|   15:07:40
דלג
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תכשיטים לקחת לחופשה בחו״ל בחג הפסח
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

yes במצעד יום העצמאות הענק

שידורי עצמאות בימים רביעי וחמישי, ה- 11-12 במאי 2005
27/04/2005  |   הדר פרבר   |   חדשות   |   תגובות
מאת: מחלקה ראשונה  |  

יום העצמאות הינו חגיגת סרטים ישראלים כמסורת במדינת ישראל. ערוץ הקולנוע הישראלי יקדיש עצמו בשנה זו ביום העצמאות למצעד של הרגעים המיוחדים, המצחיקים והזכורים ביותר בקולנוע הישראלי וישדר סרטי קאלט ישראלים מכל הזמנים.

מטרת המצעד היא לשתף את הקהל בבחירת אותם רגעים גדולים: מהציטוט הכי מזוהה, הסצנה הכי ישראלית, החרמן הגדול ולקבוע קטגוריות עם קריצה היתולית כגון: 'התסרוקת הכי "מודרנית"', 'סצנת האוכל הביזארית', 'הריקוד הכי טיפשי' ועוד. הצופים יוכלו לבחור את הסצנות הזוכות באתר האינטרנט של yes ולזכות בפרסים.

במהלך יום העצמאות ישודרו הסרטים הבאים (אשר מובילים את הקטגוריות לבחירת הסצינות):

גבעת חלפון אינה עונה

קומדיה. אחד מהסרטים האהובים ביותר והמצוטטים ביותר בקולנוע הישראלי. בדרכו להציע נישואים ליעלי אהובתו, נשלח ג'ינג'י גם למשימת הבאתו למילואים של סרג'יו קונסטנצה המשתמט. ויקטור, אביה של יעלי, מסרב להצעת הנישואים של ג'ינג'י ויעלי בורחת מהבית ומסתתרת בג'יפ של ג'ינג'י בלי שזה ידע על כך. לויקטור יש גם חשבון לא סגור עם סרג'יו, וכשהוא שומע שסרג'יו ברח למילואים הוא יוצא בעקבותיו. כך הופך בסיס שגרתי באי סיני לבסיס מוטרף ומטורף. המפקד יוצא מדעתו, המצרים מוזנקים לגבול ואפילו הטבח מגלה שאפשר גם אחרת. ויקטור, יעלי, ג'ינג'י וסרג'יו הופכים מוצב אחד לקרנבל שלם בדרך להשגת מטרותיהם.
עם: שלישיית "הגשש החיוור": ישראל (פולי) פוליאקוב, שייקה לוי, גברי בנאי, טוביה צפיר, ניצה שאול, משה איש כסית, אושיק לוי. במאי: אסי דיין.

צ'רלי וחצי

קומדיה. צ’רלי, בן השכונה הנחשלת, מתפרנס מרמאויות ומעשי סחיטה, ולשם כך הוא נעזר במיקו הקטן והמיומן. ששון, האפל והעשיר פי כמה מצ’רלי, לא מרוצה, כי למרות עושרו המופלג אין לו בן. אמו של צ’רלי, מגדת העתידות השכונתית, מנבאת בן, וששון מחליט לשפר את הליכותיו. יום אחד פוגש צ’רלי את גילה, בת העשירים, ולמרות פערי ההשכלה והשכר, האהבה ניצתת. לאחר פגישת הורים הדדית, הוריה של גילה מחרימים את צ’רלי, ומול עוינות זו צ’רלי מרים ידיים. גילה מתעקשת ומשיגה את צ’רלי, ומיקו הקטן נוסע עם אחותו לאמריקה, שם החבר מהשכונה מחכה לה.
עם: יהודה ברקן, זאב רווח, אריה מוסקונה, אריה אליאס, אלישבע מיכאלי, גאולה נוני, עדנה פלידל.

אלכס חולה אהבה

קומדיה. התקופה היא תקופת הצנע של שנות ה-50. משפחתו של אלכס, שבקרוב ימלאו לו 13, היא משפחה גלותית טיפוסית, עם אמא שתלטנית ודאגנית, אבא פסיבי הסובל בשקט, סבתא טובה ודייר משנה פרסי שמנהל מלחמה אבודה נגד הקרחת המתפשטת על פדחתו, בעזרת ירקות העונה שהוא מניח על ראשו. אלכס מאוהב בבת כיתתו היפהפייה מימי, אך שגרת חייו מופרת כשלולה, עולה חדשה מפולניה וקרובת משפחה של הוריו, מגיעה לישראל כדי למצוא את אהוב ליבה שנעלם במהלך מלחמת העולם השנייה. אלכס מתאהב בה, והשניים מוצאים עצמם זה בזרועות זו. עם: איתן אנשל, שרון הכהן, חנה רוט, יוסף שילוח, אברהם מור, חינה רוזובסקה, אורי כבירי, יעל וסרמן.

חגיגה בסנוקר

קומדיה. גברי וחנוכה הם צמד מניפולטורים שחייהם מתנהלים סביב מועדון סנוקר תל אביבי. יום אחד נופל לידיהם הפראייר האולטימטיבי, מושון, והשניים מוציאים ממנו במרמה את הכסף הרב שקיבל מדודו, הדוד מאמריקה, שנועד לחתונתו עם יונה, בת הרב המקומי. כשהדוד המאפיונר מגיע ארצה, מתברר כי מדובר באלוף סנוקר. הוא מתחזה לשחקן כושל על מנת לטמון פח לגברי וחנוכה, מוחץ אותם במשחק סנוקר וירטואוזי, ובכך נאלצים השניים להשיג את הכסף, הרבה מאוד כסף, כדי לסגור את הפרשייה הפתלתלה...
עם: זאב רווח, יהודה ברקן, יוסף שילוח, ניצה שאול, טוביה צפיר, יעקב בנאי, טליה שפירא.

מאחורי הסורגים

דרמה. שיתוף פעולה נרקם בין אסירים יהודים לאסירים ערבים בכלא שמרבית מהערבים השוהים בו כלואים בשל פעילות חבלנית עוינת למדינת ישראל, ומרבית היהודים הם אסירים פליליים. בין שתי קבוצות האסירים קיים מתח מתמיד, ויש מי מהנהלת הכלא שמלבה אותו, מתמרן אותו, ומנצל אותו. בין מנהיגי האסירים, שנשלחים לצינוק בעקבות מהומה שפורצת בכלא, צומחת ידידות של אמת, והשניים מחליטים לאחד כוחות ולמרוד נגד הנהלת הכלא. הסרט היה מועמד לפרס האוסקר לסרט הזר.
עם: אסי דיין, מוחמד בכרי, ארנון צדוק, רמי דנון, בועז שרעבי.

כנפיים שבורות

הסרט זכה בפרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל טוקיו.
בסרט השקיעה yes כחלק מתרומתה ליצירה הקולנועית המקומית.
דרמה. שכונה חיפאית אפורה. דוד אולמן מת בנסיבות טפשיות, ומותיר את דפנה אשתו ואת ארבעת ילדיהם חשופים לקשיים כלכליים ולשאלות קיומיות. מאז מותו אומנם מתפקדת המשפחה מעל פני השטח, אך בפועל החיים נעצרו. זהו סוף החופש הגדול ומחר חוזרים לגן, לבית הספר ולתיכון. כל אחד מבני המשפחה יוצא אל היום שלו, ומה שאמור להיות יום מרגש הופך לקטסטרופה. ילדה בת 5 הסבולת מפחד נטישה; ילד בן עשר המנסה לשבור את השיא בקפיצה לגבהים; נער מתבגר חי בתוך עולמו הפרטי; ושתי נשים המתפקדות כאימהות, רק שאחת מהן בת 17.

חמש נפשות פצועות המנסות למלא את החלל שהותיר אב המשפחה עם מותו, תוך חיפוש של כל אחת ואחת מן הדמויות את מקומה. דווקא כשנדמה שהמשפחה עומדת בפני קריסה, מתחולל מאורע הנותן להם הזדמנות לאחות את השברים ולבנות מחדש את ההרס.
עם: אורלי זילברשץ בנאי, מאיה מרון, דנה איבגי, ניתאי גבירץ, וולדימיר פרידמן, ירדן בר כוכבא. במאי: ניר ברגמן.
זוכה פרס וולג'ין לסרט עלילתי באורך מלא.

שלאגר

קומדיה. דוקטור שוקי חפציבה, מורה לריקודים סלוניים, שולח ידו גם בעסקי השדכנות. על פי מודעות האבל הטריות, הוא מאתר את האלמנות, ומתעתד אותן ללקוחו וידידו, זיגי פוקסמן. פוקסמן הוא בעליו של מוסך בו עובד בן גוריון שמש. שמש זה מתמקצע אצל המורה למחול חפציבה, ומנסה לשווא לכבוש את ליבה של דינה אחת מבאות הדיסקוטק. כאשר הוא מעז לפצוח בשיר, היא מתלהבת והעתיד נראה ורוד, אלא שאז מסתבר שפוקסמן הוא אביה, שכבר הספיק להסתבך עם השידוך שלו, והכל חוזר להיות לוט בערפל.
עם: שלישיית "הגשש החיוור", עפרה חזה, ירון לונדון, צביקה פיק, רבקה מיכאלי, מנחם זילברמן, דב גליקמן.
במאי: אסי דיין.

דיזינגוף 99

דרמה ישראלית קלאסית. בבריחתם מחייהם המשמימים, עוברים נתי, מושון ואוסי אל דירה ברחוב דיזנגוף, לב הבידור התל אביבי, כשמטרתם היא להפיק סרטון פרסומת מצליח.

בהעדר תקציב של ממש, עושים השלושה את סרטונם תוך אלתורים שונים, אך לרוע המזל הוא נדחה בשל רצינותו וכובדו האומנותי, או אז עובר הסרט עריכה מחודשת על ידם באופן שיחניף לטעמו של המפרסם, ומביא להצלחה מסחררת.

אז מחליט נתי במפתיע לעזוב הכל, לפני שנשמתו תתמסחר, כל זאת לא לפני שהוא מבלה ליל אהבים משולש עם הנשים הסובבות אותו, מירי, חברתו לשעבר ואוסי, שותפתו בהווה. עם: גידי גוב, מאיר סויסה, ענת עצמון, גלי עטרי, חלי גולדנברג, שוש מרציאנו, גילת אנקורי, אורלי זילברשץ. במאי: אבי נשר.

ספיחס

שינוי כיוון בהרפתקאות שלישיית "אסקימו לימון". הפעם הם מתגייסים לצבא, תחת פיקודו הקשוח של סמ"ר שמש. יודל`ה מנסה להתחמק מהמטלות של המפקד על ידי הוצאת גימלים, אך מסתבך בבדיקות אצל רופא מופרע וסדיסטי. בנצי מתאהב בטירונית מן המחנה הסמוך ומומו ממשיך להתעסק עם נשים נשואות. לילה אחד מתחמקים השלושה למועדון לילה סמוך ומגלים להפתעתם שבקהל יושבים הרס"רים שלהם בכבודם ובעצמם. מסתבר שרק מופע נועז ורב תושיה יחלץ אותם ממשפט צבאי.

עם: צחי נוי, יפתח קצור, יהונתן סגל, יוסף שילוח. במאי: צבי שיסל.

מציצים

קומדיה. גוטה הוא מלך חוף שרתון בתל אביב, בעל קיוסק, משכיר כיסאות נוח ודייג. דמות כריזמטית ששולטת על המשתזפים ובעיקר על המשתזפות על החוף. אלי הוא גיטריסט שמתפרנס מליווי זמרי חתונות, נשוי ואב לתינוקת. עם סיומו של מופע פופ בעיירת פיתוח, תופסת דינה טרמפ עם אלי והלהקה, ואת הלילה מעבירים השניים בצריפו של גוטה, כשמבלי ידיעתם צופה גוטה בזוג הרעשני מבעד לחרכים. למחרת, מהומה רבה בחוף שרתון: אשתו של אלי מגיבה קשה על לינת החוץ שלו, ושני עוזריו של גוטה חוטפים מכות כיוון שעסקו בדייג לא חוקי.

כדי להשיב את כבודה האבוד, מאפשרת אשתו של אלי למשתזף צעיר לפלרטט עימה, ועוזריו המוכים של אלי מוצאים את כבודם האבוד בעזרת קורבן שהם מוצאים להם, בנו של אלטמן, בעל המסעדה המקומית. כל ההתרחשויות הקטנות הללו אינן פוגמות בסדר החיים של גוטה ואלי. השניים ממשיכים למשוך שאכטה, ללגום אלכוהול, ולהציץ למקלחות. עם: אורי זוהר, אירק איינשטיין, סימה אליהו, מונה זילברשטיין, צבי שיסל, מוטי מזרחי, מרדכי בן זאב, מרדכי (פופיק) ארנון, מרגלית אנקורי, דב פרידמן. במאי: אורי זוהר.

מתחת לאף

קומדיה. סמי והרצל חברים טובים. הם עושים הכל ביחד: קלפים, נשים, וכמובן פריצות. סמי הגדול והרצל הקטן עושים פוזות של עולם תחתון, ומקווים שיום אחד יעשו מכה אמיתית ויתפרסמו כפושעי צמרת.

ידיעה בעיתון אודות כספת ובה יותר מחצי מיליון דולר, המוצבת בתוך בניין הבולשת המשטרתית ביפו, מציתה את דמיונו של סמי, והשניים, בסיועם של ג'אנה, נהג מונית שנודע כפורץ נועז וכונה "החתול המטפס", ויעקב, סוחר מכוניות משומשות, יוצאים למכה של חייהם. עם: משה אבגי, מכרם כורי, צדוק צארום. במאי: יעקב גולדווסר.

תאריך:  27/04/2005   |   עודכן:  27/04/2005
מחלקה ראשונה
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנהל "קול ישראל", יוני בן מנחם, הודיע (יום ד', 27.4.05) כי הרשת תנציח את זכרו של המשורר והפזמונאי אהוד מנור ז"ל. מנהל הרדיו הקים ועדת היגוי להנצחת זכרו של מנור אשר תתכנס כבר בשבוע הבא על-מנת לגבש את התוכנית.
27/04/2005  |  מחלקה ראשונה  |   חדשות
משטרת ירושלים הכריזה (יום ד', 27.4.05) על כוננות בכוחותיה עקב התרעה "חמה" על כוונת מחבל לבצע פיגוע התאבדות בבירה. בעקבות המידע תוגברו הכוחות שפועלים במרכז העיר ובמקומות הומי קהל. כן נפרסו מחסומים במרכז העיר, בכניסות לירושלים ובכביש עוטף ירושלים.
27/04/2005  |  שלומי דיאז  |   חדשות
ח"כ אריה אלדד נאם בעצרת בגוש קטיף וקרא למשתתפים לצאת למרי אזרחי. "אם לא ינועו בחופשיות בגוש קטיף, המדינה כולה תיחסם ותשותק", אמר ח"כ אלדד. "אני רוצה לראות מרי אזרחי קרבים ימים שמי שלא ילך לכלא יראה בזה אות קלון", הדגיש ח"כ אלדד. הוא גם קרא לפקידים ועובדי ציבור שלא להיות ברגים ב"מכונת ההרג".
27/04/2005  |  ענבל אביב  |   חדשות
בית הדין להגבלים עסקיים דחה בשבוע שעבר (19.4.05) את בקשת חברת "שטראוס עלית תעשיות לבטל על הסף את הכרזת חברת עלית כמונופולין בשוק הקפה השחור. ההחלטה ניתנה על-ידי השופטת מרים מזרחי, שופטת בית הדין להגבלים עסקיים בירושלים.
27/04/2005  |  ארי סירקין  |   חדשות
המגמה החיובית בביקוש לעובדים ממשיכה ברציפות זה מספר רבעונים, ותורמת לירידה בשיעור האבטלה בשנה שחלפה. כמו כן, בחודשים האחרונים החלו סימני ההתרופפות בגידול בשיעור ההשתתפות בכוח העבודה שהאיצו אף הם את הירידה בשיעור האבטלה.
27/04/2005  |  ענבל אביב  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
מירב ארד
מירב ארד
מגוון הצעות מומלצות מעובדי קרן קימת לישראל לטיולים מהנים ברחבי הארץ - במרחב צפון, מרכז ודרום. מוזמנים להגיע וליהנות בתקופה הקרובה ובמהלך חופשת "בין הזמנים" ממקומות טיול יפים במיוחד...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
הלא חרדים מסרבים להיות "חוטבי עצים ושואבי מים" לרבנים, אברכים ופוליטיקאים חרדים    או שהחרדים ימלאו את חובתם האזרחית או שיסתלקו מכאן
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
לצערי, מנהלי המשא-ומתן לפדיון 133 יהודים, הנמצאים כבר מאה ותשעים יום בגיא ההריגה העזתי, אינם משתחררים מיצר הנקמה
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
הלילה הזה הוא אנחנו, עם עבדים מזה רעב, מוכה, חבול ומובס, העומד לרגלי הר סיני העשן וכאיש אחד בלב אחד זועק "נעשה ונשמע", אוסף שבטים שהתלכד לכדי עם, העם היהודי שהביא לעולם את הצדק, הח...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il