מעצב השיער המוביל קולי, משיק בימים אלה קמפיין המציג את אפנת השיער לקיץ 2005. עלות הקמפיין 25,000 דולר, והוא יכלול מודעות בעיתונות, עם דגש על עיתונות נשים, קטלוג חדשני, וקליפ המציג את הנעשה מאחורי הקלעים של צילומי הקמפיין. הקליפ יופץ ללקוחות העסקיים, ביניהם משרדי פרסום ויחסי ציבור, בתי הפקה ועוד.
בקמפיין המלווה בסלוגן - Beauty. It’s a beautiful thing מככבות שלוש דוגמניות - רותם סלע, קטיה קלצ'קין וטניה (תגלית של קולי) המציגות את אפנת השיער לקיץ 2005 על-פי קולי.
קולקציית הקיץ של קולי, מציגה קו שיער המשלב מספר השפעות והשראות שביחד יוצרות את המראה הייחודי והעדכני המאפיין את קולי.
הקו החדש עוצב בהשראת האלגנטיות המדויקת והדרמתיות של שנות ה-20, המופרת על ידי המרכיבים הגוטיים של שנות ה-80- והשפעות אורבניות עכשוויות.
קולי, השיק את המספרה החדשה לפני כחצי שנה, במבנה באוהאוס ייחודי הנמצא בפינת כיכר הבימה בתל אביב, מאז ההשקה המספרה זוכה להצלחה גדולה.
בנוסף לטיפול בקהל הלקוחות השוטף, קולי אחראי על עיצובי השיער של כוכבי הסדרה "אהבה מעבר לפינה", שתעלה בעונתה השלישית בסוף החודש, ביניהם מירי בוהדנה, מלי לוי, יהודה לוי, טל כהנא ועוד.