|   15:07:40
דלג
  שולמית קיסרי  
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
תמר פטרוליום: חברה עסקית או בית חרושת לג׳ובים?
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

(המלך) ביבי ואנשי חצרו

ביבי, כוכב עליון, "זיהה" את בעיית המסתננים והעובדים הזרים, שהרי הוא אשף בלזהות את הבעיה זמן רב אחרי כולם, כאשר המצב כבר בשלב הגיהינום. איפה היה המנהיג מלך ישראל עד לרגע זה?
23/05/2012  |   שולמית קיסרי   |   מאמרים   |   מהגרים   |   תגובות
ביבי. המלך ה(בלתי)-מעורער

דרכו של מנהיג פופולרי
ביבי לא מטפל לפני שהבעיה עולה על גדותיה, הסכרים נפרצים והטרגדיה גולשת ושוטפת את חיי כולנו. ביבי לא מתעניין לפני שכמעט נרצחים וכבר אונסים

המגזין טיים: ביבי המלך
איציק וולף
ראש ממשלת ישראל מתואר בכתבת השער של המגזין היוקרתי כמנהיג הבלתי מעורער של ישראל * "בזמן שבו מנהיגים מכהנים ברחבי העולם נדחקים הצדה, הוא עומד מנצח"
לרשימה המלאה

תארו לעצמכם שאתם קוראים בעיתוני הבוקר, באתרי האינטרנט או שומעים ברדיו כי ראש הממשלה ביבי ושרי ממשלתו החליטו, לרגל ממשלת האחדות החדשה, להפחית ממשכורתם החודשית כמה אלפי שקלים. בוקר אחד תשמעו, שהשרים החליטו לשמש דוגמה של צניעות ומופת מול המצב הכלכלי בישראל. אתם צוחקים? יודעים שאין סיכוי ומה עלה בדעתי, איזה שטויות. אז ככה ממשלת צרפת החדשה, בראשותו של הנשיא החדש פרנסואה הולנד, ממשלה הכוללת 34 שרים, החליטו פה אחד, השבוע, לוותר על 30% משכרם! במקום משכורת של 14 אלף אירו לחודש, הם יקבלו עכשיו 10 אלף אירו לחודש. זה אמיתי, זה לא דמיון.

ומה מתרחש אצלנו, אצל המלך המוכתר של מגזין "טיים" ואנשי חצרו? השבוע שמענו את ביבי מסביר לעדר הכבשים - שזה אנחנו - את העובדות על הפליטים הסודנים והאריתראים בישראל. כבר כמה שנים אנחנו רואים אותם ישנים בגנים ציבוריים, יודעים שהם הולכים וממלאים את הארץ, שואלים את עצמנו עד מתי ואיך זה יתפוצץ. פתאום ביבי גילה את אמריקה ומספר לנו על זה. מספר לעם, כמו תגלית על משאב טבע חדש שהתגלה בישראל, גילה לנו ביבי את מה שראינו יום-יום במו עינינו - שיש בארץ כרגע 60 אלף מסתננים ועוד מעט יהיו אולי 600 אלף מהגרי עבודה - כך סיפר והתכוון לחסרי אזרחות, חסרי עבודה, מגורים, חסרי-תקווה שהתיישבו מזמן בשולי הערים בישראל ומנסים לשרוד.

למה לא שמענו על זה לפני, למשל לפני שישה חודשים? כי אז עוד לא הייתה שריפה. כאשר אין שריפה, כאשר העצים והבתים על פני קילומטרים של יערות ויישובים עוד לא עולים באש, אפשר להמשיך להתעלם. אולי לא יקרה שום דבר. אם מתחיל לבעור, אפשר להזמין בטלפון סופר-טנקר מאחד מראשי הממשלות של הארצות השכנות. אז ביבי הפך למנצח וירטואוזי של תזמורת האסון, טלפונים, הופעות בטלוויזיה, שם הוא מצטיין בתפקיד. זוהי דרכו של המנהיג שלנו, המלך ביבי.

זו דרכו של המנהיג הפופולרי, שיש אנשים שבטוחים כי אין לו תחליף ולא יהיה לו מחליף לעולם. ביבי לא מטפל לפני שהבעיה עולה על גדותיה, הסכרים נפרצים והטרגדיה גולשת ושוטפת את חיי כולנו. ביבי לא מתעניין לפני שכמעט נרצחים וכבר אונסים.

עד עכשיו נכנסו כאמור 60 אלף מסתננים-מהגרי עבודה בצורה גלויה, דרך סיני, שחלקם, יש אומרים, כמה עשרות, גויסו על-ידי אל-קאעידה לטפל בנו. אבל לבנות חומה שעוצרת את שטף האדם הבלתי-רצוי והמסוכן טרם הספיקו, אז אפשר ברמת המנהיגות להתעלם מהבעיה, אולי היא תימחק מעצמה. אם הבעיה לא נמחקה מעצמה, ביבי, כוכב עליון, "זיהה את הבעיה", כי הרי הוא אשף בלזהות את הבעיה זמן רב אחרי כולם, כאשר המצב כבר בשלב הגיהינום. איפה היה המנהיג מלך ישראל עד לרגע זה? מן הסתם עסוק בענייני הכיסא, בעיות בליכוד, בדיקת תוצאות הסקרים ובריתות חדשות עם מפלגות ישנות. ברצינות... איזה מנהיג ענק!!!

17% - שיאני המע"מ בין מדינות ה-OECD

איך פותרים בעיות כלכליות? ביבי הוא שר האוצר הכי מוצלח שהיה כאן וגם שר-על לכלכלה הכי טוב. עובדה, אנחנו הכי חזקים בכלכלה בעולם. אז מה אם המחירים אצלנו הכי יקרים, אין דיור, אין רכבות, אין רווחה, מחירי המכוניות הכי יקרים בעולם, אין חינוך חינם וכולי וכולי.

אז מה עושים? אתם כבר יודעים. אנחנו אנשי "מעמד הביניים", אין לנו פטרון בשלטון, אנחנו טרף קל. בקרוב נשלם על כל מוצר שנקנה, כל לחם, קמח, גבינה, ביצים ותפוחי-אדמה, חשמל, מים, כל קניית מזון וכל הוצאה לצרכי המשפחה 17 אחוז מע"מ. אנחנו צריכים מע"מ כל-כך גבוה, שנבין כמה אנחנו חזקים בכלכלה.

למה אנחנו? כי השכירים ומעמד הביניים החבוט, הם הכתובת הכי קלה וחלקה לשאיבת מזומנים לצרכי השלטון! לעשירי ישראל לא מעלים מיסים, יש להם עורכי דין, רואי חשבון ולוביסטים בכנסת. הם חברים אישיים של ביבי ואנשי החצר. אז צריך להניח להם להתעשר, צריך גם לדבר הרבה על דילול הריכוזיות ובינתיים להעלות את מחיר הדלק ולפעמים להוריד כמה אגורות כדי לעשות צחוק מהאזרחים הכנועים.

חנויות שנסגרות
קיקה. לא האחרונה [צילום: יח"צ]

חנות רהיטי הייבוא קיקה קיבלה המון כיסוי תקשורתי על התמוטטותה העסקית. אבל אל תשלו את עצמכם, היא לא היחידה, לא הראשונה ולא האחרונה שנסגרת בימים אלה. לאחרונה הבחנתי בהרבה חנויות שנסגרו ועל הזכוכית המאובקת שלט "להשכרה". יותר מדי חנויות להשכרה, יותר מדי מפוטרים, יותר מדי חובות טייקונים. בקרוב כולם ידברו על התופעה, כרגע אפשר עוד להמשיך להתלהב מהפרופגנדה של המלך ביבי ואנשי חצרו, המספרים לנו כי אנחנו הכלכלה החזקה ביותר בעולם.

פרסומות בטלוויזיה מטעם משרד התחבורה

אתם רואים יום-יום וערב-ערב פרסומת של משרד התחבורה שאומרת לנו כי המשרד הנ"ל בונה כבישים ורכבות ואתם, כלומר אנחנו, יכולים לתכנן את העתיד לפי הרכבות שיהיו, והכבישים שיהיו, לקנות דירות לפי התחבורה הציבורית החדשה שתהיה, להירשם ללימודים, לפתוח עסקים במקומות לשם תגיע הרכבת החדשה שבונה משרד התחבורה (???)

פרופגנדה זולה, שום שקיפות, שום הסברים, הכל מעורפל, ברמה של פרופגנדה סובייטית בימי השלטון הקומוניסטי. בונים? תזמינו את העיתונות והצלמים שיצלמו עבורנו את העבודות. תגישו לנו האזרחים משלמי המיסים, את התוכנית כולל לוח זמנים. אל תבלבלו את המוח סתם. כבר ראינו, לא פעם, חפירות של הרכבת התחתית בתל אביב, חפירות שבזבזו את כספי הציבור ומעולם לא יצאה מזה רכבת. דברו אתנו אמת, לא באגדות והצגות שווא.

שטייניץ איש החצר של המלך ביבי
שטייניץ. איש חצר [צילום: פלאש 90]

איך מנהלים את הכלכלה הכי חזקה בתבל? מקצצים את קצבת הזקנים של הביטוח הלאומי שנעה בין 1,600 ש"ח ל-2,000 ש"ח לחודש לקשישים וישישים. את מענק הזיקנה העלוב שמשלם הביטוח הלאומי לאזרחים קשישים ששילמו כל חייהם כסף לביטוח הלאומי לעתידם, בימי הזיקנה, שטייניץ, השופר של ביבי, רוצה לקצץ בקצבאות הכי עלובות במדינות המערב. אולי תירו לזקנים ישר בראש במקום לקצץ במענק. זו חצר המלך חסרת הבושה.

אתם עדיין רוצים שביבי המלך יהיה כאן תמיד וינהל אותנו? למה?

תאריך:  23/05/2012   |   עודכן:  23/05/2012
שולמית קיסרי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
(המלך) ביבי ואנשי חצרו
תגובות  [ 13 ] מוצגות   [ 13 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
פלא יועץ
23/05/12 12:33
 
הבוחן
23/05/12 14:01
2
ע_הראל
23/05/12 17:38
3
בן דוגית
23/05/12 18:38
 
של השמאלנים?
23/05/12 18:53
4
נאוה2
23/05/12 19:37
 
יפית דניאל
24/05/12 03:24
5
שושפרי
24/05/12 09:43
6
באום
24/05/12 12:26
7
אילנה - כפר סבא
24/05/12 17:52
 
תשובה לאילנה
24/05/12 22:12
8
דן ה
24/05/12 18:17
9
ביבי כוכב עליון
25/05/12 14:03
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בימים האחרונים אירעו התנגשויות אלימות באזור טריפולי, העיר השנייה בגודלה בלבנון, הממוקמת בצפון המדינה, בין התומכים העלאווים של המשטר הסורי לבין התומכים הסונים בכוחות האופוזיציה האנטי-סוריים. על-רקע ההנחה הרווחת ולפיה לבנון הייתה חסינה עד כה לאירועי ה"אביב הערבי", הסלמה אלימה זו הפתיעה משקיפים רבים. למעשה, ההיפך הוא הנכון: התהפוכות האזוריות הנמשכות הורגשו בלבנון במלוא עוזן. הדבר נכון במיוחד ביחס להשפעה המקומית של המשבר הסורי המתמשך. השתלשלות האירועים בסוריה השפיעו על לבנון במידה רבה, בעיקר בשל היחסים הגיאו אסטרטגיים ההדוקים לאורך השנים בין שתי המדינות שבאו לביטוי בתחומי הכלכלה והפוליטיקה.
23/05/2012  |  ברטי בנדטה  |   מאמרים
ב-20 במאי, 2012 צויין יום ירושלים. במבט לאחור, החלטתי לכתוב סיפור מחיי שנוגע ישירות באותו יום היסטורי, מרגש ביותר לעם היהודי. הסיפור מתחיל ביום השני למלחמת ששת הימים, כשמרדכי "מוטה" גור, אז מפקד חטיבת הצנחנים, שהשיב את ירושלים לעמה זעק, וזה נכנס לספרי ההיסטוריה - "הר הבית בידינו"!.
23/05/2012  |  נורית גרינגר  |   מאמרים
במאמר הזה שכתבתי לפני כשלוש שנים (ושלא פורסם) - עמד להופיע כנציגנו באירויזיון הראל סקעת. כתבתי אז ששלחנו אותו לקו-האש הראשון של המדינה לשיר שיר יפה מול חומות השינאה, הקינאה והאנטישמיות של אירופה. אומנם לא כולנו חשבנו שזה השיר הכי טוב, אבל,לפי מרבית המומחים האירופאים לשיר שלו היה סיכוי להגיע גבוה ואפילו לזכות. (הוא הגיע למקום ה-14...).
23/05/2012  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
אני כותב פה מניסיון אישי. אני איבדתי בלמים עם אוטו חדש "מהניילונים", לאחר טיפול במוסך. למזלי הייתי במישור, במהירות נמוכה (בתהליך עצירה לקראת הגעה לרמזור אדום), ואובדן הבלמים התבטא בבלימת יתר, בלימת פתע של הרכב. למזלי, שוב, לא היה אף רכב מהצדדים או מאחור. בחקירה של מומחה שלי בתשלום, יחד עם חוקר של יבואן הרכב, הסתבר שהשתחררו שני ברגים מרכזיים במערכת הבלמים. אחד מהם נפל לכביש, החלק האוחז ברפידות השתחרר, ננעץ בדיסק הבלימה, והאוטו נעמד כמו אבן.
23/05/2012  |  אפרים הלפרין  |   מאמרים
מדינת ישראל אינה יכולה להתנער מאחריות, שהיו כאן בארץ למעלה מארבע מאות כפרים. כפרים בהם חיו משפחות, חיו אנשים שפניהם כצבע האדמה. היה להם בית ובית תפילה, היה להם בוסתן ואחו למרעה. אנחנו מצווים להיות קשובים לכאבם, ולא לידות לעברם גרונות ניחרים של הלומי שנאה.
23/05/2012  |  איתן קלינסקי   |   מאמרים
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
הרמטכ"ל וראש השב"כ 'שקיבלו בארבע עיניים את ההחלטה האסונית לצמצם בהצבת הכוחות ב-7 באוקטובר, וכן ראש אמ"ן ומפקד דרום קיבלו אחריות וצריכים להתפטר, אבל ריבונו של עולם לא דקה אחת לפני ש...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
איתן קלינסקי
איתן קלינסקי
כחברה עלינו לשנן את שתי הפרשות ולתת להן ביטוי במערכות חיינו היומיומיים, כחברה עלינו לאמץ את התפיסה החברתית וההומנית לפיה כל בני האדם שווים
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
מה גרם לאנשים הרואים בעצמם מצביאים מהוללים, חכמים גדולים, נבונים נושאי פרסים, אסטרטגים בעלי חכמה רבה, להתנגד כל כך ו"להרוג" באיבו את החלום, את הציפייה, את הכמיהה של יהודים מגורשים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il