החטיבה המוסדית ביוניליוור ישראל יזמה עם קפה באזל:
פסטיבל מרקים חם עם סידרת המרקים הקפואים היוקרתית של 'קנור'.
יתקיים החל מה - 20.2.2005 ועד מוצ"ש ה - 26.2.2005.
החטיבה המוסדית ביוניליוור ישראל, Unilever Foodsolutions, יזמה עם קפה באזל בתל אביב, פסטיבל מרקים חם עם סידרת המרקים הקפואים היוקרתית של 'קנור'.
במהלך שבוע המרקים, יהנו לקוחות קפה באזל מתפריט מרקים ייחודי שנבנה במיוחד לצורך הפסטיבל, וישלב בתוכו טעמי מרקים שונים: בטטה, אפונה, עדשים ועוד.
מזנון מיוחד של קדירות מרק יעמוד לרשות הסועדים שיוכלו לטעום ולהינות ממגוון הטעמים הרב.
לדברי ענת גבריאל, מנהלת החטיבה המוסדית ביוניליוור ישראל, שיתוף הפעולה בין החטיבה המוסדית ביוניליוור לבין קפה באזל, הוא צעד ראשון בסדרה של פעולות התואמות את היעדים האסטרטגיים שהציבה יוניליוור לעצמה, הפועלים למתן פתרונות הסעדה ללקוחות המוסדיים. לדבריה, בימי החורף הקרים גובר הביקוש למרקים אצל הלקוחות המוסדיים ומציאת פיתרון כמו פסטיבל מרקים חם עם סידרת המרקים הקפואים היוקרתית של 'קנור' מתאים לעונת החורף ועונה הן על דרישות הלקוחות והן על דרישות השוק, לתפריט מרקים שיכיל מגוון רחב של טעמים.
פסטיבל המרקים יתקיים החל מה - 20.2.2005 ועד מוצ"ש ה - 26.2.2005.
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ- 150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2003 בכ - 48.5 מיליארד דולר. היקף מכירות מותגי יוניליוור בישראל הסתכם ב- 2003 בכ-1.3 מיליארד שקלים בשנה. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי.
הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, בדין, סיף, פינוק, ואח'. כמו כן יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.