מחלוקת נוספת מתעוררת בין אנשי העסקים והשותפים דודי וייסמן וקבוצת ברונפמן, דרך הנציג המקומי שלום יעקב פישר. השניים, החולקים השקעה משותפת בקבוצת הרבוע הכחול, אינם מתואמים באשר להחלטות ניהוליות ופיננסיות כמו העסקת משרד פרסום לרשת המזון, שהיקף תקציב הפרסום שלה מגלגל מיליוני שקלים בשנה.
"הבוקר נודע לנו, להפתעתנו, כי חלק מתקציבי הפרסום של רשת הרבוע הכחול בסכומים של עשרות מיליוני שקלים עוברים ממשרד שטרית מדיה גרופ - ללא אישורנו - לטיפול משרד פוגל-לוין. התקשרות זו, כמו גם ההתקשרות עם משרד שטרית מדיה גרופ, שלפי מיטב ידיעתנו, הינה בהיקפים ובסכומים שאינם מקובלים בשוק, לא אושרה על ידינו" - כך כותב פישר, נציג קבוצת ברונפמן, לדודי וייסמן.
מכתבו של פישר נשלח לחברי דירקטוריון קבוצת ההשקעות ברונפמן אלון בע"מ, עו"ד שרגא בירן, עו"ד איתן גרינברג ולעיתונות.
על-פי המכתב, מסרבים נציגי ברונפמן לקבל את העברת תקציבי הפרסום למשרד פוגל לוין. "אבקשכם לכנס באופן מיידי את דירקטוריון החברה על-מנת לדון בתקציבי הפרסום של הרשת וחלוקתם, לרבות תשלומי ריטיינר והסכמי ההתקשרות בנושא פרסום לשנים 2004-2005", כותב פישר, ודורש: עד למועד כינוס הישיבה אבקש להקפיא כל תשלום למשרד פוגל-לוין וכן להקפיא כל פעילות חדשה עם משרד זה.