עו"ד אורן פרסקי, יליד ארצות הברית, בוגר אוניברסיטת Yale, (1970 BA) והפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית, בה קיבל את פרס הבוגר המצטיין במחזורו. עו"ד פרסקי התמחה אצל השופט יצחק כהן בבית המשפט העליון לפני בואו למשרד והוא שולט גם בשפת האנגלית כשפת אם. לעו"ד פרסקי ניסיון רב בניהול משפטים אזרחיים, בין היתר בנושא הבנקאות. הוא הופיע בשם בנק קומרסיאל ז'נבה במשפט קוסוי, ייצג את בנק דיסקונט בבתי המשפט בנושאים שונים, וריכז בזמנו במשרד את עריכת ההסכמים והטפסים של בנק דיסקונט, לענף היהלומים. עו"ד פרסקי מייעץ כיום למשקיעי חוץ בפרוייקטים שונים של מו"פ בישראל וכן בעריכת הסכמים ובדיקת עסקאות עם חברות בתחומי המו"פ והתכנה.

כמו כן מייצג ומייעץ עו"ד פרסקי לעמותת בניה בת 550 יחידות דיור בישובים מתן ולפיד, לממשלת ארצות הברית (בענין המתקן הדיפלומטי החדש בירושלים) ולחברות ישראליות וזרות. עו"ד פרסקי עסק בהשבחה ותכנון של נכסי דלא ניידי גדולים במספר אתרים בישראל. עו"ד פרסקי מטפל כיום במשפט מרכזי בתחום הביוטכנולוגיה ובמחקר ופיתוח מדעי כנגד חברת אינטרפארם וסרונו. בשנים האחרונות התמחה עו"ד פרסקי בעיסקאות השקעה והון סיכון בתחום ההיי-טק. בעבר עסק עו"ד פרסקי גם בהוראה בפקולטה למשפטים של אוניברסיטת בר-אילן.
דוד נ., שמרון
. Shimron David N
שותף
דוד נ. שמרון, בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים, מטפל במגוון רחב של תחומי המשפט האזרחי-מסחרי, מייצג בישראל משקיעי חוץ ומשמש כיועץ משפטי קבוע של חברות וגופים בתחומי התעשיה, האנרגיה (חברת Southern Electric כיום Mirant), הבנקאות והמימון, ומטפל בפרוייקטים שונים בתחומי הפיתוח והמלונאות (בין היתר מלון 4 עונות בירושלים), המסחר, הקמתם וייזומם של פרוייקטים חקלאיים ותעשייתיים, ובתחום המקרקעין.

כן שימש עו"ד שמרון כיועץ המשפטי של ועדת גבאי, שהוקמה כאמור ע"י שרי הבינוי והשיכון לשם טיפול בהחזר הוצאות בגין הפסקת בניה. עו"ד שמרון מטפל בתחומי הפיננסים והבנקאות. עו"ד שמרון מכהן גם כיועץ משפטי של מוסדות שונים, ובהם יד ושם. בתחום הנדל"ן מטפל עו"ד שמרון ברכישת והשבחת קרקעות למגורים ולעסקים, בעיקר עבור תושבי חוץ. עו"ד שמרון עוסק גם בתחומי הליטיגציה האזרחית.
יעקב מלצר
Meltzer Yaakov
שותף
עו"ד יעקב מלצר, יליד גרמניה, שולט בגרמנית כשפת אם.

בוגר הפקולטה למשפטים של האוניברסיטה העברית בירושלים (בהצטיינות), התמחה אצל השופט אהרן ברק ושימש כעורך כתב עת "משפטים". עו"ד מלצר מטפל במגוון רחב של תחומי המשפט האזרחי-מסחרי, עם דגש מיוחד על תחום הפירוקים והכינוסים, וכן בהתדיינויות בתחומים אלה. עו"ד מלצר מרכז את תחום היעוץ לחלק מהלקוחות הגדולים של הפירמה, והוא בעל נסיון בעריכת חוזים וביצוע עסקאות בהיקף ניכר (לרבות חוזים לרכישת חברות, חוזים בתחום המקרקעין, וניסוח הסדרי פשרה מורכבים בתיקי הפירוק השונים).

כמו כן, מטפל עו"ד מלצר בהתדיינויות מורכבות (כגון ניהול שלב הערעור בתיק "המגילות הגנוזות" קימרון נ' שנקס). בתחום דיני פשיטת הרגל והפירוק מרכז עו"ד מלצר את הטיפול באחד התיקים המורכבים (פרומר - גמביט המלך). בנוסף, משמש עו"ד מלצר מאז שנת 1991 כמרצה בקורס "דיני פשיטת רגל ופירוק חברות חדלות פירעון" בפקולטה למשפטים בירושלים, ולאחרונה החל להעביר קורס זה גם באחת המכללות למשפט.
מיכל ארלוזורוב
Arlozorov Michal
שותפה
עו"ד מיכל ארלוזורוב. בוגרת הפקולטה למשפטים באוניברסיטת תל אביב.

התמחתה אצל השופט משה בייסקי בבית המשפט העליון בתקופת כהונתו כיו"ר הועדה לבחינת משבר המניות הבנקאיות. עו"ד ארלוזורוב מטפלת במגוון רחב של תחומי המשפט האזרחי-מסחרי עם דגש מיוחד על תחום ניירות ערך ודיני חברות ציבוריות. לעו"ד ארלוזורוב ניסיון בעריכת תשקיפים, לרבות תשקיפים של קרנות נאמנות ובדיקת תשקיפים עבור חתמים. במסגרת ייצוגן של חברות זרות וחברות תוכנה עוסקת עו"ד ארלוזורוב רבות בעריכה וניסוח של הסכמי רכישת מניות, הסכמי רשיון וידע.

כמו כן מרכזת עו"ד ארלוזורוב את המחלקה של משפט העבודה ולה ידע מיוחד בתחום זה. במסגרת זאת, עוסקת עו"ד ארלוזורוב בייצוג בנק HSBC, חברת הטלוויזיה הצרפתית. עו"ד ארלוזורוב שימשה מספר שנים כדירקטורית במספר חברות ממשלתיות, ביניהן בנק החקלאות לישראל בע"מ וכיועצת משפטית לחברות ממשלתיות.
דב אברמוביץ
Avramovic Dov
שותף
עו"ד דב אברמוביץ. יליד ארה"ב.

שולט באנגלית כשפת אם - מרכז את פעילותו בתחום התקשורת והטלקומוניקציה ויש לו ניסיון עשיר בליווי חברות ופרוייקטים בתחום זה. בין היתר, ליווה עו"ד אברמוביץ קבוצות בינלאומיות שהשתתפו במרבית המכרזים שיצאו מטעם המדינה בעשר השנים האחרונות בתחום התקשורת, ביניהם מכרזי הטלויזיה בכבלים, המכרז לשידורי לווין (במתכונתו המקורית), מכרזי הטלפונים הסלולרים, המכרז לשירותי בזק בינלאומיים וכן הליכי הרגולציה והרישוי של שידורי הלווין הישירים (במתכונתם החדשה).

עו"ד אברמוביץ עסק רבות בתחום של הסדרה רגולטורית של שווקי תקשורת הנפתחים לתחרות, והוא מקיים קשר שוטף בנושא זה עם מומחים בינלאומיים בענף ועם המחלקות הרגולטוריות של כמה מגופי התקשורת הגדולים בחו"ל. עו"ד אברמוביץ צבר ניסיון רב גם בתחום עריכת חוזים הייחודיים לתחום הטלקומוניקציה, לרבות חוזי רכש של ציוד טלקומוניקציה, חוזים לרכישת תשתיות בינלאומיות וחוזי שירותים בין מפעילי תקשורת. עו"ד אברמוביץ פרסם מספר מאמרים בתחום הטלקומוניקציה בכתבי עת משפטיים.
שי גנור
Ganor Shai
שותף
עו"ד שי גנור. בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית.

התמחה אצל השופטת מרים נאור בבית המשפט המחוזי בירושלים. עו"ד גנור מטפל במגוון רחב של תחומי המשפט האזרחי-מסחרי, והוא בעל ניסיון בעריכת הסכמים ובטיפול בפרוייקטים מיוחדים באופיים ובהיקפם. עו"ד גנור מייעץ באופן שוטף ללקוחות המשרד ובכלל זה עסק ועוסק בניהול מו"מ מסחרי עם חברות וגורמים מחו"ל.

עו"ד גנור ריכז את השירותים שנתן המשרד לוועדת גבאי ואת שיתוף הפעולה עם פרקליטויות המחוז ופרקליטות המדינה בטיפול בהתדיינויות שהתנהלו בהקשר להפסקות הבניה, בבתי המשפט השונים. עו"ד גנור גם ריכז וטיפל באופן שוטף בפירוק עמותה חרדית שהחלה בבנית כשש מאות יחידות דיור באשדוד, שעו"ד מלכו שימש כמפרקה. בהקשר זה עו"ד גנור עסק בהליכי ההסדר והפשרה שגובשו בין העמותה לבין מאות נושיה ובהשלמתו של פרוייקט הבניה שהעמותה החלה בהקמתו בהיקף של עשרות מליוני דולר. עו"ד גנור עוסק בתחום הליטיגציה במשפטים בנושאים כגון, תכנון ובניה ודיני קניין. לאחרונה מרכז עו"ד גנור את הטיפול בהקמתן וניהולן של קרנות הון סיכון והשקעות שונות בחברות מתחום ההיי-טק.
מיכאל ראבילו
עו"ד
עו"ד מיכאל ראבילו, בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים (בהצטיינות), התמחה אצל המשנה לנשיא בית המשפט העליון (כתוארו אז) מנחם אלון.

עו"ד ראבילו הוא בעל תואר מוסמך במשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים (בהצטיינות), שימש כחבר מערכת בכתב העת "משפטים" וכעוזר הוראה ומחקר בדיני חוזים, דיני ראיות ומשפט חוקתי באוניברסיטה העברית בירושלים. עו"ד ראבילו מטפל במגוון רחב של תחומי המשפט האזרחי-מסחרי, עם דגש על תחום הליטיגציה בבתי המשפט, בבתי הדין לעבודה, בבוררויות ובפישורים.

עו"ד ראבילו מטפל בפרוייקטים שונים בתחום המקרקעין. בנוסף, מרכז עו"ד ראבילו את השירותים השונים שנותן המשרד למוסד יד ושם, שעו"ד שמרון משמש כיועצו המשפטי, ובכלל זה נותן יעוץ משפטי שוטף לוועדת המכרזים, ועורך את ההסכמים הרבים עם המתכננים, הקבלנים ונותני השירותים בפרוייקט "יד ושם - 2001", במסגרתו נבנה מחדש המכלול המוזאלי ביד ושם.
מיכל שור-עופרי
עו"ד
עו"ד מיכל שור-עופרי, בוגרת הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים (בהצטיינות), התמחתה בפרקליטות האזרחית של מחוז תל אביב.

עו"ד שור-עופרי היא בעלת תואר שני במשפטים מ-University College London - University of London (בהצטיינות), עם התמחות בדיני קניין רוחני. שימשה כחברת מערכת כתב העת "משפטים" באוניברסיטה העברית בירושלים.

עו"ד שור-עופרי מטפלת במגוון רחב של תחומי המשפט האזרחי-מסחרי, עם דגש על תחומי הקנין הרוחני והתקשורת. היא בעלת ניסיון בעריכת הסכמים וטיפול בסוגיות שונות בתחומים אלה, ובכלל זה הסכמי זכויות שידור, הסכמי תוכנה מורכבים, ייעוץ משפטי שוטף למפיק ערוץ טלוויזיה, וסוגיות בתחום דיני זכויות היוצרים והאינטרנט. כן עוסקת עו"ד שור-עופרי בליטיגציה בתחומים שונים של המשפט האזרחי-המסחרי. בנוסף, היא משמשת כמרצה בקורס "זכויות יוצרים וטכנולוגית מידע" בפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים.
עורכי דין שכירים

עורכי דין שכירים נוספים: טל רנאל-כהן, שלומית אגמון, גיל אפרתי, רענן פרסקי, גיל שוקרי, אורנה גבאי, אורית מלכה, יצחק גולדשטיין, רייצ'ל שי, ג'ודי עמידור, אייל זליכה ואהרון אילוז.

תחומי עיסוק
אחד מתחומי ההתמחות הבולטים של המשרד הוא תחום משפט התקשורת והטלקומוניקציה; המשרד מופיע זה 4 שנים ברציפות ברשימת המשרדים המובילים בישראל בתחום זה של European Legal 500 וכן ברשימה המקבילה של European Legal Experts. בתחום זה, מייצג המשרד, בין היתר, מייצג המשרד את חברת ברק, את רשת הטלויזיה האמריקאית ,CNN את רשת הטלויזיה הצרפתית TF1, את חברת התקשורת וההפקות JCS, את ערוצי הספורט (5 ו-5 פלוס) ואת הערוץ בשפה הרוסית (ערוץ 9).

כמו כן נותן המשרד מידי פעם שירותים משפטיים לחברת פלאפון תקשורת ולאחרונה החל המשרד לייצג את חברת פרטנר תקשורת בע"מ. בעבר ייצג המשרד את החברה הממשלתית בזקכל וכן את חברות הכבלים ואת חברת הלווין בנושאים שונים. בשנת 2002 ייצג המשרד את חברת התקשורת ההונג-קונגית PCCW במסגרת ההליכים להפרטת חברת בזק. המשרד מופיע דרך קבע בפני רשויות ההסדרה וועדות הכנסת בענייני רגולציה וחקיקה בתחום התקשורת והטלקומוניקציה.

המשרד עוסק מזה שנים רבות בדיני פירוק, תוך התמחות מיוחדת בחקירות מורכבות של חברות ועמותות שנקלעו לקשיים, ובשיקום והשלמת פרוייקטים של חברות ועמותות שנקלעו לקשיים. עו"ד יצחק מלכו שימש ומשמש מזה שנים רבות כמפרק וכנאמן על פי מינוי של בתי המשפט המחוזיים, ובין היתר, משמש כמפרק של עמותה שעסקה בבניית שכונת מגורים שלמה באשדוד לפני שנקלעה לחדלות פרעון. במסגרת פירוק זה, הושלם פרוייקט הבניה (קרוב לשש מאות יחידות דיור), שוכנו בו כל רוכשי הדירות, בעשייה שהיקפה הכספי עולה כדי שלוש מאות וחמישים מליון ש"ח.

בשנים האחרונות שמש עו"ד מלכו, בין היתר,כמפרק וכנאמן של: חברת הבנייה "עזריאל לבנין", שעסקה בבניית פרוייקט רחב היקף למגורים בשכונת הר נוף בירושלים, והצליח במסגרת הסדר נושים להשלים את הפרוייקט ולשכן בו את רוכשי הדירות; בפירוק החברות גמביט המלך ואפשר השקעות, שעסקו אף הם בפרוייקטים של פיתוח מקרקעין ובנייה בהם בירושלים; ובפשיטת הרגל של איש העסקים אלון מוסאיוף. כל הפירוקים הללו כללו חקירות מורכבות של פעילות החברה או העמותה וביחס לפעילותם של נושים, לרבות חקירת פעולות כספיות בהיקפים גדולים. כמו כן טיפל המשרד בייצוג הנאמן בארה"ב בכל הנוגע להליכי הפירוק של TWA העולמית ובתביעות שהגישו עובדי החברה לפירוקה בישראל.

למשרד ניסיון עשיר גם בתחום הבנקאות והפיננסים. במשך שנים רבות שהמשרד ייצג את בנק דסקונט בתחומי המשפט השונים לרבות בתביעות משפטיות מורכבות. משרדנו היה זה שהכין עבור בנק דיסקונט את מערכת ההסכמים והטפסים של הבנק לענף היהלומים. משרדנו ייצג את חברת נכסים מ.י. בע"מ, בכל הנוגע לעניין מכירת יתרת מניות המדינה בבנק איגוד. משרדנו עסק בהקמת בנק עולמי להשקעות (ב.ה.) בע"מ לרבות בכל הנוגע לקבלת ההיתר מבנק ישראל. עם ייסוד בנק עולמי טיפל משרדנו באופן מלא ובלעדי בכל עיניני הבנק, לרבות בכל הנוגע למערכת יחסי הבנק עם בנק ישראל והמפקח על הבנקים.

המשרד עסק בעבר ועוסק גם כיום בליווי משפטי צמוד ליוזמות תכנון, השבחה ומימוש של שטחי מקרקעין נרחבים, בירושלים, פתח תקוה, חדרה, רמת השרון ובקריות. טיפול המשרד עבור הממשלה האמריקאית בנושא הקמת המתקן הדיפלומטי האמריקני החדש בירושלים מתפרס על כל המורכבות של הנושא, לרבות מבחינת דיני התכנון והבניה. הטיפול במכלול של פרוייקט 2001 של יד ושם, כולל ליווי תכנון וביצוע של הר הזכרון והמוזיאון החדש לרבות מכרזי תכנון וביצוע מורכבים של פרוייקט בהיקף עשרות מיליוני דולרים.

משרדנו מטפל אף במשפטים אזרחיים בתחומים שונים, לרבות בנושאים סבוכים. ניהלנו משפטים בתחומי הבנקאות, היהלומים, הבניה, מחקר ופיתוח מדעי, זכויות יוצרים ועוד.

לקוחות
המשרד מייצג, חברות שונות בתחומי התעשיה, המסחר, הנדל"ן, ההשקעות (בכלל זה קרנות הון סיכון) וגופים עסקיים, חינוכיים ופילנטרופים בין מישראל ובין מחו"ל, ובהם, בין היתר, את יד ושם, המרכז למחקר רפואי ע"ש פלזנשטיין (במתחם בית החולים בלינסון) קבוצת הטקסטיל הבינלאומית טריומף (על שני מפעליה בישראל), קרן הון סיכון Infinity של קבוצת כלל, חברת יישום של האוניברסיטה העברית, המועצה ליצור צמחים ושווקם (שהחליפה את המועצות החקלאיות, מועצת הפירות, מועצת הפרחים, המועצה לשווק פרי הדר ומועצת הירקות), חברת הצעצועים הגדולה בעולם Hasbro, חברת Tower Recordsהבינלאומית, חברת Encyclopedia Britannica משיקגו, בנק HSBC N.Y, חברת ההשקעות של General Electric Capital בישראל וכן שותפויות אמריקניות של משקיעי חוץ בפרויקטים של מו"פ תעשייתי בישראל.

כמו כן מייצג משרדנו את המדינה בתביעה בה נתבעת המדינה לשלם הענקות לפי חוק המים. כן ייצג המשרד חברות ממשלתיות שונות ובהן חברת בזקכל תקשורת בע"מ, תמ"מ - תעשיות מזון מטוסים בע"מ וחברת נכסים מ.י. בע"מ בענין מכירת יתרת מניות המדינה בבנק איגוד.
    שתף:    |     |     |  
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il