דירוג חודש פברואר של "יפעת בקרת פרסום" במחירים ריאליים, שם את "יוניליוור ישראל" כמפרסם המוביל, "סלקום" עם הקמפיין המוביל ו"מק'אן אירקסון" כמשרד הפרסום המוביל.
"יפעת בקרת פרסום", מקבוצת "יפעת" מפרסמת את דירוג ענף הפרסום במחירים ריאליים לחודש פברואר 2005. החודש לראשונה מתווספות לטבלאות הפרסום החודשיות, גם חמשת המובילים בכל קטגוריה במגזר הרוסי.
מפרסמים
במקום הראשון, החודש נמצאת יוניליוור ישראל עם השקעה של למעלה מ-2 מיליון דולר עם פרסום בולט לחטיפים מתוקים בהם: קליק קראנץ וקליק XL באמצעות משרד באומן בר ריבנאי. נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום מוסר: "תנובה ממוקמת החודש במקום השני עם השקעה ניכרת בפרסום של כ-1.6 מיליון דולר כאשר הקמפיין הבולט ביותר שלה הוא "מבצע משכנתא" באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון".
בני משה קרסו מתמקמים במקום ה-14 החודש לאחר שחודש שעבר לא נכנסו כלל לטבלת 20 הגדולים עם קמפיינים בולטים לניסן אלמרה באמצעות משרד גליקמן נטלר סמסונוב ולרנו קליאו באמצעות פרסום פלד.
יעקובי מוסיף, כי במגזר הרוסי בולטת חברת קריסטל המתמקמת במקום החמישי עם פרסום למקרר אמנה ולמכונות כביסה באמצעות פובליסיס סקטורס.
משרדי פרסום
'מק'אן אריקסון' ו'שלמור אבנון עמיחי' ממשיכים להיות משובצים במקומות הראשון והשני גם בחודש פברואר. טמיר כהן ששינה את שמו ל-JWT מתמקם החודש במקום השישי המכובד בטבלה עם פרסום בולט לורדינון, קלוגס, כלל ביטוח, פריגת ועוד.
מורדי גורן נכנסים החודש לטבלת 20 המובילים ומתמקמים במקום ה-17 עם פרסום לבית אבות דור טבעון, EASY FOREX השקעות ועוד. גם במגזר הרוסי מוביל מק'אן אריקסון את טבלת משרדי הפרסום עם פרסום בולט ל-YES, אסם, סלקום ועוד.
תתי ענפים
לאחר חודש ינואר, שהיה חלש יחסית בפרסום בגזרת הסלולר, תופסת הקטגוריה זו שוב את המקום הראשון בחודש פברואר עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-4.1 מיליון דולר במחירים ריאלים. סלקום היא המפרסמת המובילה בקטגוריה עם הוצאה ריאלית לפרסום של כמיליון וחצי דולר שבערך שליש ממנה הופנה לפרסום מבצע "אהבה מהסרטים" באמצעות מק'אן אריקסון.
יעקבי מציין, כי "במגזר הרוסי לעומת זאת תת הענף שמוביל בפרסום בפברואר הוא כבלים/לווין עם פרסום בולט ל-HOT ו-YES, כאשר תת ענף תקשורת סלולרית לא נמנה על חמשת המובילים". תת ענף חטיפים מתוקים מתמקם החודש במקום השביעי עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.2 מיליון דולר, בחודש ינואר הוא לא נכלל ברשימת 20 המובילים. המפרסמת המובילה בקטגוריה היא יוניליוור עם פרסום בולט לקליק קראנץ וקליק XL.
יעקובי מוסר, כי "תת ענף נוסף שנכנס החודש לטבלת 20 הגדולים הוא מכללות וסמינרים המתמקם במקום ה-16 עם הוצאה ריאלית של כ-900 אלף דולר. המפרסמת המובילה היא מכללת אשקלון היוצאת בקמפיין הרשמה".