פרויקט ענק וייחודי של מחוז הדרום של חברת החשמל להעתקת קו מתח - עליון ב'נתיבי איילון'- לפינוי תוואי להקמת מסילה לרכבת הקלה.
לפני כשלושה שבועות החל מחוז הדרום של חברת החשמל בביצוע פרויקט ענק ומקיף ב'נתיבי איילון', בין מחלף קוממיות למחלף וולפסון.
הפרויקט כולל העתקת קו מתח-עליון דו-מעגלי העובר לאורך חמישה ק"מ ב'נתיבי איילון', בין שני המחלפים, והקמת שני קווים חד מעגליים במקומו בתוואי שונה. העבודה מתבצעת בהזמנת ובמימון רכבת ישראל, שתקים מסילת רכבת בתוואי קו המתח העליון שיפורק.
הפרויקט מורכב ומסובך מאוד מבחינה טכנית: השטח שהוקצה לחברת החשמל להצבת העמודים הוא מזערי. עקב מגבלה זו תוכננו במיוחד לפרויקט עמודי צינור גבוהים מהרגיל ובקוטר מוקטן. בתכנון הפרויקט שולבו חידושים ופתרונות חדשים ומקוריים רבים, בסיוע יחידת הרשת הארצית של חברת החשמל ומחלקות המגזר הטכני במחוז הדרום. שלב התכנון חייב תיאום קפדני ומציאת פתרונות לא שיגרתים עם הרשויות המקומיות ועם רכבת ישראל.
את הפרויקט מבצעות בשטח קבוצות מחלקת ביצוע רשת-מרכז של המחוז: העבדות מתבצעות מדי לילה, תוך סגירה של 'נתיבי איילון'- בקטע בו עובדים.
תיאום העבודה מורכב ומתוזמן, תוך קיום קשר צמוד עם משטרת ישראל המאשרת את סגירת ציר מרכזי זה, לילה אחר לילה.