|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
הוט, בזק, סלקום, פרטנר סיבים - איזו חברה עדיפה לצרכן?
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

400 אלף ישראלים כבר יודעים

- הודעה מטעם אל על
14/03/2005  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: עמליה גלזר, יחסי ציבור  |    |  רן רהב

מועדון הנוסע המתמיד של אל על - המועדון הכי משתלם. נקודה.

חברת אל על יוצאת בפעילות שיווקית רחבה הכוללת קמפיין תדמיתי למועדון הלקוחות של החברה, המסר הנבחר הינו טיפוח שימור וחיזוק הקשר עם הלקוח על-ידי מתן אפשרויות למימוש מהיר של כרטיסי בונוס ושדרוגים למחלקות יוקרה

הקמפיין אשר יעלה ב-15 במרס למשך שלושה שבועות כולל:
טלוויזיה, רדיו, עיתונות, שלטי חוצות, קד"מ, פעילות בתוך המטוסים והתמקדות במגזרים.

הקמפיין מבליט את יתרונותיו הבולטים של המועדון - כרטיסי הבונוס וצבירת הנקודות מכל כרטיסי האשראי ומשותפויות מסחריות נוספות.

עלות : 750,000 דולר.

הקמפיין נערך על-ידי משרד הפרסום קשר בראל מקאן אריקסון.
יואב לוי, סמנכ"ל מסחר וקשרים בינלאומיים ציין היום כי הפעילות הפרסומית של מועדון הלקוחות אשר עולה בימים אלו הינה ציר נוסף בפעילות השיווקית הכוללת של אל על.

רונן בר שלום, מנהל אגף השיווק בחברה הוא זה אשר גיבש והוביל את המהלך הנוכחי אשר נועד רובו ככולו, לחזק נאמנות לקוחות, לשמר לקוחות ולטפח מערכת יחסים עימם לאורך זמן.

אל על, שהפכה לאייקון ישראלי, היא מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית כולה ומייצגת את הישראלי החדש: קוסמופוליטי, מעורה, חכם ומצפה ליותר.

הישראלים היום קפדניים ועוסקים רבות בהחלטות רכישה. המידע העומד בפניהם הוא גדול וניתן להשוואה.

לאחר שביצע הלקוח בדיקה מדוקדקת של מחיר, איכות, שירות והטבות הוא ניגש לבצע רכישה.

כיום, אנו באל על יכולים לומר בגאווה רבה, מועדון הלקוחות שלנו - הוא המשתלם ביותר לנוסע הישראלי. נקודה.

חברת אל על משקיעה בניתוח העדפותיו של הלקוח הישראלי ושוקדת בכל ימות השנה להיות קשובה לרצונותיו על-ידי ניתוח העדפותיו ומענה להן. מסקרים שערכה החברה בשנתיים האחרונות בקרב חברי המועדון עלה כי:

מימוש כרטיסי הבונוס והשדרוגים למחלקות יוקרה הינם בעלי החשיבות הגבוהה ביותר עבור הישראלים.

אל על אף מדגישה בקמפיין כי ניתן לצבור נקודות נוספות לכרטיס בונוס על-ידי המרת נקודות/כוכבים מכל כרטיסי האשראי, משיתופי פעולה מסחריים וכמובן מטיסות.

בשנת 2004 53,500 ישראלים חיברו נקודות וקיבלו כרטיסי בונוס!!!

כמה נקודות צריך בכדי לצבור לכרטיס?

אירופה - מחלקת תיירים - 900 , מחלקת עסקים 1800

ארה"ב (למעט לוס אנג'לס)- מחלקת תיירים 1400 נקודות, מחלקת עסקים 3000 נקודות

לוס אנגלס-מחלקת תיירים - 1800 נקודות, מחלקת עסקים-4000.

רשת אזורית-יון, טורקיה, קפריסין - מחלקת תיירים - 500 נקודות, מחלקת עסקים - 1200 נקודות.

על הקמפיין

סיסמת הקמפיין שנבחרה: מועדון הלקוחות של אל על - המועדון הכי משתלם נקודה.

טלוויזיה: למשך שלושה שבועות, החל מה-15 במרס יעלה קמפיין אינטראקטיבי בטלוויזיה בערוצים: 2 ו-10 בשיתוף חברת EMTV במהלכו ניתן יהיה להתחבר באופן אינטראקטיבי לחידון טריוויה בנושא מועדון הלקוחות, ולזכות בכרטיסי טיסה בחינם ליעדי אל על השונים.

רדיו, עיתונות, שילוט חוצות, שלטי חוצות אלקטרוניים, קידום מכירות בשדה התעופה ועיתונות מקצועית ישולבו במהלך שלושת שבועות הקמפיין.

עלות הקמפיין: 750,000 דולר.

מאחורי הקמפיין:
סמנכ"ל קריאיטיב / פלניג : אייל לינור
מנהלת קבוצת לקוחות: נעמה סקלי
פלנינג: טל סימן טוב
תקציבאית: שירלי לוגסי
קריאטיב: סיגל עבודי , אילן שפלר , נעמה גבע
סמנכ"ל מדיה: דן אלעזרי
מפיקת משרד: הדס יוסיפון
מפיקת פוסט: חני טל
חברת פוסט: ג'רונימו
חברת הפקות: אולפנות
במאי: שחר סגל

תאריך:  14/03/2005   |   עודכן:  14/03/2005
עמליה גלזר, יחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הסנטור הדמוקרטי, ג'ון קורזין, ממדינת ניו ג'רסי, יגיע היום לביקור בבית החולים הדסה עין כרם, בשעה 11:30.
נסטלה-פורינה משיקה מוצר חדש בסדרת מוצרי סופר-פרימיום:
הפרויקט בהיקף של חצי מיליון שקל כולל את בתי הסוהר רמלה, צלמון וחרמון.
יצרנית הרכב קאיה מוטורס רשמה בחודשיים הראשונים של שנת 2005 את הגידול החד ביותר מבין כל יצרני הרכב במכירות ביבשת אירופה. מכירותיה של קאיה בתקופה זו עלו ב-48.7% לעומת התקופה המקבילה ב-2004.
נימרוד תשקיע בהשקה והחדרת המותג החדש כ-250,000 שקל.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
מלחמת חרבות ברזל, בצד מוראותיה, חשפה לנגד עינינו מציאות הטעונה שינוי דחוף    אנו חיים בעולם "פתוח", כפי שנוהגים לומר: "כל העולם הוא כפר אחד גדול"
אלי אלון
אלי אלון
נזילה ברפת מזרע    פרה מפרישה צואה ושתן בכמות גבוהה פי 40 משל בני-אדם, ורפת בגודל בינוני יוצרת זיהום בכמות גדולה מאוד    הריכוזים העצומים של השפכים הללו לעתים קרובות מגיעים למקורות ה...
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il