|   15:07:40
דלג
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?

יוניליוור ישראל במהלך אסטרטגי להאצת צמיחת המותג סיף פנטסטיק <br> <br>

- הודעה מטעם יוניליוור
09/03/2005  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות



ממנפת את יעילותו המקסימלית בניקיון ואת הכוח הצהוב - המהווה סימן היכר של מותג סיף.

התוכנית השיווקית כוללת שפה פרסומית חדשה וקמפיין חדש, בהיקף של כ-2 מיליון שקל, תחת הסיסמה "סיף פנטסטיק כל כך חזק שמספיק פעם אחת" וכן השקת מוצרים חדשים - היעילים ביותר בתחומם.

יוניליוור ישראל, המשווקת את המותג סיף פנטסטיק, יוצאת בימים אלה במהלך אסטרטגי להאצת צמיחת המותג, במסגרתו מדגישה החברה את יעילותו המקסימלית בניקיון ואת הכוח הצהוב, המהווה סימן היכר למותג סיף.

התוכנית השיווקית כוללת שפה פרסומית חדשה עם קמפיין חדש, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן אשר החל לאחרונה לטפל בתקציב מותג סיף, בהיקף של כ-2 מיליון שקל, תחת הסיסמה "סיף פנטסטיק - כל כך חזק שמספיק פעם אחת", וכן השקת מוצרים חדשים - ג'ל אקונומיקה מרוכזת וג'ל לניקוי אסלות, היעילים והאפקטיביים ביותר בתחומם, על פי בדיקת מכון התקנים.

יהודי ליפמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל: " סיף הינו מותג חשוב ביותר בפרוטפוליו של יוניליוור ישראל ואנו מגדילים את התמיכה השיווקית בו.

השפה התקשורתית החדשה של סיף פנטסטיק, שנבנתה יחד עם ראובני פרידן, ממשיכה את בניית המותג המבוסס על ערכים של אפקטיביות ומקצוענות בניקיון: "מקסימום ניקיון במינימום מאמץ". אנו צופים כי השקה זו תמשיך לחזק את סיף פנטסטיק כמותג ניקיון מוביל בישראל.

מיכל גולדמן, מנהלת שיווק תחום טיפוח הבית והגוף ביוניליוור ישראל: "סיף פנטסטיק ממשיכה לחזק את אבני היסוד של המותג - ניקוי כללי ורצפות ולפתח מוצרים חדשים עם יתרונות בולטים, היעילים ביותר בתחומם".

ההשקה כוללת שתי סדרות של מוצרים חדשים במותג סיף פנטסטיק - ג'ל אקונומיקה מרוכזת בניחוח אורנים ובניחוח לימון וג'ל לניקוי אסלות בניחוח אורנים ובניחוח לימון.

לג'ל האקונומיקה של סיף פנטסטיק אפקטיביות הגבוהה ביותר בשוק בניקיון וחיטוי, זאת על-פי תוצאות מבדקי מכון התקנים. אחוז החומר הפעיל הקיים באקונומיקה המרוכזת של סיף פנטסטיק הינו הגבוה ביותר בשוק הישראלי ומדובר במוצר חסכוני פי 3 מאקונומיקה רגילה.

סיף פנטסטיק ג'ל לניקוי אסלות הינו המוצר היעיל ביותר בישראל בהסרת אבנית על-פי תוצאות מבדק של מכון התקנים. מוצר זה מחטא, מרענן ומבשם וכולל את אפקט הג'ל המעניק צמיגות מרבית המאפשרת מגע ממושך עם האסלה ויעילות מקסימלית.

לשני המוצרים אריזה עם פייה המונעת התזה, מותאמת לניקיון מקומות קשים ובעלת מנגנון למניעת פתיחה על-ידי ילדים.

שוק האקונומיקה בישראל מוערך, על-פי נתוני נילסן, בכ-70 מיליון ₪ בשנה, השחקנים הדומיננטיים בקטגוריה זו הם סנו (63%), סיף לובן קלין (18%) והבית הלבן (9%). רובו של השוק ממוקד כיום במיכלים של 4 ליטר.

שוק מוצרי הניקיון לשירותים נאמד, על פי נתוני נילסן, בכ-80 מיליון שקל בשנה, כשאת הקטגוריה מובילים סנו (53%) וטואלט דאק (13%).

על סרטוני הפרסום

סרטוני הפרסומת מציגים בחורה צעירה בסיטואציות שונות במטבח מבריק או בחדר האמבטיה מצוחצח למשעי בהם היא חוזרת שוב ושוב על פעולות ניקיון בסיסיות. ברגע שהיא פותחת את הארון ושולפת את מוצרי סיף פנטסטיק החדשים היא משתמשת פעם אחת ומקבלת תוצאה מושלמת של ניקיון וברק - כשהפרסומת מסתיימת בסגיר: "סיף פנטסטיק. כל כך חזק שמספיק פעם אחת".

אודות יוניליוור ישראל

יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, אחד מתאגידי מוצרי הצריכה הגדולים בעולם, הפועל בכ-150 מדינות. היקף פעילות הקונצרן הסתכם בשנת 2003 בכ-48.5 מיליארד דולר. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי. הזהות התאגידית החדשה של יוניליוור, Vitality (חיוניות), מבטאת את השאיפה האוניברסלית למצות את המרב מהחיים ומוטמעת במותגים המובילים של החברה: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, דאב, לוקס, בדין, סיף, פינוק ואח'. כמו כן, יוניליוור היא בעלת 51% מגלידות שטראוס.

מנהל קריאטיב ראשי: ספי שקד
מנהלת קריאייטיב: סימה אלון
קופי: ניר פרח
ארט: מירון ששון
הפקה: יעל לשם, אוסנת בן משה
סמנכ"ל לקוחות: ישי מנדיל
סופרוויזרית: מיכל אפורי
תקציבאית: אילנה נוזיק
פלננינג: סיגל דרדיקמן
חברת הפקה: גוסטבו
במאי: רוני גרובר

תאריך:  09/03/2005   |   עודכן:  09/03/2005
רונן הלל, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רויטל שרעבי, (34), מונתה למנהלת תחום ביטחון, תעשייה ושירותים בחברת התוכנה SPL Software. שרעבי מביאה איתה נסיון של למעלה מ- 10 שנים בתחום ניתוח המערכות וניהול פרויקטים במגזר הבטחוני והתעשייתי. במסגרת תפקידה תהיה שרעבי אחראית על ניהול ויישום פרוייקטי תוכנה גדולים, ייעוץ ללקוחות והתמחות במערכות ניהול ידע ואינטגרציה רוחביות.
בימים אלה תעלה HOT בקמפיין טלוויזיוני להשקת HOT VOD שירות הדגל של HOT. המדובר בשירות חדשני ומהפכני, ממנו יוכלו ליהנות באופן בלעדי רק לקוחות HOT, בזכות ערוץ החזור המאפשר תקשורת דו כיוונית עם הלקוח. השירות נותן מענה לאהבות והעדפות של הצופה והופך את הטלוויזיה שלו לספריית וידאו דיגיטאלית ענקית בהזמנה מיידית, הכוללת סרטים, סדרות, תוכניות ילדים וסרטים למבוגרים בלבד. בהמשך יתווספו תוכניות העשרה לילדים ולנוער, תוכניות מוזיקה, תוכניות ורגעי ספורט נדירים ועוד.
בהמשך להשקה המוצלחת של קפה ארומה החדש, חברת הקפה של עלית ממשיכה בחדשנות ומשיקה את קפה נמס מגורען ארומה בטעמים ייחודיים ונפלאים: קפה נמס ארומה בטעם טירמיסו וקפה נמס ארומה בטעם אייריש קרים.
זוגלובק מציעה את אריזת הפסטרמה/הנקניק הגדולה ביותר בשוק במשקל 400 גרם במחיר מבצע אטרקטיבי במיוחד של 19.90 שקל
פורטל הספורט Telesport יספק תכני ספורט לנוסעי התחבורה הציבורית באמצעות מסכי ה-LCD של חברת Infomotion. על ההסכם חתמה השבוע חברת טלליין בעלת הפורטל עם מחלקת התוכן של Infomotion. הפורטל יעביר באמצעות המסכים תוצאות אמת של משחקים בליגות הישראליות ובליגות הזרות בכדורגל, עדכונים על הנעשה בעולם הספורט, מידע סטטיסטי ומידע מקדים הנוגע למשחקי הטוטו וליין הווינר.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
גם בשעתה היפה של ישראל, כאשר העולם מוחא לה כפיים והתעשיות הביטחוניות הישראליות זוקפות קומה לנוכח ההצלחות הטכנולוגיות ללא אח ורע, יש בקרבנו כאלה המתעקשים "להשבית שמחות" ולגמד את ממד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il