|   15:07:40
דלג
  נורית גרינגר  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
המדריך המלא להלבנת שיניים
כתיבת המומחים
כל מה שצריך לדעת על הפסקת הריון

להיות או לא להיות - הדילמה של ישראל

אין זמן כמו ההווה כדי למנוע מאירן להשיג נשק גרעיני. כל עיכוב שיגרום לא לעצור את אירן מחזק ומחכים את הממשל התת-אנושי הזה, ובכך מעמיד את העולם כולו בסכנה גדולה
26/02/2012  |   נורית גרינגר   |   מאמרים   |   הגרעין האירני   |   תגובות
אירן. מעמידה את העולם כולו הסכנה [צילום: AP]

העולם כרגע עסוק בספקולציות, חישובים ומשחקב הניחוש באשר למועד שבו אירן תהיה בעלת פצצה אטומית ומתי ישראל תתקוף את אירן, כדי למנוע מהמולות מלהשיג את הנשק הגרעיני, שיהיה מיועד להשמיד את ישראל וארצות הברית.

הרעיון שאירן, משטר לא רציונלי מוסלמי קיצוני, עם שאיפה למות מות קדושים ואידיאולוגיה נאצית רוצה להיות בעלת נשק גרעיני הוא מפחיד מעבר לכל מילה מתארת אחרת.

קולות המומחים מהדהדים: אירן פשוט לא יכולה להיות מעצמה גרעינית. עם זאת, מקבלי ההחלטות, אשר יכולים עדיין לעצור את השאיפות הגרעיניות של אירן, נמצאים תחת שיתוק של לתקוף או לא לתקוף את אירן. אף אחד לא יכול לקחת את השור בקרניו ולקבל את ההחלטה הנכונה, לתקוף את מתקני הגרעין של אירן. אם לא יעצרו את אירן, יצואנית הטרור מספר אחד בעולם, מלהשיג נשק גריני, כל העולם יהפוך להיות מקום מסוכן מאוד לחיות. אף אחד מהמנהיגים המהססים לא יהיה בטוח כאשר תגיעה השעה האחרונה!. המערב כולו הוא מתנהג כמו נוויל צ'מברליין בזמן מלחמת העולם השנייה אך פי 1,000,000!.

אירן משחקת משחקים עם העולם

השבוע מזכירת המדינה האמריקנית, הילרי קלינטון, ויושבת-ראש מדיניות החוץ באיחוד האירופי, קתרין אשטון, נראו נלהבות כשקיבלו בברכה את הודעת אירן על "נכונותה" לחדש את השיחות עם המעצמות, אחרי שהן נכשלו, בשנה שעברה, באיסטנבול. שתי נשים אילו פשוט מסרבות להודות כי אירן משחקת את משחקה הרגיל, הרווחת זמן כדי להשיג את הזמן שהיא צריכה כדי לסיים את מטרתה, השלמת ייצור פצצת האטום.

שתי נשים אלה, בעלות השפעה מירבית על המדיניות בעולם, מתחנפות לשליטים האירנים בעוד שהמולות צוחקים ובזים להן, במיוחד, כאשר יחסם לנשים, במיוחד מהמערב, הוא ברמה אפסית. פעם חשבתי שאם נשים היו מנהלות את העולם, זה יהיה עולם טוב יותר. אבל כמובן היו לי נשים בראש, לא, אידיוטיות מתוסכלים כמו השניים האלה.

אך לא משנה מה ששתי הגלובטרוטריות, המוגבלות בשכלן חושבות. ישראל לא צריכה להרשות לעצמה לאבד שליטה על המצב, ולא לאפשר מצב שיגרום להריסת המדינה היהודית.

מי שמדבר בלי סוף - לא יורה

אחמדינג'אד יודע שמי שמדבר, והמערב בלי סוף מדברים זה עם זה, לא יורה. כאן טמונה הבעיה האמיתית: הוא לא מפחד מהמערב, שרועד ממנו, ולמעשה הוא מאתגר את המערב מדי יום. משחקי המלחמה הנמשכים של אירן הם אזהרה לעולם: בואו ותתפסו אותנו.
על-ידי השתהות המערב, על-ידי הפעלת סנקציות ותוכניות לא אפקטיביות והתחננות, ובכך מופיעים חלשים, אירן קיבלה כוח במירוץ שלה להשגת נשק גרעיני. למעשה, היא חושבת שהיא חזקה כל כך, שהשבוע המשטר הפסיק למכור נפט לבריטניה וצרפת, ובכך הניף את הדגל לומר שהסנקציות אינן יעילות ואירן יכולה לסבול את האובדן מייצוא הנפט ולשרוד עם המצוקה.

ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, הצהיר השבוע: לאירן אין כבוד לנורמות הבינלאומיות. ואירן תמשיך להשפיל את העולם עד שהיא תובא לכניעה מוחלטת. האם העולם השתגע? אני לא בעמדה לשפוט, אך האינדיקציה מראה שכן.

ברצינות, זה לא יהיה גורם מערער לעולם אם ישראל, חלילה, תישרף. כדור הארץ ימשיך להקיף את השמש וכלכלת העולם בקושי תראה אדווה.

האם לא זה כל מה שחשוב? - העובדה היא, שאירן מהווה איום על ביטחון ויציבות העולם החופשי כולו. זו לא חובתה של ישראל הקטנה להגן על העולם מאירן, אלא חובתה של ארצות הברית, כמגינה על העולם החופשי, להוביל כאן. עם זאת, אם שיתוק הפעולה הנוכחי ימשיך, ישראל תיאלץ להיות המובילה ולתקוף את אירן.

כמובן שישנם סיכונים רבים המעורבים. רוסיה אולי נתנה לאירן, בחשאי, טילי קרקע-אוויר מתקדמים; אולי יאסר על מטוסים ישראלים לתדלק בתוואי הטייס בשמי מדינות עוינות בפוטנציאל, ועושי דברה של אירן, סוריה, חיזבאללה וחמאס עלולים למצוא את הזמן בשל כדי לעזור למדינת האם ולהגיב. עם זאת, לישראל יש את האמצעים כדי לשבש את תוכנית הגרעין של אירן.
מה זה ייקח? לקום ולעשות את זה.

אף חבר, באו"ם, האיחוד האירופי ושדולת נאט"ו לא רוצה לראות את ישראל כמובילה, דה פקטו, של העולם החופשי, מושג רעוע כשלעצמו. הם כולם שחקנים בסדר עולמי חדש, שבו ישראל לא לוקחת חלק, אך היא היעד. במקום זאת, הם מוכנים ליצור מצב של כשלון ולפטור את העולם מהקוץ הדוקר-ישראל.

בסיכון מינימלי, שיצביע על ישראל שהיא "סוחרת מלחמה", אנחנו בהחלט צריכים לתמוך בה שתעשה כל מה שצריך אם להשתמש בנשק, כוח אדם צבאי אומץ ולהגן על עצמה. עם זאת, זה יהיה טוב יותר אם ישראל ומדינות אחרות בעולם "החופשי" יצרו ברית וייפטרו ממנגנון הטרור האירני.רק אטומי מוח, כמו אובמה וחסידיו, האידיוטים השימושיים, מאמינים שאפשר להגיע להסדר עם המשטר האירני, העובד עבור השטן.

הבא להורגך - השכם להורגו

לישראלים יש לאן ללכת. לכן, אין להם אפשרות אחרת מלבד להגן על עצמם, ללא קשר לביקורת בעולם, כמות הנפגעים האפשרית, אובדן ציוד ומטוסים צבאיים; ישראל חייבת להשתמש בכל אמצאי לוחמה שהוא כדי להגן על עצמה, מיידית. כל עיכוב שגורם לא לעצור את אירן עושה את המשטר התת-אנושי הזה חזק וחכם יותר.
ישראל היא מדינה ריבונית עם הזכות להגן על עצמה. אין צורך להזכיר את מספר "ההקרבות" הרב שעשו היהודים למען הזולת והמתים והפצועים של ישראל, כתוצאה ממלחמות ורציחות המוניות שהיהודים לא עוררו. ולא רק ששת מיליון היהודים שנרצחו בשואה.
אם, אחרי השואה, ישראל הסכימה שישימו לה רגל ויסדרו אותה, אני חוששת שלישראל לא מגיע להיות יותר מאשר קורבן; יותר מ-6 מיליון קורבנות יהודים חיים כיום במדינת ישראל.

התשובה הנכונה לאיומים של אירן למחוק את ישראל ממפת העולם ואזהרות העולם המתמשכות שהיא לא תתקוף את אירן היא: מוות לאויבים שמתכוננים להשמיד את מדינת היהודים. מי שבא להורגך, השכם להורגו.

מדינות כמו ארצות הברית, מדינות אירופה ואף יפן מודאגות מההשלכות על "העולם" אם ישראל תגן על עצמה. במלחמת העולם השנייה, ליהודים לא הייתה מדינה, ולא צבא, והם לא יכלו להגן על עצמם. כתוצאה מכך, שישה מיליון יהודים נטבחו על-ידי גרמניה הנאצית, באופן כזה שאין מילה בשום שפה, שיכולה לתאר רצח עם כזה. והעולם, כבר מזמן, הפך את הדף על הפשע הנורא ביותר של בני אדם כנגד בני אדם אחרים שאי פעם בוצע בעולם.

ארצות הברית דורשת מישראל שלא להגן על עצמה מפני שזה מהווה סכנה לעולם כולו. עם זאת, ארה"ב הקצתה מחסן גרעיני ענק לאויבים, הכולל 90 פצצות גרעיניות, אסטרטגיות, בעלות תשואה משתנה, המאוחסנות בטורקיה, מדינה שהיא כעת תומכת באירן בכל דרך אפשרית. הקצאה זו נעשתה לפני כשנה בהסכם בין שר ההגנה לשעבר רוברט גייטס, נשיא ארצות הברית ברק אובמה לבין ראש ממשלת טורקיה. אם המצב הגאות ישתנה, מה יעצור את טורקיה מלתת את אותן פצצות לחברתה אירן?

מעל 50% מהעם האמריקני תומך שארצות הברית תתקוף את אירן. הם לא מזכירים שום "סיכון" למדינתם אלא שיש סיכון אם אירן תשיג נשק גרעיני.

כמעט כל אחד מיילל על "הסיכונים" המצורפים להתקפה של ישראל על אירן. אף אחד לא מדגיש ברצינות את העובדות המעורבות אם ישראל תשב בחיבוק ידיים ולא תתקוף את אירן; שקיימת אפשרות ריאליסטית שקרוב ל 7,000,000 יהודים יותקפו על-ידי פצצה גרעינית וישרפו. אחרי הכל, אירן הצהירה כבר לעולם שזה ייקח פצצה גרעינית אחת ותשע דקות למחוק את ישראל מעל מפת העולם.

אף אחד לא מדבר על ההפרות שבוצעו על הסנקציות שהוטלו על אירן. רבות מהמדינות "המשתתפות" עדיין מוכרות לאירן חומרים הקשורים ליצור כוח גרעיני. זה כולל את גרמניה, צרפת, ברזיל, ארגנטינה, אנגליה, רוסיה וסין. והשתיקה מחרישה את האוזניים.
אם העולם ימשיך לשבת באפס מעשה, על ישראל לגייס את כל הכוח הצבאי והרוחני שלה ולהרוס את שאיפות הגרעין של אירן.בתחילת מרס 2012, ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, אמור להיפגש עם הנשיא ברק אובמה, בוושינגטון. נתניהו יבקש שארצות הברית שתוביל ותתקוף את אירן.

להעיר את הבית הלבן מהתרדמת

איזו הזדמנות מצוינת זו עבור כל הארגונים היהודיים וארגונים שתומכים בישראל שאינם יהודים, כגון נוצרים מאוחדים למען ישראל, ביחד, להתקשר לבית הלבן ולומר: "המצב הגרעיני של אירן הוא בעיה עולמית עצומה. זו היא האחריות המלאה של הנשיא אובמה, כמנהיג העולם החופשי, לא של ישראל, לנקוט בפעולה מיידית כדי למנוע מאירן להפוך למדינה גרעינית טרוריסטית!"
זה סוג של לחץ שדרוש עכשיו, מכל אמריקני שיודע מה מונח על כף המאזניים. למען ישראל, לא אם הם מאמינים שזה יהיה יעיל או לא, אלא משום שזה הדבר הנכון לעשות, אני מבקשת כאן כי כל האמריקנים יתעלו למצב וישימו לחץ על ממשל אובמה לתקוף את אירן.

העם האמריקני חייב ללחוץ על אובמה עד כדי כך על-מנת לאלץ אותו לממש את האחריות שלו, שהוא לקח על עצמו כאשר הוא נכנס לתפקידו.

יש לנו הזדמנות גדולה ואולי אחרונה להשמיע את קולנו ולתת לאירן לדעת, למי תהיה המילה האחרונה.
---
חיתמו והצטרפו: מבצע טאנדרבולט: [קישור]

תאריך:  26/02/2012   |   עודכן:  26/02/2012
נורית גרינגר
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
להיות או לא להיות - הדילמה של ישראל
תגובות  [ 3 ] מוצגות   [ 3 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מדובר בתת נשיא
26/02/12 15:22
2
חשדנית
27/02/12 11:11
3
חשדנית
27/02/12 11:19
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ממבט ראשון בחוק המכר (דירות) תשל"ג - 1973, אפשר לסבור כי החוק מקנה זכויות לציבור רוכשי הדירות תוך הגבלתן לאחד משלושה אדנים:
26/02/2012  |  אברהם בן-עזרא  |   מאמרים
"הסכם דוחא" מה-6 בפברואר 2012 בין יו"ר הרשות הפלשתינית, מחמוד עבאס, וראש הלשכה המדינית של החמאס, חאלד משעל, גרם לחילוקי דעות חריפים בתוך מנהיגות חמאס. ההסכם הסיר מכשול חשוב בתהליך הפיוס בין שני הארגונים לאחר שהשניים הסכימו שעבאס יעמוד בראש ממשלת ההסכמה הלאומית אשר אמורה לקום כחלק מהתהליך. משעל עשה זאת ללא קבלת הסכמה של מוסדות החמאס בטענה שמדובר בצעד טקטי ולא בצעד אסטרטגי המחייב את אישור הלשכה המדינית ומועצת השורא.
26/02/2012  |  שלמה ברום  |   מאמרים
אני עובד בעיר דוד, ירושלים הקדומה. תפקיד חביב, תפקיד נחמד, מלמד ומעשיר, אבל בסופו של דבר העבודה פשוטה - לשבת, ולחכות. אני סדרן, עבודה סטודנטיאלית קלאסית. בסך-הכל עוד יום. העמדה שלי היא במסלול החדש - בין חפירות חניון גבעתי לתעלה ההרודיאנית, שמובילה תת-קרקעית אל החפירות הדרומיות של חומות הר הבית - הכותל. המסלול עצמו מומלץ, מרתק (עם מדריך כמובן).
26/02/2012  |  עקיבה לם  |   מאמרים
לאחרונה יצא משרד התעשיה, המסחר והתעסוקה ביוזמה יוצאת-דופן עם חברת גוגל ישראל, להעלאת עשרים אלף עסקים לרשת האינטרנט. יוזמה ברוכה שמאחוריה כוונות טובות. ככל הנראה. הרעיון הוא פשוט מאוד: לקחת בעלי עסקים שלא יכולים להרשות לעצמם אתר אינטרנט ולתת להם את האפשרות להקים אתר כזה בחינם. עד כאן הכל טוב יפה.
26/02/2012  |  מרטין בוקסדורף  |   מאמרים
בגליון סוף השבוע של 'הארץ', במקום כותרת ראשית חדשותית, הופיע מאמר פרי עטו של דוד גרוסמן. אין זה דבר של מה בכך: כל עורך יודע – ובעצם גם כל קורא מרגיש - שמאמר בעמוד הדעות שונה ממאמר בעמוד השער. ומאמר בעמוד השער ביום שישי שונה ממאמר בעמוד השער בימי חול. ומאמר בעמוד השער ביום שישי, שגורם להפוך סדרי עולם ולבוא במקום הכותרות החדשותיות, ולא לצידם – הוא כנראה בבחינת המאמר המכונן של העשור; לא פחות.
26/02/2012  |  יואב שורק  |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
ציפי לידר
ציפי לידר
למרבה האירוניה, בתו של פרעה היא שהצילה אותו ובסופו של דבר פרעה בכבודו ובעצמו גידל את משה בארמונו, וסלל את הדרך לגאולה    האדם חושב, והאלוקים צוחק
עדנה ויג
עדנה ויג
משוררים רואים בשירה דרך לבטא את הדיוקן העצמי שלהם ואת חלומם    כאן המשורר מבטא זאת כבר מראשיתו כעוּבּר, שגדל להיות משורר
דן מרגלית
דן מרגלית
השופט קפלן שחרר את השכל לאחר שהבין שהמשטרה מתאנה להשכל, ובכלל הוא נעצר באזור שהמשטרה ממילא חסמה ולא הייתה בו תנועה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il