משרד הפרסום זרמון גולדמן קיבל לאחרונה את תקציב הפרסום של חברת ly vent - מותג איטלקי, המתמחה במוצרי חשמל למטבח.
התקציב הכולל לשנת 2005 של החברה נאמד בכ-1 מיליון דולר.
חברת קנט- לי הנה המשווקת הבלעדית של מוצרי החשמל ly vent בישראל ומובילה כבר 10 שנים בתחום מוצרי החשמל ואף זכתה שנתיים ברציפות במקום הראשון בקולטי אדים בסקר של ידיעות אחרונות.
קמפיין הפרסום שיעלה בסוף חודש מרץ יכלול פריסת מדיה גדולה ומאסיבית בערוצי הטלוויזיה המסחריים וילווה בפרסום בעיתונות היומית, מגזינים ובנקודות המכירה ברחבי הארץ.
אלי ששון,מנכ"ל חברת קנט- לי מסר כי: "מוצריה של חברת לי ונט הינם מהמובילים בתחום מכשירי החשמל למטבח. מטרת קמפיין הפרסום היא להעביר לצרכן את המסר כי למוצרי לי ונט יש ערך מוסף ברור המעניק פתרון מושלם לכל המטבח במחיר השווה לכל כיס ובאיכות בלתי מתפשרת".
עוד מסר ששון כי: "הקמפיין יוצא לקראת חג הפסח וכן, יוצעו עד סוף אפריל מבצעים והנחות אטרקטיבים".
קרדטים: מנהל קריאיטיב - תומר אברמוביץ', ארט דיירקטור - קלאודיה גולדינברג, קופי - אליעד (דידי) פרידמן, סופרוויזרית - דפנה עגן, תקציבאית - אורית כהן.