|   15:07:40
דלג
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

יוניליוור משיקה סדרת תחליבי רחצה חדשים של Dove <br>

- הודעה מטעם יוניליוור
17/01/2005  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות


יוניליוור משיקה סדרת תחליבי רחצה חדשים של Dove

יוניליוור ישראל ממקדת את מאמציה בקטגוריית הליבה ומפתחת את סדרת תחליבי הרחצה של Dove. הסדרה נותנת מענה לצרכים פונקציונאליים וכן מספקת לצרכנית חוויה סנסורית נעימה.

המהלך יבוצע בהשקעה של כ-5 מיליון שקל, הכוללת קמפיין פרסום רחב היקף ופעילות קד"מ. הסדרה החדשה של דאב מחליפה את הסדרה הקיימת וכוללת 4 סוגים של תחליבי רחצה - Dove Aroma Massage, Dove Relaxing, Dove Indulging, ו- Dove Refreshing - שכל אחד מהם מציע דרך שונה ומיוחדת להעשרת חוויית הרחצה. סדרת התחליבים החדשה מספקת חוויה של פינוק מרגיע וטיפוח הגוף, ומכילה מרכיבים ייחודיים כגון גרגירי פילינג, מינרלים ו-ויטמינים. כל המוצרים מכילים את נוסחת 25% הלחות הייחודית של דאב.

ההשקה תלווה בקמפיין פרסום שנתי, באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, בהיקף של כ-5 מיליון שקל. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה (2,9,10), בעיתונות ובפעילות בנקודות המכירה.

יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "ההחלטה על השקת הסדרה החדשה של דאב היא חלק ממהלך אסטרטגי של יוניליוור להתמקד בעסקי הליבה של המותג ולהמשיך ולחזק את מעמדו כמותג הטיפוח מספר 1 בישראל. תחום הסבונים הוא התחום ממנו צמח המותג ומהווה את בסיסו. תחום הסבונים מאופיין בחדשנות רבה, נאמנות נמוכה וריבוי מותגים. אנו צופים כי במסגרת המהלך נבטיח את המובילות בשוק והמותג דאב ישיג נתח שוק של כ-20% מהקטגוריה".

מיכל גולדמן, מנהלת השיווק של תחום מוצרי טיפוח הגוף והבית ביוניליוור ישראל: "דאב מתאים עצמו להתפתחות הצרכנית בתחום טיפוח הגוף ולסדר יומה של האשה המודרנית והשאפתנית, המחפשת מוצרים שיספקו לה גם מענה על צרכים פונקציונאליים וגם חוויה סנסורית נעימה. סדרת תחליבי הרחצה החדשה של דאב, המבוססת על מרכיבים טבעיים, מינרליים ו-ויטמינים, מאפשרת לצרכנית לשלב במהלך יומה העמוס גם מעין חוויית ספא ביתית בעת הרחצה במקלחת".

סדרת הסבונים החדשה של Dove כוללת מגוון של 4 תחליבי רחצה נוזליים: Aroma Massage-(עם הפקק הסגול, 500 מ"ל) תחליב רחצה עם גרגירי עיסוי המכיל חלקיקי עיסוי עדינים המעניקים אפקט פילינג עדין המחדש את השכבה העליונה של העור.

Relaxing - (עם הפקק הירקרק, 500 מ"ל, 750 מ"ל) תחליב רחצה מרגיע המכיל מינרלים (נתרן, מגנזיום ואבץ) וויטמינים (פרו-ויטמין B) לשיפור מראה העור ותחושתו.

Indulging - (עם הפקק הכחול, 500 מ"ל, 750 מ"ל) תחליב רחצה מענג המכיל מרכיבי לחות ייחודיים וליפידים המאזנים את הלחות הטבעית של העור.

Refreshing - (עם הפקק התכלת, 500 מ"ל) תחליב רחצה מרענן המכיל בישום מרענן וכן רכיבי לחות אקטיביים המותירים את העור רך וחלק.

מחיר מומלץ לצרכן: 17.99 שקל לבקבוק של 500 מ"ל ו-25.99 שקל לבקבוק של 750 מ"ל.

על-פי נתוני נילסן, (נובמבר 2004), שוק הסבונים בישראל נאמד בכ-270 מיליון שקל. לדאב נתח שוק של 15% (כספי).

אודות דאב

המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. לאחר מכן התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס דאב לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגורית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים. כיום דאב הינו מותג הטיפוח מספר 1 בישראל.

דאב הינו הסבון הראשון בישראל שהביא לשוק מוצרים עם 25% קרם לחות. באקלים הישראלי החם והלח מאבדים העור והשיער את הלחות הטבעית שלהם. כל המוצרים של דאב מכילים 25% קרם לחות השומר על הלחות הטבעית של העור ומעניק לו מגע רך וקטיפתי.

אודות יוניליוור ישראל

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2003 במעל 50 מיליארד יורו. היקף מכירות מותגי יוניליוור ישראל הסתכם בשנת 2003 בכ-1.3 מיליארד שקלים. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.

הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.

תאריך:  17/01/2005   |   עודכן:  17/01/2005
רונן הלל, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת ה.שטרן מציעה ערוץ שיווקי נוסף:
יד שרה הוכר כארגון מייעץ למועצה הכלכלית-חברתית באו"ם
קטגוריות טכנולוגיות בתחום הקפה נמס
מנהלי שיווק ופרסום: זהירות! זה "מדבק"
רשת "המשביר החדש לצרכן" יוצאת במהלך סוף השבוע הבא במבצע "STOCK DAY" בכל סניפי הרשת
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
ירון פרידמן
ירון פרידמן
הדיווחים בעולם כולו על אודות המלחמה בעזה מעדכנים ללא הרף את מספר ההרוגים הפלשתינים בעזה. נראה כי יש סוג של קונצנזוס לגבי המספרים. אך מהי רמת מהימנותם?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il