סיגל שילוני, מנהלת השיווק של שטראוס מחלבות, מסרה היום כי במסגרת המומנטום השיווקי שבו נמצא המותג בשנה האחרונה ואשר מתבטא בנתחי השוק הגדלים ובצמיחה חסרת תקדים בכל התחומים, יוצאת החברה במהלך פרסומי לחיזוק המותג. הקמפיין עולה לאויר בהמשך לסדרה של 7 מוצרים חדשים שהושקו בחודש החולף תחת מותג דנונה ושהביאו את המותג לנתח שוק כולל של 42.2% מול 25.1% ליופלה (נילסן 2.05).
שילוני ציינה כי הקמפיין נועד לחזק ולבסס את תפיסת האותנטיות של מותג דנונה כ"דבר האמיתי" בעולם היוגורט והוא ממשיך את הקו האסטרטגי של הקמפיין המותגי האחרון של היוגורט הלבן. לראשונה מאז ההשקה המחודשת של דנונה בספטמבר 2003 הקמפיין החדש אינו עושה שימוש בשפת ה"חצי-חצי", אך שומר בדרך יצירתית על הקישור האסוציאטיבי למראה הייחודי של המותג. הקמפיין ממשיך את השפה התקשורתית של המותג המשדרת חיוניות, אופטימיות, בטחון עצמי ואינטימיות.
סרטון הפרסומת, מציג בחור צעיר המסתובב ברחובות עיירה צרפתית ציורית, ומחפש נואשות אחר אהבתו...
סרט הפרסומת צולם בעיירה אנטיב שבריביירה הצרפתית,
בכיכובו של אלון פרידמן שנבחר לשחקן התיאטרון המבטיח לשנת 2005, ובבימויו של רני כרמלי.
הקמפיין יעלה באמצעות שלמור אבנון עמיחי/Y&R בערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 24.
קרדיטים:
מנהל קריאיטיב ראשי: גדעון עמיחי
סמנכ"ל קריאיטיב: יורם לוי
קופי: יאיר שינברג
ארט: טני זיפר ואיילת חן
תקציבאית: טל יופה, שי דור
סופרוויזרית: ורד קינרייך- גולן
פלנינג: טלי קשטן, אלי האריס
מפיקת משרד: שירה רובס
חברת הפקה: שושי ואודי