|   15:07:40
  משה חסדאי  
תחקירן, פובליציסט
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח

המופתי הפלשתיני דובר אמת

ההסתה הפלשתינית הגזענית והכחשת השואה, יחד עם הקריאה להשמדת היהודים, תוך הפעלת הטעיה ועורמה בצורת "תהליך שלום" כדי לרמות ולפתות את המערב ואת ישראל לתמוך בהקמת מדינה פלשתינית, הן מוסכמות מובנות מאליהן בתרבות האיסלאמית בכלל והפלשתינית בפרט
25/01/2012  |   משה חסדאי   |   מאמרים   |   ישראלי-פלשתיני   |   תגובות
המופתי מוחמד חוסיין. ההסתה הפלשתינית נמשכת [צילום: AP]

המופתי הפלשתיני מוחמד חוסיין, בשבוע שעבר, במהלך אירוע ברמאללה לציון יום השנה ה-47 לציון הקמת הפת"ח, קורא לכל המוסלמים לקיים את דברי מוחמד ולהרוג כמה שיותר יהודים. דבריו שודרו בטלוויזיה הרשמית של הרשות הפלשתינית וזכו לתמיכה מלאה של שר הדתות הפלשתיני, מחמוד אל-הבאש.

ההסתה הפלשתינית הגזענית והכחשת השואה, יחד עם הקריאה להשמדת היהודים, תוך הפעלת הטעייה ועורמה בצורת "תהליך שלום" בכדי לרמות ולפתות את המערב ואת ישראל ואת היהודים בארץ ובעולם לתמוך בהקמת מדינה פלשתינית כאבן דרך לכינון מחודש של אימפריה מוסלמית עולמית, הינן מוסכמות מובנות מאליהן בתרבות האיסלאמית בכלל והפלשתינית בפרט. ניתן להיווכח בזאת כאשר גולשים כעת ממש, בין השאר, גם באתר האחים המוסלמים במצרים.

מתגלה הפרצוף האמיתי של האיסלאמיזם הפלשתיני והמצרי

אתר האחים המוסלמים במצרים כולל מאמרים אנטישמיים, הכחשת שואה, ותורת גזע המאפיינת את "האישיות היהודית" כחמדנית, נצלנית וכמקור של רוע בחברה האנושית. כעת, עם עליית כוחם של האחים המוסלמים, בעקבות הבחירות לפרלמנט במצרים, מתגלה שוב פרצופו האמיתי של האיסלאמיזם הפלשתיני והמצרי, וזה הישראלי בדמות התנועה האיסלאמית בישראל, כממשיכי הנאציזם והתוכנית להשתלטות האיסלאם על העולם כולו.

כך חושב המדריך הכללי של האחים המוסלמים, מוחמד בדיע על היהודים, תכונותיהם ופעולותיהם: "אללה הזהיר אותנו מנוכלותם של היהודים ומתפקידם המסוכן בהצתת מלחמות: 'בכל פעם שהם מציתים את אש המלחמה, אללה מכבה אותה. הם מפיצים את השחיתות על פני האדמה. אללה לא אוהב את המשחיתים' (5:64). ידיהם מציתות את הפתיל הנסתר... לא עובר זמן רב (ממעורבות היהודים) עד שהאש מתפשטת אל שדה המלחמה, הכולל כל אדמה מוסלמית... המלחמה בסודן וחלוקתה היא יציר כפיהם, המאבק והמלחמה בין הפלשתינים לבין עצמם היא (תוצר) של תוכניתם. הפיוס בין חמאס לפת"ח הרגיז אותם..."

כך כותב מחמוד עבד אל-רחמן על "האישיות היהודית הציונית": "מזה עידן ועידנים החברה האנושית מתמודדת עם בעיית האישיות היהודית הציונית. כל האומות והתרבויות הסכימו על אופי המחלה השוכנת באישיות הציונית... והיא קידוש הכסף, המין, הגזילה, הריבית והבגידה... ראינו זאת במצרים הפרעונית, ב(תקופת) הכנענים, העמלקים, הבבלים, הפרסים והרומאים.

מה שמפליא הוא שכל האומות טיפלו באישיות (היהודית) - (בדרך של) עקירת הגידול הזה שפגע באנושות כולה. ראינו מחלה זו בספריהם הקדושים: איך סבלו הנביאים מיחס (היהודים אליהם). התורה סיפרה את מה שכל בר דעת אינו מסוגל לתפוס: בספר ירמיהו פרק 4, פסוק 22 אלוהים מביע רצון לנקום בעמו משום שאין מנוס מכך: 'בגלל שעמי אוויל, הם לא ידעו אותי, בנים בורים ואינם מבינים. הם חכמים בעשיית הרע ולא יודעים להיטיב.'
בברית החדשה, ישו מכנה אותם 'בני נחשים' ו'מבצעי החטאים'. בקוראן (נחשפה) בצורה הברורה ביותר האישיות (היהודית) - מבחוץ ומבפנים. אללה הראה לנו את צפונותיה...

ראינו (את מאפייני האישיות היהודית) בטקסטים של סופרים דגולים כמו שייקספיר שתיאר את דמות הסוחר היהודי שיילוק, ביצירתו 'הסוחר מוונציה'. הסופר צ'רלס דיקנס, הרהיב בתיאורו המפורט והמדויק את השפלות של הנפש היהודית, חומריותה, בזבזנותה והתרחקותה המופרזת מכל ערכי מוסר וניצול הפועלים והעמלים.

לפי ניתוח פסיכולוגי, היהודי הוא אדם המרוכז בעצמו. הוא סבור כי האל לא ברא כמותו בעולם, כי הוא מלח הארץ וכי האל העניק לו את העמים להיות לו לעבדים...

ואכן, ההתייחסות (ליהודים) כיום ניזונה מההיסטוריה של האומות: בתקופת הפרעונים, מסופר במצבת (פרעה) מרנפתח 'המצרים חיסלו את הציונים' (כך במקור). באופן ברור יותר מסופר (על היחס ליהודים) במכתבי תל אל-עמארנה מהתקופה הפרעונית; (ניתן ללמוד על היחס אליהם גם מ) סרגון השני, מלך אשור בשנת 730 לפנה"ס; מנבוכדנצר בשנת 597 לפנה"ס, מפומפיוס הרומאי, מטיטוס ואח"כ מהנביא מוחמד שגירשם מהאי הערבי ומעומר בן אל-ח'טאב שגירשם מירושלים, כך גם מאירופה בימי הביניים. (היחס ליהודים) נבע מכך שהם היו הסיבה לאסונות של העמים (בתוכם ישבו)".

היהודים תמיד נוהגים בסטנדרט כפול

כך כתב חבר "האיחוד העולמי של חכמי הדת" (IUMS) ומרצה באוניברסיטת קהיר, ד"ר מוחמד עלי דבור, באתר האחים המוסלמים על הטבע היהודי: "לאורך ההיסטוריה כולה היהודים לא עמדו בהבטחותיהם. הם תמיד נוהגים בסטנדרט כפול ופועלים למען האינטרסים שלהם גם אם יצטרכו להשמיד את העולם כולו... הקוראן יידע אותנו: 'תמצאו כי היהודים והמשתפים - הם האנשים העוינים ביותר את המאמינים' (5:82). אללה יתעלה אמר: 'כיוון שהפרו את בריתם, קיללנו אותם והקשינו את ליבם. הם מטים את המילים ומוציאים אותן מהקשרן... '(5:13). הפרת הסכמים ואמנות על ידם קלה יותר מאשר שתיית מים ומנשימת אוויר. כאלה הם היהודים. זהו הטבע היהודי, גם אם הם מחניפים, נוהגים בצביעות ומרמים את העולם כולו, לא ראוי כי אנו, המוסלמים, נלך שולל אחריהם...

ד"ר אסמאעיל עלי מוחמד, מרצה באוניברסיטת אל-אזהר כותב: "לא יהיה מוגזם לומר כי האישיות (היהודית) לא חדלה מלהיות מקור לרוע ולפגיעה בקרב כל החברות האנושיות... הסיבה המרכזית לסטייתם של היהודים לאורך ההיסטוריה היא הרקע האידיאולוגי הדתי והתרבותי שהם ירשו והתחנכו עליו דור אחר דור ואשר (הטמיע) בלבבותיהם את תכונת הקידוש וההאדרה (העצמיים)...

כאשר קוראים בברית הישנה, בתלמוד וברעיונות שנולדו מהם, כמו 'הפרוטוקולים של זקני ציון', פסקי ההלכה של הרבנים וזרמי האידיאולוגיה היהודית, מוצאים בהם עוינות גלויה לכל בני האדם. האישיות הסוטה של היהודים מכוונת כלפי האנושות כולה...המקורות האידיאולוגיים הקדושים - לפי תפיסתם - מתירים להם לנהוג בצביעות ולבגוד, להתיר את דמם של הלא-יהודים, את רכושם וחפציהם שלא בצדק.

השואה - מעשייה להצדקת הטלת פצצות האטום

על העולם כולו לדעת את האמת אודות האישיות היהודית, אמות המוסר המתועבות שלה והרקע הדתי שלה, כדי שיוכל לעמוד על עוינותה לאנושות וינקוט כל הדרוש כדי להגן על עצמו מפני רשעותה. אנחנו המוסלמים ראויים (להכיר אישיות זו) יותר מכל אחד אחר. אין ספק שהיערכותנו לקראת מלחמה באויבנו צריכה לעבור - אם לא להתחיל - בהכרת אישיותו".

כך כותב האחראי על תיק הפועלים באחים המוסלמים, פתחי שיהאב: "השואה זו מעשייה שהמציא המודיעין האמריקני בשיתוף עם בעלות הברית במהלך מלחמת העולם השנייה, במטרה לפגוע בתדמיתם של יריביהם הגרמנים ולהצדיק את מלחמת ההרס הענקית נגד המתקנים הצבאיים והאזרחיים של מדינות הציר. במיוחד (היא באה) להצדיק את הטלת פצצות האטום על הירושימה ונגסאקי, והרדיפה אחר הבכירים הצבאיים של המדינות המובסות, בבתי הדין של נירנברג וטוקיו".

כך כותב ד"ר עבד אל-רחמן אל-בר: "הוי אחים, האומה אשר מיטיבה לייצר את המוות, ואשר יודעת כיצד למות בצורה מכובדת, אללה מעניק לה את החיים היקרים בעולם הזה ואושר נצחי בעולם הבא. החולשה שמביאה להשפלתנו היא אהבת העולם הזה ושנאת המוות. הכינו נפשותיכם למעשה אדיר. פעלו למען המוות ואז יוענקו לכם החיים. עשו למען המוות המכובד ותזכו לאושר במלואו".

כך כותב ד"ר מוחמד עבד אל-רחמן אל-מרסי: "הסכסוך בין המדינה הציונית לבין אומת האיסלאם אינו דומה למאבק בין בעל אדמה לבין כובש גזלן, זהו מאבק שעיקרו מערכה על-רקע של אמונה (דתית), מערכה תרבותית, במיוחד בכל הנוגע לגורל ולקיום...לפי התפיסה המוסלמית, על המערכה להישען על האמונה והג'יהאד למען אללה ללא קשר לאופיו של העושק, או לרקע הלאומי והדתי שלו; כיבוש כל אדמה של המוסלמים מצד כל אויב שהוא מחייב ג'יהאד, והאיסלאם רואה בו מערכה דתית. הקוראן, הצביע על המאבק הזה (כמאבק שצריך להימשך) עד ליום הדין ו(מצביע) על אופיים של היהודים. יש להבהיר כי כאשר האומה המוסלמית נלחמת ביהודים, היא לא עושה זאת רק משום שהם יהודים, אלא משום שהם תוקפנים, עושקים, השמים להם את האיסלאם ואת אומת המוסלמים למטרה".

תאריך:  25/01/2012   |   עודכן:  25/01/2012
משה חסדאי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המופתי הפלשתיני דובר אמת
תגובות  [ 12 ] מוצגות   [ 12 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
קורןנאוה טבריה
25/01/12 15:07
2
אל חוסייני הנאצי?
25/01/12 16:42
3
אברהם מערב השומרו
25/01/12 17:15
4
שאול אבידור
25/01/12 17:57
5
נחום שחף
25/01/12 17:59
 
קורןנאוה טבריה
26/01/12 06:50
 
נגלה הצד האמיתי
26/01/12 15:50
 
שאול אבידור
26/01/12 19:37
6
פלא יועץ
26/01/12 22:49
7
ד''ר אברהם שלום
27/01/12 00:30
 
יהושפט
28/01/12 20:50
 
ד'ר אברהםשלום
28/01/12 22:25
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הגאון מוילנה מתאר את מלחמת גוג ומגוג כמאבק בינלאומי מכל הגויים כדי למנוע מעם ישראל לשוב לארצו ולאיתנו. מתברר, שרבים הדרכים שבהם הגויים משתמשים בהם, ואפשר לכלול בה גם המתקפה המתואמת בשם "הדרת נשים", בישראל, נראה כאן איך.
25/01/2012  |  יוסף מישל דוד  |   מאמרים
אנו שומעים ורואים שמבקר המדינה פגש את ראש אגף החקירות במשטרה, אנו שומעים אפילו שתוכן הפגישה, או אולי רק חלקה, עסק במסמך המזויף אשר בועז הרפז חשוד בזיופו, ואז אנו שומעים שתי דעות לגבי מה שנאמר בפגישה, דעות נוגדות או משלימות. האחת אומרת שתידרש חקירה נוספת (כאן באתר), והשנייה (זו על-פי הדובר של משרד מבקר המדינה, אשר אף היא מצוטטת באתר) שאין צורך בחקירה נוספת על-מנת להגיש את טיוטת הדוח לתגובת המבוקרים.
25/01/2012  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
בשולי הכותרות: יונתן מחכה לנועם הכל פוליטי - מהטור של לפיד ועד הדרת נשים כשאבו מאזן פוגש את חוסיין אמת בפרסום ולקינוח רואים ירוק
25/01/2012  |  ציפי לידר  |   מאמרים
על פניו, מינוי שופטים עמיתים מבין השופטים שיצאו לגמלאות, הוא רעיון טוב. במאה ה-21, גיל 70 אינו גיל מופלג ורבים ממשיכים לעבוד ולפעול במלוא המרץ עוד שנים לא מעטות. שיפוט אינו מצריך מאמץ פיזי ויש בו יתרון גדול לניסיון, כך שהמערכת יכולה לצאת נשכרת מכך ששופטים אלו יתרמו לה עוד כמה שנים. אין גם להתעלם מן העובדה, שיש בכך סיוע להקלת העומס הבלתי-נסבל בו מצויים בתי המשפט.
25/01/2012  |  איתמר לוין  |   מאמרים
ביום ג' הקרוב יתייצבו רבבות חברי הליכוד בפריימריז כדי לבחור מחדש את בנימין נתניהו לראשות הליכוד, ויעניקו בכך גיבוי ציבורי-מפלגתי-פוליטי מחודש למאבק כנגד ההתיישבות בארץ ישראל ולהרס השיטתי שמפעילה ממשלת נתניהו-ברק כנגד ישובים יהודיים במולדת.
25/01/2012  |  מנחם רהט  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בקטע "דיינו" הנוסח האלטרנטיבי הוא "כמה מעלות רעות לאלוהים עלינו"    מתחילים באיתמר בן-גביר שהוא השר לשגעון הלאומי - דיינו, עוברים לשר האוצר ששודד את הקופה הציבורית - דיינו, ושר המשפ...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il