נטאקשן עולה היום, יום ג' ה- 12.4.05, בקמפיין פרסומי חדש לערוץ נטאקשן 333 - זירת הסחר הטלוויזיונית האינטראקטיבית הראשונה בישראל. הקמפיין יוקרן בערוצי HOT.
הקמפיין מלווה את עלייתו לאוויר של ערוץ נטאקשן 333, זירת המכירות הטלוויזיונית האינטראקטיבית הראשונה בישראל, המשודרת באפיק 333 בממיר הדיגיטלי. הערוץ יפעל 7 ימים בשבוע, 24 שעות ביום ויציע בכל זמן נתון כ- 1,000 מוצרים ב-15 קטגוריות מרכזיות, בהן אלקטרוניקה בידורית, רהיטים, חופשות, מכוניות ודירות.
במסגרת הקמפיין מוקרנות על מרקע הטלוויזיה מילים מתחלפות בכיתוב אדום בולט המסמלות פעולות שניתן לעשות ופריטים שניתן לרכוש בערוץ באמצעות שלט הטלוויזיה, כגון: חופשות, דירות, מוצרי חשמל ועוד. על המסך מופיע שלט הטלוויזיה המתחלף בכיתוב "קונים עם השלט" שלאחריהן מוקרן מסך קטגוריות הקניה מתוכן הלקוח בוחר את המוצר בו הוא מעוניין באמצעות השלט. התשדיר הוא פרי עבודתה של מחלקת הפרומואים של HOT.
לדברי טלי נחושתן סמנכ"ל שיווק בנטוויז'ן: "נטאקשן 333 יספק לצופים חווית קנייה מסוג אחר, באמצעות שלט הטלוויזיה הנתפס אצל רבים כמוחשי, קל לשימוש וזמין. הערוץ מאפשר לקהלי יעד חדשים ליהנות משירותיה של נטוויז'ן".