ההוצאות על מחשוב יעמדו בשנת 2006 על 3.58 מיליארד דולר, עליה של 8.66 אחוז מנתוני שנת 2005, בה צפויות ההוצאות על מחשוב להסתכם ב-3.3 מיליארד דולר, עליה של 12.5 אחוז לעומת שנת 2004. הנתונים פורסמו (ב', 21.3.05) בכנס השנתי של קבוצת המחקר שוורצקופף, שנקראה עד עתה מטה גרופ ישראל, שנערך במלון דיויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.
לדברי ג'ימי שוורצקופף, מנכ"ל קבוצת שוורצקופף: "בכנס אנחנו משיקים את השם החדש שלנו. במקביל לפעילות השטח בתעשיית המחשוב נהיה מחוברים לחברת מחקר אחת או מספר חברות בינלאומיות. לגבי נתוני מחקר השוק, העליות בפעילות בשנת 2005 ו-2006 צפויות להיות משמעותיות מאוד לשוק המחשוב הישראלי.
היקפי הפעילות יעלו את מספר המועסקים בתחום ויגדילו את מספר הפרויקטים שמתנהלים ואת היקפם". עוד ציינו בחברה, כי בשנת 2004 עמדו הוצאות המחשוב על 2.9 מיליארד דולר.
במחקר דירגו האנליסטים של קבוצת שוורצקופף את חברות המחשוב המובילות בישראל. החברות הגדולות בישראל (Tier 1): יבמ, ,HP נס, מטריקס, בינת, תים, מיקרוסופט, מלם, טלדור, נטקום, מיטווך, קבוצת One1, מגי'ק, החברה לאוטומציה, יעל, חיון, Sun, EDS, ספיאנס, טסקום, א.מ.ת מיחשוב, אורקל ישראל, טריפל סי, EMC, SPL, ליגד, CA, דל.
מהמחקר של קבוצת שוורצקופף עולה, כי מכירות החומרה צפויות להסתכם בשנת 2006 ב-1.37 מיליארד דולר, לעומת 1.28 מיליארד בשנת 2005, ו-1.14 מיליארד בשנת 2004. מכירות מוצרי תוכנה יסתכמו ב-2006 ב-555 מיליון דולר, לעומת 530 מיליון דולר בשנת 2005, ו-479 מיליון בשנת 2004. מכירות שירותי ערך מוסף יסתכמו ב-1.6 מיליארד דולר בשנת 2006, לעומת 1.49 מיליארד דולר בשנת 2005, ו-1.3 מיליארד דולר בשנת 2004.
בשוק המחשבים האישיים צפויות בשנת 2006, על-פי המחקר מכירות ב-210 מיליון דולר של מחשבים שולחניים ו-185 מיליון דולר של מחשבים ניידים. מכירות תוספות למחשבים עסקיים יסתכמו ב-50 מיליון דולר. החברות המובילות במכירות מחשבים שולחניים וניידים הן יבמ, HP ודל.
על-פי נתוני קבוצת שוורצקופף, חלקו של שוק הממשל, החינוך והרפואה ירד ב-2005 ל-14 אחוז לעומת 24.5 אחוז בשנת 2003; שוק הביטחון ירד ל-11 אחוז לעומת 14.8 אחוז בשנת 2003. שוק השירותים והתחבורה הכפיל את עצמו לרמה של 9.4 אחוז מרמה של 4.9 אחוז בשנת 2003, שוק הטלקום עלה ל-19 אחוז מרמה של 14.8 אחוז בשנת 2003, שוק המסחר ירד מרמה של 19.7 אחוז בשנת 2003 לרמה של 11 אחוז בשנת 2005, והשוק הביתי עלה ל-8 אחוז לעומת 6.5 אחוז בשנת 2003.