|   15:07:40
דלג
  אליהו קאופמן  
רב אורתודוכסי, סופר ועיתונאי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
פיצוי על אובדן כושר עבודה בשל מחלת כליות תורשתית? יש דבר כזה!
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

השתקת הסורר!!!

דווקא מכל הרבנים והעסקנים ה"ותיקים" ביהדות החרדית היה זה הרב יעקב מרגי שלא גמגם ובהינף יד קיצץ ל"רבני" צהר את הכנפיים אין זה סוד שלחבורת קרייריסטים זו ההלכה היהודית אינה בראש מעייניהם, אלא אך ורק הפרסום האישי והכרסום באורתודוכסיה ההיסטורית
11/11/2011  |   אליהו קאופמן   |   מאמרים   |   תגובות
שרלו. נוכרים יכלו להיוותר בארץ ולהירשם כיהודים [צילום: מרים צחי]

סכנת שמד
למרגי היה אומץ להבין את סכנת השמד היהודית האורבת לדורות אם, חס ושלום, ה"בלייזרים" של סתיו, שרלו ושות' ימשיכו לרשום לנישואין כל דכפין ויעשו זאת בשם ה"יהדות האורתודוכסית"

לא חלפה יממה מאז החלטתו הצודקת (גם חוקתית ומשפטית...) של שר הדתות- הרב יעקב מרגי, לבטל את רישום הנישואין של "רבני" צוהר וה"פוטש" האנטי דתי קפץ עליו מכל הכיוונים ואילו גם שפני שס אילצוהו לחזור , ואילו שפני "יהדות התורה" כמו תמיד החרישו, בדומה לשלושת הקופים. אפילו "חוק" חדש - לטובת הצוהריסטים נולד ובינתיים, לא להאמין ב"מדינת חוק", ביקשו- הורו לרב מרגי ל"העלים עיניים" מאי כיבוד החוק הנוכחי מצד סתיו וחבריו! אפילו ב"רפובליקת בננות" לא היו מעז הממשל לבקש משר לעבור על החוק בגלוי ולצטט זאת לתקשורת!

דווקא מכל הרבנים והעסקנים ה"וותיקים" ביהדות החרדית היה זה הרב יעקב מרגי שלא גמגם ובהינף יד קיצץ ל"רבני" צהר את הכנפיים. אין זה סוד שלחבורת קרייריסטים זו ההלכה היהודית איננה בראש מעייניה וכי אין התורה והיהדות נר לרגליה אלא אך ורק הפרסום האישי והכרסום באורתודוכסיה ההיסטורית. דוד סתיו, שרלו וכל השאר פשוט לקחו את עקרונות הדת היהודית - שבארצות הפזורה (במיוחד בארצות ערב והאיסלאם) נשמרו מכל משמר, ובהרפתקנות פרסומית פרמו אותם לכל עבר עד שנוכרים ממש כבר לא היו צריכים להירשם לנישואין אזרחיים בקפריסין אלא יכולים היו להרשות לעצמם להיוותר נוכרים ולהירשם כיהודים ! יש מצווה לקרב יהודי לתורה אך אין מצווה לקרב ולשנות את התורה בשביל היהודי. ליצני צהר אינם לומדים מהיסטוריית הקראים, הצדוקים , הבייתוסים וכיום הרפורמים הנעלמים מרוב "חידושיהם" והקלותיהם. פעם זה ניסיון לתמוך בכשרות מפוקפקת שאיננה כשרות, פעם אחרת זה להתיר גיורי דמה בצבא וברבנות ובפעם נוספת זה להפוך כל אקדמאית במקצועות ה"רוח" ל"רבנית" שוות זכויות לתלמיד חכם ענק עם התואר המצחיק "רבה". לא לחינם התנגדה חבורת יחצ"נים זו להצעת השר מרגי לרשום נישואין בתחום שיפוטם כמו כל רב אחר, הם לא קמו לקדם את הדת והידות או לקרב יהודים לדת אלא קמו עבור קריירה אישית ופוליטית ולנגח את מסורת האבות - אפילו זו של ה"מזרחי" ההיסטורית שבקום הציונות התנגדו להשתתפות נשים בבחירות ל"ועד הלאומי". לא לחינם הם טוענים כי הם מחתנים זוגות "שלא רוצים קשר עם הממסד הדתי"- מפני שקשר כזה יחשוף מסמכים הסותרים את נישואיהם ו"רבני" צהר מחפים עליהם ע"י כך! התלמוד , המשנה, המפרשים הקדומים וההשקפה הרבנית רחוקים מהם כרחוק מזרח ממערב מ"רבנים" והידע שלהם נע בין התנ"ך והאגדה על-פי רמת מורה ל"יהדות" ממוצע בבית ספר תיכוני בישראל. הגימיק שלהם בנוי על "הקלות" והתגרות במסורת האבות כחלק מפופוליזם זול ולאומני.

אותם מהרסים בכרם ישראל - היוצאים להגנתם, מצוטטים בתקשורת האוהדת אותם כי "רבני" צהר רצו להכניס "דפוסים ליברלים" לנישואין שערכו וכי בגלל הפסקת רישומם "יאלצו רבים לנסוע לקפריסין ולהינשא בנישואין אזרחיים". מעניין מה פירוש המילה המתקתקה "ליברלים". אם אלה שלא יוכלו עוד לערוך חופתם אצל "רבני" צהר יאלצו לנסוע לקפריסין ולבחור בנישואין אזרחיים , אזי, אין מדובר כאן באיזה שינוי נוסח או טקס (שגם הם אסורים להלכה) אלא כנראה שמדובר בהכנסת נוכרים לישראל בברית נישואין ללא כוונת שמירת מצוות או לחלופין אישור קידושין האסורים מדאורייתא כמו ממזרות, עריות, כהן וגרושה וכו'. אין זה המקום להרחיב על גמרות, מדרשים ועל ההלכה ובמיוחד הזוהר הקדוש בנוגע לכניסת אסורים ונוכרים בקהל ישראל. עדיף - בראייה לדורות, שאלה יצאו מעם ישראל מאשר ,חס ושלום, יכנסו לתוכו. את כותב שורות אלה לא מפחיד ה"איום" להקים "נישואין אזרחיים" במדינה אך בתנאי שזו לא תיקרא יהודית ותיפסק התערבות המדינה החילונית וראשייה (עמי ארצות וניבערי דעת בכל הנוגע ליהדות) בכל הנוגע לדת ישראל(כשרות, גיורים , קידושין וכו').

חזית אחידה: מהתנ"ך עד הפלמ"ח

ושימו לב מיהם אלה שקמו על הרב מרגי (היחיד משס ומ"יהדות התורה שהיה לו עוד אומץ לצאת למלחמה על מורשת אבותיו צפון אפריקה) וסייעו ל"רבני" צהר לכפות טלפיהם על היהדות בחוק חפוז: יש שם - בקרב מתנגדיו של שר הדתות, חזית מהתנ"ך עד הפלמ"ח. ממש אחרית הימים - זאבים לאומנים וסרוגים שמחלציהם יוצאים אנשי "תג מחיר" עם יונות השובך של מר"צ והרפורמים ואיתם כמובן אמסלם האגדי (שלהבדיל מהרב מרגי שכח מאין בא ורק חושב לאן ילך...). כולם מקשקשים על "פגיעה בציונות". בואו, בבקשה נוריד להם את המסכה מהפנים. מה להרשקוביץ', אורבך , כ'צלה ודומיהם עם אילן שחר הרפורמי, עם "ישראל חופשית" מהשמאל הציוני ועם שלישית מר"צ האבודה ? התשובה: הרס היהדות במחיר בניית ה"עם החדש" עם הרוב הלבן שינציח את ה"אפרטהייד" החילוני - אירופאי , וזה יקרא בישראל : "ציונות". עכשיו כבר הבנתם למה ציונות ודת ישראל הם תרתי דסתרי ?! על המטרה הזו מתגייסים ליברמן והורוביץ', אורבך ושחר,שמואל אליהו והרפורמים ,שנלר וסער ,ברק וציפי לבני ושאר הצבועים העושים מעשה זימרי ודורשים שכר כפינחס. עבור ה"עם החדש" והלאומני הזה מוכנים אנשי הכיפות הסרוגות למכור את היהדות ואילו אבירי ה"שלום" וה"הומניזם" משמאל מוכנים להתחבר לקיצוני המתנחלים כדי להגשים את הציונות בנוסח של רוב יהודי על ערביי ישראל במסווה של "חופש מדת". והרי רק בשנה האחרונה - לפני פרישתו מהכנסת, ניסה ח"כ חיים אורון ממר"צ להעלות הצעת חוק שתאפשר לכל זב ומצורע להיקרא יהודי ולהיות אוטומטית אזרח מדינת ישראל. אם זו הצעה שמאלית - לשמר את הערבים כמיעוט עדי עד,אזי, מהי הצעה גזענית ופשיסטית?!

להבדיל מאלי ישי - המתחנף ל"סרוגים" - וחושב רק מבחירות לבחירות, מחיים אמסלם שאיבד את דעתו ודתו ומשאר שפני החרדים הציונים דווקא לאיש הזה - מרגי שמו בישראל, היה אומץ והוא הבין את סכנת השמד היהודית לדורות האורבת לנו אם, חס ושלום, ה"בלייזרים" של סתיו, שרלו ושות' ימשיכו לרשום לנישואין כל דכפין ויעשו זאת בשם ה"יהדות האורתודוכסית". מסתמא שערב העלאת החוק החדש של דיכטר הבין הרב מרגי היטב לאיזה "יהודים" מתכוונות מפלגות הימין הגדולות כשהן רוצות "מדינה יהודית" וכיצד חרצופי צהר משרתים אותן ואת מר"צ ו"העבודה" באותו מהלך כפייתי. להבדיל מפקידי ה"רבנות הראשית" (עם ובלי תוארי ה"רב") הוא גם אזר אומץ ועשה מעשה. אך הלחצים עליו הכריעו אותו ל"התקפל".

הולך בדרכי הרב יצחק פרץ

אינני בא בטענות לרב מרגי על נסיגתו . אני מתאר לעצמי כמה לחץ הופעל עליו - ובמיוחד מראש מפלגתו אלי ישי, שה"כיפות הסרוגות הם "תאוותו" האלקטוראלית. אני מניח שאם ה"פוטש" היה מגיע לכנסת שס עם "יהדות התורה" היו מאבדות שם את ימינן ושמאלן. חבל וכואב רק שבעבור שלמונים וכבוד מזויף השפנים האופורטוניסטים של שס ו"יהדות התורה" מפקירים את היהדות ואת עם ישראל האמיתי בידי אלה שגדולי ישראל ובראשם המהרי"ד במלזא , האדמו"ר ממונקש ו"הסבא קדישא" אלפנדרי ציוו לכוון עליהם בברכת המינים והמלשינים. בשנות ה-80' ישב בממשלה שר שלא פחד להתפטר כאשר דרשו ממנו לשנות בתעודת הזהות שינויים אנטי - הלכתיים, האיש היה שמו בישראל הרב יצחק פרץ. למרות האהדה שלה זכה דאגו שס ו"יהדות התורה" ל"העלים" אותו ושכמותו פוליטית ומאז ועד היום הפכה האורתודוכסיה היהודית למכשיר פוליטי בידי פוקרים וערלים.

ובכל זאת , לרב יעקב מרגי מגיע חזק וברוך גם אם החלטתו בקושי החזיקה 24 שעות. פוליטיקאים "חרדים" כמותו הם זן נדיר שאבד מן הארץ.

תאריך:  11/11/2011   |   עודכן:  11/11/2011
אליהו קאופמן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השתקת הסורר!!!
תגובות  [ 13 ] מוצגות   [ 13 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
efis
12/11/11 07:40
2
יניב מויאל
12/11/11 09:08
 
אליהו קאופמן
12/11/11 21:30
 
יניב מויאל
13/11/11 00:23
 
פלא יועץ
13/11/11 07:53
 
אליהו קאופמן
13/11/11 21:22
 
יניב מויאל
13/11/11 22:47
 
אליהו קאופמן
14/11/11 04:13
3
טולדנו
12/11/11 22:28
4
אורי בן
12/11/11 22:54
5
שלומילה
13/11/11 01:43
6
יהדות זה לא חרדים
13/11/11 10:03
7
חרדי אמיתי
13/11/11 10:30
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעוד הפשע גואה ואין יום או שעה ללא אירוע עברייני תקשורתי, מצב שהפך לנורמה בעולם ה"שפוי" בכלל וגם בישראל בפרט, נשאלת השאלה מדוע כל הליך חקירתו ושפיטתו של הנשיא לשעבר משה קצב, נעשתה כפי שנעשתה? האם לעבריין שאינו מקושר היה מתאפשר משפט דה לוקס? האם חשוד בעבירות שונות משוחרר לביתו? או לרוב מוחזק במרתפי בתי המעצר אשר אינם מתאימים לחיות ובטח שלא לבני אדם? האם כל הליך החקירה בכלל היה מתקיים לולא טעותו של מר קצב בבואו להתלונן, כי חשב שהחוק לצידו?
11/11/2011  |  איתי יהל  |   מאמרים
אבו מאזן הדגיש בנאומו את "הכיבוש בן 63 השנים" מ-1948, המככב בספרי הלימוד של הרשות הפלשתינית. אבו מאזן ציין שהסמכות הפלשתינית הגבוהה ביותר היא אש"פ, שנוסד ב-1964 - שלוש שנים לפני מלחמת 1967 ולפני הקמת התנחלויות יו"ש הנוכחיות. אבו מאזן אף שלל שורשים יהודיים בין הירדן לבין הים התיכון.
11/11/2011  |  יורם אטינגר  |   מאמרים
איש ציבור צריך להיות בעל מידה רבה של חוצפה והעזה כדי להחזיק את המדינה בגרונה ואת אזרחיה כבני ערובה כאשר הוא פועל מתוך אינטרסים אישיים ופוליטיים שקופים ללא התחשבות בנזק הכלכלי הכבד למשק ולפגיעה הקשה במיליוני אנשים.
11/11/2011  |  אריה אבנרי  |   מאמרים
אתמול געשה הכנסת כדי להוקיע את מבצעי 'תג מחיר' בישיבה מיוחדת לזכרו של רבין הי"ד.
11/11/2011  |  הלל ויס  |   מאמרים
ביום שישי (11.11.11) הופיע מאמר לא מפתיע בעיתון 'הארץ' מעטו של יואל מרקוס. הנה ציטטה תמימה למראה, שולית למדי, כאילו לא לעניין, בתוך מסגרת הדיון הקליל שהוא עורך במים כבדים: "היו ימים, ב"תקופת ההמתנה" לפני ששת הימים, שבהם חפרו בלילות בסתר קברים בשדרות רוטשילד. המלחמה ההיא נגמרה אחרת כידוע, ואנו משלמים את מחיר הניצחון ההוא עד עצם היום הזה. מי שמעוררת פניקה היא הממשלה עצמה, בעיקר בהדלפות שאירן נערכת לחסל את ישראל...".
11/11/2011  |  אורי שרגיל  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
גרורותיה של אירן מעסיקות אותנו, בעוד שהמשטר בטהרן מחכך ידיו בהנאה, כמעט ללא פגע, ועל הדרך ממשיך את תוכנית הגרעין בחסות המהומה
הרצל חקק
הרצל חקק
נאבק למען ספרות שביסודה ערכים אנושיים    זכה בפרסים רבים על הישגיו הספרותיים: פרס ראש הממשלה, פרס ברנר, עיטור ההתאחדות הבינלאומית לספרות נוער בברלין, פרס רוטרי ועוד
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
אינני זקוק למסקנות ועדת החקירה    הבנתי את מה שלא יכולתי להאמין שאכן יכול היה להתרחש    התועמלנים ומנמיכי רוח האומה, מאמינים שתגובה באירן או מלחמה בעזה נועדו לשמר את שלטונו, שרידותו ...
מיכאל מירו
מיכאל מירו
העימות הבלתי פוסק בין מעצמות יכול לעלות לנו כעת ובכלל ביוקר    אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו לפעול ללא תיאום, כי אם נעשה זאת נמצא את עצמנו מדממים לבד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il