חברת הסלולר הישראלית - סלקום סיימה את שנת 2004 עם רווח נקי של כ-617 מיליון ש"ח, המהוה זינוק של 43% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. הכנסותיה של החברה עמדו בשנה החולפת על 5.6 מיליארד ש"ח, גידול של 6.5% לעומת ההכנסות בשנת 2003.
סלקום רשמה הצטרפות של כ-150 אלף מנויים חדשים בשנה האחרונה, נתון שמעלה את מספר מנוי הרשת הסלולרית המובילה בישראל ל-2.45 מיליון מנויים, עדיין מעל פרטנר שמפגרת אחריה בכ-100 אלף מנויים.
"שנת 2004 התאפיינה בשיפור השירות ללקוח, בהשקת שירותי הדור השלישי ובתהליך המיצוב והמיתוג מחדש. את השנה סיימנו עם תוצאות פיננסיות המהוות את אחת משנות השיא של החברה", אמר היום יצחק פטרבורג, מנכ"ל סלקום, לרגל פרסום הדוחות.
הרווח התפעולי של סלקום השתפר ב-2004 ב-7% ל-953 מיליון ש"ח והרווח תפעולי, ללא ניכוי פחת, עלה קרוב ל-2 מיליארד ש"ח. הוצאות המכירה והשיווק בשנת 2004 עלו ב-8% לרמה של 661 מיליון ש"ח ואילו הוצאות הנהלה וכלליות בשנת 2004 הסתכמו ב-684 מיליון, כמעט ללא שינוי בהשוואה לשנת 2003.
איתנותה הפיננסית של החברה באה לידי ביטוי בשני מישורים עיקריים - ההון העצמי ותזרים המזומנים. תזרים המזומנים השנתי של סלקום עלה ב-5% והגיע ל-1.47 מיליארד ש"ח, וההון העצמי של החברה עלה ל-3.16 מיליארד ש"ח. מצב זה מאפשר לחברה "להחזיר את כלל התחייבויותיה באמצעות רווחיה התפעוליים בלבד. ביכולתנו גם לממן חלק ניכר מהשקעותיה ואף לפרוע את חובותיה החיצוניים, באמצעות מקורותיה העצמיים", כפי שנאמר על-ידי מנהל הכספים של סלקום.
בהתייחס לעתיד הוסיף פטרבורג ואמר, כי "בשנת 2005 סלקום תמשיך ותתמקד באיכות השירות, בהעצמת מותג סלקום ותבצע קפיצת מדרגה בעולם התוכן הסלולרי עם השקת שירותי i-mode".