|   15:07:40
  סתיו אדם  
מנחה בקבוצת תמיכה לפרודים וגרושים
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי

חנהל'ה התבלבלה

אני נבוך ותוהה איך אוכלים את השטויות שאת מפרסמת. המון מספרים, המון סטטיסטיקות, המון שמות גדולים המון כאב שאת במו קולמוסך גורמת לנשים שמאמינות שאת היא ההצלחה אליה הן היו רוצות להגיע, ולמאות אלפי ילדים חפים מפשע מהם את מונעת את הוריהם . אני נבוך וכול שנותר לי הוא לומר, תתביישי לך
06/02/2012  |   סתיו אדם   |   מאמרים   |   תגובות
גירושין. הפגיעה היא בילדים [צילום: AP]

דמעות תנין
והנה עוד פעם דמעות תנין (14,000 שקלים בחודש לפני השוטף) האימהות עניות, שורדות, עסוקות מכדי להתחרות על מקום טוב יותר בצמרת החברתית-כלכלית. לא בכדי רוב העניים במדינת ישראל הן נשים גרושות וילדיהן. נו באמת

חנה? התבלבלת? - להלן מאמר התגובה:

חנה בית-הלחמי: "לפני שאני ממצמצת בתחילתו של כל חודש אל מול מסך חשבון הבנק שלי, ודוחקת להקפאה עמוקה כל בדל מחשבה על הוצאות אישיות, כבר נגרעים ממני אלפי שקלים על חינוך, השכלה, חוגים, בריאות, מלבוש. תוסיפו משכנתא, חשמל, מים, ארנונה, אוכל, אוטו, תקשורת - ותגיעו לכ-14,000 aekho הוצאות קבועות. אולי תאמרו, ובצדק, שלו הייתי עוברת לפריפריה - היה עולה לי פחות. אבל בפריפריה גם מרוויחים פחות, שלא לדבר על אפשרויות התעסוקה המוגבלות שם. אז היחס נשאר אותו היחס, למה אני מכניסה אתכם לכיס הפרטי שלי? בגלל סיפור תקרת המזונות, ההתעמרות הכלכלית בנשים וילדים והכנס שנערך בנדון השבוע ברעננה".

אדם סתיו מגיב: חייב להודות שאני תוהה איך הגעת ל-14,000 שקלים אלא עם את חייה ברמת חיים מאד מאד גבוהה, כול כך גבוהה שאם ההוצאות הראשוניות שלך הן כאלו את רחוק מלהיות מידגם מייצג למשיהו במדינה הזו ...ובטח ובטח לא לאותו ציבור נשים "מסכן" "נרדף" וכו וכו ...

חנה בית-הלחמי: "חוק המזונות (הבטחת תשלום) נועד לסייע למי שבידיהם פסק דין לתשלום מזונות, ואינם מקבלים את התשלום מן החייב (יש כמאה אלף אבות כאלו במדינת ישראל). המוסד לביטוח לאומי משלם לאם לכלכלת ילדיה תשלום חודשי, ואמור לגבות מן החייב. אשה זכאית להשלמה רק אם היא מרוויחה פחות מ-6,040 שקלים. מי שלא עובדת זכאית לתקרת ההשלמה, 1700 שקלים לילד. החל מתלוש שכר של 600 שקלים מתחיל הקיזוז. אחת הפעילות בארגון הכנס סיפרה לי, שמשכורתה 3000 שקלים, והיא זכאית לכן להשלמה בגובה 1500 שקלים בלבד. כלומר - ה"עשירות" באימהות החד-הוריות הללו, צריכות להחזיק בית ולגדל ילדים לתפארת מדינת ישראל (ההון האנושי שלנו), בפרוטות. תקרת ההשלמה מוגבלת לשני הילדים הראשונים. ילדת יותר? אכלת אותה, תסתדרי".

תגובת אדם סתיו: חוק המזונות אינו חוק נורמלי ואני אחד מאלו שתמך בשינוי שלו. אה כן תרשי לי להציג את עצמי שמי סתיו אדם, אני פרוד מזה ארבע שנים ופעיל בארגון טרור ששם לו למטרה להקדם את רעיון ההורות המשותפת מתוך ראייה של טובת הילד ...ככה בשביל הרקורד עובדה מצערת ששכחת להזכיר גיא רווה ראש עמותת הורות משותפת = טובת הילד ( ארגון טרור אמרנו כבר ) היה מי שקידם את שינוי החוק והרמת התקרה המדוברת ...

חנה בית-הלחמי: "בשבוע שעבר התבשרנו, שמותר סוף סוף למקבלת השלמת מזונות לצאת מהארץ 4 פעמים בשנה. המדינה נקטה עד כה בשיטות חינוך קשוחות המיועדות לנשים גרושות בלבד, והענישה מיד את ילדיהן ברעב ושלילת מזון, חינוך או מדור בשל ההשתוללות הראוותנית של אמם הסוררת (סופ"ש באנטליה? השוט הכלכלי יורד עלייך לאלתר). האח הגדול יושב בשערי המדינה וסופר: מי יצאה, כמה פעמים, ואיך לא נזיז את הגבינה המגדרית ונשאיר את האימהות עניות, שורדות, עסוקות מכדי להתחרות על מקום טוב יותר בצמרת החברתית-כלכלית. לא בכדי רוב העניים במדינת ישראל הן נשים גרושות וילדיהן. למדינה זה נח, להגמוניה הגברית זה נח, אם נדמה לכם שזה לא קורה ברעננה - תחשבו שוב. ברעננה יש 1560 תיקי רווחה של מפרנסות יחידות, מתוכן רק כ-125 זכאיות להשלמה".

תגובת אדם סתיו: והנה עוד פעם דמעות תנין (14,000 שקלים בחודש לפני השוטף) האימהות עניות, שורדות, עסוקות מכדי להתחרות על מקום טוב יותר בצמרת החברתית-כלכלית. לא בכדי רוב העניים במדינת ישראל הן נשים גרושות וילדיהן. נו באמת הרי אם כך היה הדבר היית צריכה להיות הראשונה שתעמוד ותתמוך בוועדת שניט ובמסקנות שלה ...הרי באמצעות הוועדה המדוברת יוכלו הנשים להתקדם , להתעצם לא רק לשרוד וכמובן להתחרות על מקום טוב יותר בצמרת החברתית כלכלית ....

הרי מי שמקבע את הנושא המיגדרי הוא את ושכמותך שמחליטות עבור אותן נשים מה טוב עבורן, הידעת שבמשמרת משותפת על-פי שניט החובה הינה על שני ההורים ללא הבדלי מגדר לגדל את הילד ולדוגמה אם הילד חולה לא בהכרח תישאר האישה בבית, אבל זו רק דוגמה קטנה ולא מהותית בעיניך אני יודע, מה לגבי שביתות, אירועים, טיולים, הבאה למוסדות החינוך החזרה מהם ? כן כן את כול אלו אני עושה באהבה רבה ואני גבר הפלא ופלא אני אפילו יודע לבשל ויש שיאמרו מבשל טוב מאד ....עובדות או חלומות ? היכן השיווין המגדרי שאת כו רוצה ? מדוע לא לבוא ולומר את האמת?.

חנה בית-הלחמי: "הכנס העירוני בשבוע שעבר היה חלק מקמפיין ארצי נודד, הקורא לשינוי חוק המזונות (הצעת חוק שחתומים עליה 45 ח"כים). השתתפו בו ראש העיר, קבוצת "הכוח להשפיע-נשים עושות שינוי" הכולל נשים מפרנסות יחידות מרעננה וערים נוספות, עמותת "ידיד", ח"כ עמיר פרץ ונציגות מארגוני הנשים. הרציונל, כפי שביטא אותו ראש העיר:"אני חושב שתפקידנו כחברה לאפשר לאימהות הללו להיות בעלות הכנסה גבוהה דיה ולא לאפשר לגרושים שלהן לברוח מאחריות הורית. זהו ההבדל בין מדינת רווחה כפי שהמדינה צריכה להיות, לתפיסתי, ובין מדינת סעד כפי שחוקי המדינה מובילים אליה".

תגובת אדם סתיו: והיה ותהייה משמורת משותפת וצורכי הילד יעמדו מול זמני שהייה ומשכורות יחסיות האם תתנגדי ? או לחלופין תמשיכי לטעון שהילדים הם איזה פריבט דומיין רק של נשים?

חנה בית-הלחמי: "בין הנוכחים באולם היו נציגים של קבוצות גברים, המעדיפות (מניסיוני האישי מולם) להקדיש את עתותיהם לטרפוד אלים של כנסים העוסקים בזכויות האדם הבסיסיות של נשים מוחלשות וילדיהן. הם היו שם כי כנסת ישראל אמורה להכריע בחודשים הקרובים בשלושה נושאים חשובים: חוק חזקת הגיל הרך, מסקנות ועדת שיפמן וחוק תקרת המזונות. החלום הרטוב של החבר’ה האלה הוא לכאורה ניצחון בשלושת החזיתות: ביטול חוק חזקת הגיל הרך, ביטול המזונות בתואנת "משמורת משותפת" והפיכת העיסוק בתקרות ההשלמה למיותר".

תגובת אדם סתיו: קשה לי לקרוא שקרים !!! וכן גברתי את משקרת. אני חלק מעמותה שקידמה בגלוי בגאווה מתוך ראייה של שיוויון והמילה הזו שאת משתמשת בה חדשות לבקרים ...פמניזים ..כן כן אני פמניסט, מרגיז אותי שאת משקרת ומנסה עלידי השקרים לקבע עמדה של אמת , אז זהו שלא ...השקר שלך שקול לתלונת שווא , הכללה מכוערת ואלימה. את חזקת הגיל הרך אכן יש לבטל מתוך ראייה של טובת הילד וזה מה שעשו בוועדת שניט ראו את הילדים לא את האבות ולא את האימהות אלא את הילדים ...

אותם ילדים עליהם ברגל גסה ויד נטויה לקחת בעלות משונה שאין לה אח ורע בשום מקום בעולם , מסקנות ועדת שיפמן מפחידות אותך אולי כי הן תכרחנה נשים שהיו עד עכשיו קורבנות של המערכת לעשות מעשה ולצאת לשוק העבודה להיות בני אדם בזכות עצמן ולא נתמכות ואז מה תעשנה פמיניסטיות מקצועיות כמוך? על מי תגנו? ההתנהגות שלך מזכירה לי את הצורך להעביר זקן את הכביש למרות שהוא בכלל לא רוצה כל שכן צריך !!! ועדת שיפמן הולכת לכיוון של צורכי הילד מול זמני שהייה + משכורות יחסיים וזה בדיוק מה שצריך להיות כך שלא ברור לי מהיכן את שואבת את חצאי האמיתות האלו או כמו שכבר כתבתי שקרים.

חנה בית-הלחמי: "המשמעות עבור נשים מוחלשות וילדיהן היא העברה יקרה של הסדרי המשמורת כולם לבתי המשפט ולמומחים, קביעת משמורת משותפת כברירת מחדל בהסכמי גירושין, ביטול המזונות בהתאמה ומניעת חוקים ונהלים המאפשרים למערכת לזהות ולטפל במקרים בהם לא מתקיימת המשמורת המשותפת (על-פי נתונים מהעולם, כ-85% מהמקרים!). בהיעדר מזונות - נחרץ דינם של האם וילדיה לעוני מחפיר. הספין שעושים עליכם בתקשורת, נעשה בעזרת מראית העין של שוויון הורי, תוך התעלמות נטולת תום לב מפערי שכר של 35%, תקרת זכוכית מוצקה בשוק התעסוקה, רוב נשי במקצועות השירותים בהם נשים מרוויחות פחות מ-5000 שקלים ואפליה בכל תחומי החיים, כלומר - היעדר שוויון תשתיתי שיביא להחרפת הפערים ולנזק בלתי הפיך לילדים: הילדים של כולנו, העתיד של מדינת ישראל".

אדם סתיו: נו באמת!!!, כמה כמה אפשר לטחון את המסכנות ? כמה כמה אפשר להמשיך והסתיר את האמת שיש פה היזדמנות אדירה לנשים להיות בני אדם שלמים, בני אדם שאינם ניתמכים, בני אדם שאינם מסכנים !!! את קוראת לזה מראית עין של תום לב לשוויון הורי , אני קורא למה שאת עושה מראית עיין של פמניזים ולמעשה מדובר בסוג הנורא מכול של שוביניזם קיבוע מעמדה של האישה הקטנה בבית כמטפלת בלעדית לילדים שמחכה לאיש המערות שיביא את הממותה לפתח המערה ....

חנה בית-הלחמי: "הדירוג של מדינת ישראל במדדים הבינלאומיים של חינוך, השכלה ותעסוקה, נמוך במידה שגורמת לכולנו לצקצק בלשוננו. תחשבו מה יקרה כאן בעוד עשור או שניים, כשמיליון ילדים שהמדינה הזיקה להם בחקיקות הללו ובגישה המתעמרת שתוארה כאן, יצאו אל עולם המבוגרים. מתוכם, כ-5% מילדי רעננה".

אדם סתיו: אני נבוך ת מדברת על מדדים בינלאומים? באמת? את משתמשת בכלים מודרנים בכדי להנציח בערות, מסכנות, ניצרכות שלא נאמר סוג של עליתה נשית שיכולה להרשות לעצמה לבזבז 14,000 שקלים בתחילתו של כול חודש וזאת לפני דברים נוספים ולהטיף לאחרות מה הן צריכות לעשות, אני אשכרה נבוך ותוהה איך אוכלים את השטויות שאת מפרסמת, המון מספרים, המון סטטיסטיקות , המון שמות גדולים המון כאב שאת במו קולמוסך גורמת לנשים שמאמינות שאת היא ההצלחה אליה הן היו רוצות להגיע ...ולמאות אלפי ילדים חפים מפשע מהם את מונעת את הוריהם ...וכן 5% מהם יהיו גם ברעננה ...אני נבוך וכול שנותר לי הוא לומר, תתביישי לך.

תאריך:  06/02/2012   |   עודכן:  13/02/2012
סתיו אדם
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חנהל'ה התבלבלה
תגובות  [ 6 ] מוצגות   [ 6 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
שבה הביתה
6/02/12 10:59
2
אביב10
6/02/12 12:48
 
ע_הראל
7/02/12 21:25
3
יאיר תיבון
6/02/12 13:01
4
יואל קורנבלום
8/02/12 06:27
5
אנג'ל
14/02/12 07:39
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדיון על מחיר מתקפת-מנע להשמדת התשתית הגרעינית האירנית הוא בעל-ערך מוסף רק אם נועד לקדם את המתקפה, להתגבר על - ולנטרל תגובות אפשריות של אירן ובעלות בריתה. הדיון מזיק, מתעלם מתקדימים, משחק לידי אירן ומסכן את קיומה של ישראל אם הוא מבטא הססנות, ספקנות, שלילה של מתקפת-מנע, פטליזם והנחה שישראל תוכל להשלים עם מאזן-אימה גרעיני.
06/02/2012  |  יורם אטינגר  |   מאמרים
מודעה מטעם ארגון "יד לאחים" בעיתונות החרדית חושפת את פניו הצבועים בגזענות של ארגון זה. לאורך כל המודעה מובאים ציטוטים מידיעות כלליות ומפי מהבדואים בארץ על עליה ניכרת בחיים משותפים של יהודיות ובדויים במגזר הבדואי. ואח"כ באה הקריאה של "יד לאחים" לצאת למלחמה בתופעה הזו ולבסוף, איך לא - סיוע כספי לארגון.
06/02/2012  |  הרב אליהו קאופמן  |   מאמרים
עם שלא יודע את שורשיו סופו שלא יהיה לו עתיד. אין יותר עמוק ונכון מסיור במערת המכפלה ובעיר האבות – חברון - כדי לחשוף את ילדי ישראל למורשתו של העם היהודי. שר החינוך, מר גדעון סער, פונה לצד הערכי שהוזנח זה שנים רבות על-ידי שרים אחרים – מורשתו של העם היהודי.
06/02/2012  |  עירית לדרברג  |   מאמרים
לפני מספר שבועות כתבתי על מצבה הקשה של הזמרת ממוצא אירי שינייד אוקונור. כמו-כן, לפני מספר שבועות אושפזה השחקנית האמריקנית דמי מור לאחר שהתמוטטה בדירתה, ככל הנראה משאיפת גז.
06/02/2012  |  רועי אורן  |   מאמרים
לא פעם מוצאים את עצמם סטודנטים צעירים עובדים יום וליל כדי לכלכל את עצמם, והתוצאות אינן ראויות. בעלי המסעדות מנצלים את צעירותם, חוסר-אונם והצורך המיידי שלהם לכסף, ואפילו לא מעניקים את התנאים המינימליים המעוגנים בחוק.
05/02/2012  |  משאת רחמני  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
יום השואה השנה מעורב עם מאורעות ה-7 באוקטובר    הלקח הראשון שתמיד שיננו היה "לא עוד שואה"    חשוב בימים אלה להזכיר את הלקח הנוסף: "לא עוד גלות"
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
כיהודי, ישראלי, ציוני לפני ה-7 באוקטובר ואחרי ה-7 באוקטובר אני סבור שמחבלים יש להרוג ויש להימנע ככל האפשר משבייתם, אלא למטרות מודיעיניות ולמטרות סחר חליפין בבני ערובה
נתניהו. משימת על [צילום: אוהד צוויגנברג/POOL AP]
יוסי באום
משימת העל של נתניהו כעת היא למשוך זמן, זה הכל    אם הממשלה מצליחה לשרוד את מושב הקיץ של הכנסת ואותו בלבד, כנראה הוא מוכתר כמנצח הגדול, בלי לירות כדור אחד
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il