חברת לי ונט (ly vent) יוצאת בקמפיין טלוויזיה רחב היקף לקראת חג הפסח.
הקמפיין בהשקעה של כ-1 מיליון דולר יציג את שלל מוצרי החברה תחת הסיסמא: "יופי מעורר קנאה..."
חברת לי ונט (ly vent) המשווקת מוצרי חשמל איטלקיים למטבח, יוצאת בקמפיין רחב לקראת חג הפסח, בהשקעה כוללת של כ- 1 מיליון דולר. הקמפיין נערך באמצעות משרד הפרסום זרמון גולדמן.
מטרת הקמפיין להעלות את המודעות למוצרי לי ונט בקרב קהלי היעד ובמסגרתו יוצגו שלל מוצרי החברה ביניהם: מקררים, תנורים, מדיחי כלים, קולטי אדים ועוד, תחת הסיסמא: "יופי מעורר קנאה..."
קמפיין הפרסום שיעלה ביום רביעי ה-30.3.05, יכלול פריסת מדיה גדולה ומאסיבית בערוצי הטלוויזיה המסחריים (ערוץ 2 וערוץ 10 ) וילווה בפרסום מודעות צבע בעיתונות היומית,
ובמגזינים, תוך פעילות בנקודות המכירה ברחבי הארץ.
תשדיר הפרסומת יציג זוג המתארח אצל חברים בביתם המעוצב. האורחת נכנסת למטבח וסוקרת בקנאה את מוצרי החשמל של חברת לי ונט המפארים את המטבח.
אט אט מאבדת האורחת את עשתונותיה ושורטת את כל מוצרי החשמל מתוך קנאה בלתי נשלטת...
אלי ששון, מנכ"ל חברת קנט- לי, המשווקת את מוצרי לי ונט, מסר כי: " מוצריה של חברת לי ונט הינם מהמובילים בתחום מכשירי החשמל למטבח. מטרת קמפיין הפרסום היא להעביר לצרכן את המסר כי ב- לי ונט לא רק היופי מעורר קנאה אלא גם המחיר ולקראת פסח יוצאו לצרכן מחירים אטרקטיביים על כל מוצרי החשמל למטבח".
קרדטים: מנהל קריאיטיב - תומר אברמוביץ', ארט דיירקטור - קלאודיה גולדינברג, קופי - אליעד (דידי) פרידמן, סופרוויזרית - דפנה עגן, תקציבאית - אורית כהן.