|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
כל מה שרציתם לדעת על קנביס רפואי
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

יוניליוור ישראל משיקה את המותג דאב <br>בקרב הציבור החרדי-דתי

- הודעה מטעם יוניליוור ישראל
14/02/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: יפה אפרתי  |    |  -

יוניליוור ישראל, המשווקת את דאב, משיקה את המותג בקרב הציבור החרדי-דתי. בכוונת החברה לחזק ולבסס את מעמדו של המותג במגזר באמצעות פעילויות שיווקיות נרחבות המותאמות לציבור זה.

המהלך, שיבוצע באמצעות משרד הפרסום מימד בהשקעה כוללת של כ-1.1 מיליון ש"ח, כולל קמפיין פרסום ייחודי לציבור החרדי-דתי ופעילויות דיול, דיוור וקד"מ בנקודות המכירה הרלוונטיות לציבור זה. כחלק מהפעילות עורכת יוניליוור ישראל ערב חווייתי לנשים במגזר החרדי שנועד להכרות מקרוב עם דאב - מותג הטיפוח מספר 1 בישראל.

יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: "יוניליוור ישראל פועלת מזה שנים בקרב המגזר החרדי-דתי ורואה בו פלח מרכזי וחשוב. החברה פועלת ללימוד הצרכים והמגמות הקיימים במגזר זה על מנת לתת להם את המענה הראוי. כחברה מובילה בתחומה, החלטנו השנה לתת דגש חזק לפעילותנו עם המותג דאב בקרב הציבור החרדי - דתי. מטרתנו לחזק את המותג במגזר ולהעמיק את הקשר של הצרכנים החרדים-דתיים אליו".

מיכל גולדמן, מנהלת השיווק של תחום טיפוח הגוף והבית ביוניליוור ישראל: "למותג דאב סדרה עשירה של מוצרים במגוון קטגוריות: סבונים ותחליבי רחצה, מוצרים לטיפוח שיער, לטיפוח הגוף, ניקוי פנים ודאודורנטים.

במסגרת השקת המותג למגזר החרדי-דתי, בדומה למגזר הכללי, נשים דגש על קטגוריות הליבה של המותג תוך התמקדות בתחום הסבונים וטיפוח השיער. אנו רואים הזדמנות גדולה במגזר החרדי - דתי בפרט לאור תוצאות מחקרים שערכנו, אשר הצביעו על האהדה הגדולה לה זוכה המותג דאב במגזר זה. מגוון המוצרים של דאב נותנים מענה לצרכיה הפונקציונליים של האישה וכן מעניקים לה חוויה מענגת ומטפחת בעת השימוש בהם".

המותג דאב נכנס לראשונה לישראל בשנת 1996 עם השקת סבון מוצק ונוזלי. לאחר מכן התרחב המותג בהצלחה רבה לקטגוריות נוספות: בשנת 1999 נכנס דאב לתחום טיפוח העור, בשנת 2000 לקטגורית הדאודורנטים, בשנת 2001 לקטגוריות השיער, ובשנת 2004 חיזק המותג את נוכחותו בתחום טיפוח הפנים.

פעילות המותג דאב בתחום הסבונים ותחליבי הרחצה: דאב הינו הסבון הראשון בישראל שהביא לשוק מוצרים עם 25% קרם לחות.
באקלים הישראלי החם והלח מאבד העור את הלחות הטבעית שלו. כל המוצרים של דאב מכילים 25% קרם לחות השומר על הלחות הטבעית של העור ומעניק לו מגע רך וקטיפתי.

בינואר 2005, הושקה סדרת תחליבי רחצה חדשה של דאב הכוללת מוצרים המכילים מרכיבים טבעיים, ויטמינים, מינרלים ו- 25% קרם לחות. הסדרה מאפשרת לצרכנית לשלב במהלך יומה העמוס גם מעין חוויית ספא ביתית בעת הרחצה.

אודות יוניליוור ישראל: יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן בעולם הסתכם בשנת 2003 במעל 50 מיליארד אירו. יוניליוור פועלת בתחום מוצרי המזון, בתחום מוצרי הטיפוח האישי ובתחום המוצרים לבית.

הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסאלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.

תאריך:  14/02/2005   |   עודכן:  14/02/2005
יפה אפרתי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
MAYBELLINE NEW-YORK, מותג האיפור המוביל בעולם, מרחיב את פעילותו בישראל ומשיק מגוון מוצרי איפור חדשים לשנת 2005.
הפתעה קטנה מכינים בקדם אירוויזיון בחלק האמנותי. מחרוזת הצדעה לשירי סאן רמו.
מעלה קמפיין שנעשה על-ידי הסטודנטים תחת הסיסמא -"תעז. תתקבל. בצלאל" עלות הקמפיין כ-590,000 ש"ח.
הצרכנים הישראלים יעניקו את פרסי Product of the Year למוצרי צריכה חדשניים.
"כמה במבה!!!!" - אסם יוצאת בקמפיין לרגל מבצע למותג הבמבה:
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
מאז אסון ה-7 באוקטובר 2023, ניכר כי המושג "הפקרה" נחרת בשיח הציבורי כתיאור מצב המייצג את אשר פקד אותנו ביום המר והנמהר ההוא - קלות הבלתי נסבלת של ייחוס אשמת "הפקרה" לממשלת ישראל
דרור אידר
דרור אידר
זה לא היה ביתן "פיצה ותאנים", זה ביתן של מדינה שנלחמת על הישרדותה, לזרוק את האתגר ככה, זה מעשה פחדני    מכיוון שכולם כועסים על ישראל ללא סיבה אמיתית, רק מתוך אנטישמיות, לתת את המתנה...
יורם אטינגר
יורם אטינגר
הפקת לקחי 7 באוקטובר מחייבת להימנע ממדיניות של תגובה, הכלה ומתקפות נקודתיות, ולנקוט במלחמת-מנע ומתקפות מערכתיות ולא רק נקודתיות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il