בייגל בייגל מכריזה על "שנת הבייגלה"
בייגל בייגל ממנפת את השפה התקשורתית החדשה של הבייגלה ומובילה מהלך אסטרטגי וקמפיין חדש לבייגלה בהשקעה של כ-3.5 מיליון ש"ח.
הקמפיין, תחת הסיסמא "בייגל בייגל המשחק הכי טעים שיש" מציג עולם צעיר וכיפי של משחקי יצירה ודמיון עם בייגלה וכן את יתרונותיו הבריאותיים של הבייגלה עד 70% פחות שומן מחטיפים מטוגנים, חטיפי בוטנים וצ'יפס.
במסגרת הפעילות מציגה בייגל בייגל לראשונה בטלוויזיה דמויות מדהימות מבייגלה - דרקון, נסיכה, אביר, טירה וכו' ומעצבת את נקודות המכירה כחלק מעולם שלם של משחקי בייגלה.
בייגל בייגל, המובילה את תחום הבייגלה, יוצאת בימים אלה במהלך אסטרטגי ובקמפיין חדש לבייגלה, תחת הסיסמא "בייגל בייגל המשחק הכי טעים שיש", בהשקעה של כ-3.5 מיליון ש"ח.
אילן רון, מנכ"ל בייגל בייגל: "בייגל בייגל, כחברה המובילה בתחומה, שמה לה כמטרה להוביל מהלך אסטרטגי במסגרתו ילדים, הורים וכלל לקוחותינו יחשפו לערכים הבריאים של הבייגלה בהשוואה לחטיפים אחרים. אנו צופים כי במהלך 2005 שוק החטיפים והבייגלה יגדל לפחות בכ-10% במונחים כספיים, כחלק מהשינוי באורח החיים שלנו, במסגרתו אנו עוברים יותר ויותר לאורח תזונה בריא ולהגברת "צריכה חטיפית" on the go. במסגרת הקמפיין החדש, אנו ממשיכים את השפה הפרסומית שבייגלה הוא לא רק חטיף אלא גם משחק ועולם שלם ומגרה".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי Saatchi & Saatchi, מציג דמויות שונות מעולם הדמיון של ילדים המורכבים מבייגלה וביניהם: דרקון, נסיכה, אביר וטירה וממשיכים את השפה הייחודית של המותג המתייחסת לבייגלה כחטיף, הפונה לילדים בדרך כיפית המציעה עולם שלם של אפשרויות למשחקי יצירה, דמיון ופעילות עם בייגלה.
הקמפיין החדש כולל סרטון טלוויזיה, עיתונות, אינטרנט ומלווה במבצע 2+1 מתנה במהלך חודש פברואר: קונים 2 אריזות בייגלה משפחתי מכל סוג ומקבלים אריזת שמיניות מלוחות משפחתית במתנה.
בסרטון רואים דמויות שונות מעולם האגדות הקמות למציאות ויוצרות סיפור-משחק מקסים המגולל תחרות דמיון והמצאה בין אח ואחות.
האגדה נוצרת באמצעות זרימה מדמות לדמות, מבית לטירה, ומזאב לדרקון כאשר כל הדמויות בסרטון בנויות מבייגלה של בייגל בייגל על שלל הצורות והטעמים.
גיבורי הסרטון וכל הדמויות המופיעות בו עוצבו בהדמיה תלת-מימדית מיוחדת תוך כדי בנייה ממוחשבת של בייגלה.
במקביל לכך, מובילה בייגל בייגל מהלך נוסף המדגיש את יתרונותיו הבריאותיים של הבייגלה לעידוד הקניית הרגלי אכילה נכונים לילדים, תוך כדי צריכת מזונות שאינם עתירי שומן. כחלק מהמהלך הוסיפה החברה תקשור (סטריפ) על מוצרי הבייגלה שלה עם מסר בריאותי המדגיש כי הבייגלה הוא חטיף אפוי המכיל עד 70% פחות שומן, ביחס לחטיפים מטוגנים, חטיפי בוטנים וצ'יפס.
בייגל בייגל רואה בילדים קהל היעד העיקרי שלה בקטגוריית הבייגלה ומסקר שערכה החברה באמצעות מוניטור Tns עלה כי, שיעור הצריכה הגבוה ביותר של הבייגלה הינו בקרב ילדים בגילאי 8-3 עם 68%. גם בקרב גילאי 8-12 שיעור הצריכה גבוה ועומד על 60%.
אודות בייגל בייגל
בייגל בייגל נמצאת בבעלות משותפת של יוניליוור ישראל (51%) ומשפחת בייגל (49%) והינה היצרנית הוותיקה והמובילה בישראל בתחום הבייגלה וחטיפי הקרקר. שוק הבייגלה בישראל נאמד בכ-90 מיליון ₪ בשנה. נתח השוק של בייגל בייגל בקטגוריית הבייגלה עומד כיום על 70%, לעומת אוסם עם 16%.
קרדיטים:
משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי Saatchi & Saatchi
מנהל קריאייטיב: דיויד אדלשטיין
ארט: ענת זבצקי
קופי: יריב רטנר
מחלקת הפקה: אודליה נחמיאס ודורית גווילי
פלנינג: אירית סחר ורוני שביט
תקציבאית: מיכל פרסי
סופר וויזר: קרן סולומונוביץ
ראש קבוצת לקוחות: דיתי קליין
הסרט הופק בגראויטי