טכנולוגיית התוכן השיווקי “Jump Word TM” מבית אוק אינטראקטיב תעלה גם באתרים NRG, הארץ, דה-מרקר ו-start.
גלית בכור, סמנכ"ל מכירות באוק: "הגופים המובילים כיום את תחום התוכן ברשת האינטרנט בארץ מבינים שהשימוש ב-Jump Word מקדם את המדיום האינטרנטי ואף תורם לעלייה בשיעור הפרסום באינטרנט".
אוק אינטראקטיב, מקבוצת מפל תקשורת, ערכה בחודשים האחרונים פיילוט לטכנולוגיית ה-Jump Word בפורטל MSN. בעקבות הצלחת הניסוי, נבדקת השתלבותה של הטכנולוגיה הייחודית גם לאתרים הנוספים : NRG, הארץ, THE MARKER, ו-START.
גלית בכור, הוסיפה כי "המגמה היא להיות ידידותיים לגולשים תוך העברת מסרים שיווקיים ממוקדים ואפקטיביים של המפרסמים".
על טכנולוגיית “JumpWord TM" מבית אוק אינטראקטיב:
“JumpWord TM” קוראת את הכתבות באינטרנט ועל פי מילים קשורות למותג, מסמנת ב"מרקר" צהוב את אותן המילים הרלוונטיות ובעזרת לינק מפנה את הגולש לאתר החברה המפרסמת ולמסרים הרלוונטיים. בנוסף מספקת טכנולוגיה זו בקרה וסינון של ידיעות או כתבות שסותרות את אופי המוצר או הקמפיין.
אוק אינטראקטיב (מקבוצת מפל תקשורת) פועלת משנת 1996 בארץ ובחו"ל. החברה מספקת פתרונות אפקטיביים לפרסום וקידום מכירות ברשת האינטרנט. אוק אינטראקטיב נותנת מענה לכל נושא הפרסום האינטראקטיבי באינטרנט: הפקות קמפיינים - קביעת אסטרטגיה, קריאטיב, תכנון ורכישת מדיה, מצגות מולטימדיה ומשחקים וכל זאת בעזרת טכנולוגיות ייחודיות פרי פיתוחה.