חברת פלאפון תקשורת מקרבת את הדור השלישי ללקוחות כל החברות ויוצאת במבצע חסר תקדים למכשירי ושירותי הדור השלישי. החל מיום שלישי ה-3 במאי תציע פלאפון את מכשיר הדור השלישי - Samsung 740 במחיר 29 שקל בחודש - 79 ש"ח בחודש עם זיכוי של 50 שקל בזמן אויר, לצורכים 250 דקות בחודש.
כל משדרג או מצטרף מחברה אחרת אשר ירכוש מכשיר דור שלישי יקבל את כל התכנים והגלישה בפורטל Zoom Tv חינם ללא הגבלה למשך שנה.
גיל שרון, המשנה למנכ"ל פלאפון מסר: הצלחנו ליצור סקרנות ועניין רב סביב התכנים הבלעדיים של פלאפון, בעיקר כדורגל, חדשות ערוץ 2 ומגוון תוכניות הבידור ולכן החלטנו להציע לכל הלקוחות מבצע היכרות במחירים משתלמים במיוחד.
אנחנו מאמינים כי בעקבות המבצע הנוכחי יהפוך המושג דור שלישי בסלולר ממושג ערטילאי שרק מעטים יכלו לחוות אותו עד עתה, לחווית שימוש מהנה של רבים מלקוחות הסלולר בישראל.
הדור השלישי של פלאפון הופך את הפלאפון לטלוויזיה ניידת. חברת פלאפון מציעה מגוון רב של תכנים טלוויזיוניים ייחודים ואטרקטיבים, כדוגמת חדשות ערוץ 2, משחקי ליגת העל ונבחרת ישראל בכדורגל, ערוץ תוכן מוסיקלי הכולל הקרנות קליפים בבכורה של אמנים ידועים דוגמת שרית חדד, אפרת גוש, סאבלימינל והצל ועוד, ותוכן עשיר ומגוון בתחום הבידור כגון יצפאן, קצרים, תוכן ייחודי של ה"גשש", נאור ציון, קלאסי קלטת לילדים ערוצי טלוויזיה רוסיים בשידור חי ועוד. התוכן יינתן למצטרפים חינם למשך שנה.
פלאפון תלווה את המבצע בקמפיין פרסומי רחב בטלוויזיה ובשילוט חוצות בהיקף של כ-1 מיליון דולר. הקמפיין יעלה לאוויר ביום ג' ה-3 במאי, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.
קמפיין הטלוויזיה מספר את סיפורו של בחור שרכש פלאפון בדור ה-3 ומנסה לצפות בשקט בתכניות הטלוויזיה המשודרות בו. להפתעתו הוא מגלה שהמשימה לא פשוטה כל כך...
לאחר נסיונות חוזרים ונשנים לצפות בקטעי הטלויזיה ממכשיר הדור השלישי ולאחר שהבחור נתקל בהפרעות חוזרות ונשנות מסביבתו שלא מאפשרת לו להנות מהצפייה האיכותית, הולך כוכב הסרטון מרוב תסכול לחוף הים, מדליק את הפלאפון ורואה קטע מ"קצרים". אלא שפתאום מגיע מאחוריו בריצה לא אחר מאשר... מוני מושונוב, כוכב "קצרים".
בסרטון השני מתחמק הבחור ממסיבה שגררה אותו אישתו למרפסת, שם הוא פותח את מכשיר הפלאפון וצופה בשער מליגת העל. באותה שניה הוא שומע רעש גדול של קהל מגיע מלמטה, הוא מסתובב ומגלה שהמרפסת נמצאת מעל אצטדיון כדורגל.
קרדיטים לקמפיין :
קריאייטיב: מנהל קריאייטיב ראשי: שוני ריבנאי, מנהל קריאייטיב: גיא בר, ראש צוות קריאייטיב: ניב חורש, ארט בכיר: אורן עמירן, פלנינג: אורן נייגר, הפקה: מנהלת הפקה: דורית גווילי, מפיקה: אודליה נחמיאס, חברת הפקה: מולה
מדיה: חן גרנות ועירית שרמן. תקציבאות: מנהל קבוצת לקוחות: דרור טנקוס, סופרוייזר: רועי גפן, תקציבאית: אילנה מרלין